fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

גרמניה: טריומף מנצחת את ימאהה בקרב הטריפל

גרמניה: טריומף מנצחת את ימאהה בקרב הטריפל

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

המגזין הגרמני הענק מוטוראד מפרסם באתר שלו מבחן השוואתי מעניין שביצע בין שלושת הטריפלים, הוותיק מתוצרת טריומף, הלא הוא סטריט טריפל, ושני החדשים, ימאהה Mt-09 ואם.וי אגוסטה ברוטאלה 800. המנצח במבחן הוא דווקא הטריומף "הקשיש" (יצא ב-2008), וזאת למרות שהוא נחות בנפח לעומת שני המתחרים החדישים (בציר 2013), הבריטי מציע 675 סמ"ק בעוד האיטלקי 800 והיפני 847 סמ"ק, ובהתאם נחות גם בכוח. מדידות הדינמומטר שביצעו הגרמנים מראות כי הסטריט טריפל מייצר 99 כוח סוס לעומת 108 כ"ס שמדד
הימאהה בגלגל אחורי ו-115 כ"ס שמדד האם.וי.

הטריומף בכול זאת מנצח בזכות היותו חבילה טובה יותר במגוון מצבים, בראשם ספורט, הנדסת אנוש עדיפה וכוח שימושי. הימאהה זוכה במקום השני והנקודות החלשות שלו הן מהירות מרבית נמוכה (מוגבל על ידי היצרן ל-210 קמ"ש), מתלים רכים שעובדים מצוין בכביש משובש אבל פחות מתאימים לרכיבה אגרסיבית, מושב לא נוח המקשה על החיבור לאופנוע. האם.וי למרות היות החזק מכולם מסיים אחרון, פעולת מנוע בלתי נסבלת היא הסיבה, תגובות עצבניות למצערת ותפעול גס, סל"ד עולה ויורד ללא שליטה גם במצערת יציבה במצב סרק. גם עיצובו המדהים של האם.וי לא עזר לו אצל הגרמנים, אבל יופי מעולם לא נחשב כערך אצל ההונים החביבים.

גלריה

3 תגובות ל גרמניה: טריומף מנצחת את ימאהה בקרב הטריפל

  1. כ"ס זה ממש לא הפקטור הבלעדי

    האם וי זוכה לקיתונות של ביקורת מצד המגזינים השונים בארה"ב, בדיוק על אותן נקודות

    ה-MT09, בארה"ב FZ09, הוא אופנוע בעל תמורה מדהימה למחיר אבל אבסולוטית ימהה עיגלו כל כך הרבה פינות בשביל להגיע למחיר של 8000 דולר.

    רכבתי על הבן-דוד הבינוני של הטריומף, טייגר 800, והוא אופנוע נהדר וקל לתפעול.

  2. המבחן הוא מסוף 2013.ב 2014 האיטלקי קיבל תוכנה חדשה ומשופרת והאופנוע מתנהג נהדר!! וכמובן קיבל גם ABS.

  3. והם יודעים דבר או שנים באיכות ובחבילה מוגמרת. לדעתי הMT אטרקטיבי רק במחיר, הוא נטו אופנוע זול ליצור ויצא להם משהו מעניין מאוד

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל