fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן

תגדיל לי ב-75 סמ"ק

תגדיל לי ב-75 סמ"ק

אסף לביא

צילום: יח"צ

ה- NC750X הוא מחליף או ליתר דיוק, עדכון ל- NC700X שהושק לפני שנתיים כדגם חדש וכחלק מפלטפורמה משותפת ל-‏3 כלים, האינטגרה, ה- NC700S וה- NC700X הנמכר מבין השלושה שאף הפך לאחד הכלים הנמכרים באירופה, אך למרות כמות מכירות מרשימה אינו חף מביקורות. עיקר התלונות עסקו בהספק הנמוך של האופנוע ובניתוק הצתה הטורדני שמגיע בסל"ד נמוך מאוד (6,250 סל"ד). הדגם החדש זכה לתוספת של 75 סמ"ק, שינוי במערכת הפליטה וכיוון חדש למערכת ניהול המנוע, שבתמורה העלו את ההספק של האופנוע ל-53 כ"ס ושיפרו את קשת הסל"ד, מה שהביא את המנוע להיות ידידותי יותר. מעתה מגיע ה- X החדש עם ABS כסטנדרט, מחירו עומד על 64,900 שקלים והוא זמין במגוון צבעים: כסף מטאלי, שחור לבן מט ואדום. שיווקו יחל בחודש הקרוב.

גלריה

8 תגובות ל תגדיל לי ב-75 סמ"ק

  1. רכבתי על הדגם הקודם ותיעבתי אותו. נשמע ששיפרו כל מה שהפריע לי. שאפו על ההקשבה לציבור. עדיין לא משוכנע…

  2. אני באופו אישי הייתי הולך עליו כי הוא בטח הרבה יותר זול מהגרמני.

  3. האופנוע היה מושלם קודם ומיותר להוסיף את הסמקיפם האלו. אלא אם כן זה פשוט תעלול פירסומי.

  4. יש כאן הרבה שינויים נוספים לסמק. מנערכת ניהול וכו'.

  5. באירופה הוא משמעותית זול ממתחריו ולכן מועדף על פניהם ואילו פה בארץ מחירו היחסי גבוה לאין שיעור ממה שאמור היה להיות.
    זה למה אני לא קונה.

  6. אכן לדעתי שיפרו את מה שהיה צריך (גם אפשרות כיוון ידיות וסימון של הילוך) בגדול אופנוע מעולה/חסכוני/יפה (לטעמי) מגיב 7 צודק באירופה הוא מתומחר במחיר סופר אטרקטיוי!
    חבל שכאן לא כלכך יודעים למכור בזול אך להדגיל משמשעותית את כמות הכילים על הכביש.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל