fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן

הונדה קרוסראנר בישראל

הונדה קרוסראנר בישראל

טל סולומון

צילום: יצרן

לאחר שנעדרה הונדה מתערוכת מילאנו בשנת 2009, בשנה שעברה היצרנית הענקית מיפן החליטה להפגיז עם דגמים חדשים. רוב הדגמים נחשפו ברשת לפני התערוכה, אך את הדובדבן שבקצפת – הקרוסראנר – בחרה הונדה לחשוף רק במילאנו.
לאחרונה הקרוסראנר הגיע ארצה וכבר ניתן להתרשם ממנו באולמות התצוגה וגם לקחת אותו לרכיבת מבחן.

הקרוסראנר של הונדה נולד לאחר שזו הבינה שקטגוריית התיור ההרפתקני צוברת תאוצה בעולם. אל מלך הקטגוריה ב.מ.וו R1200GS הצטרפו אופנועים נוספים כמו הדוקאטי מולטיסטרדה המצויין והאפריליה דורסודורו 1,200 שיגיע ארצה בקרוב. לאחר שה-VFR הישן הוחלף בדגם חדש, הונדה בחרו להשתמש במנוע ה-V800 שלו כדי לייצר אופנוע תיור הרפתקני שיתן מענה לחובבי אופנועי דו"ש גדולי נפח. לדברי הונדה הקרוסראנר מציג שילוב בין שתי קטגוריות שונות: הגמישות והריגוש שבאופנוע ערום, יחד עם תנוחת רכיבה זקופה ומראה קשוח כמו של אופנוע אדוונצ'ר. לדעתנו עיצובו מזכיר את המולטיסטרדה.

כאמור, מנוע הקרוסראנר בנפח 782 סמ"ק, V4 בזווית 90 מעלות בין הצילינדרים. לטענת הונדה תצורת מנוע זו מייצרת עקומת כוח חלקה עם מומנט מצוין בכל טווח הסל"ד. תנוחת הרכיבה זקופה הודות למושב נמוך (816 מ"מ) ולכידון רחב שתוכנן לאפשר תפעול מהיר ורגיש. מושב המורכב נמוך ומאפשר "טיפוס" קל יותר, ישיבה נוחה והגנה עבור המורכב מפני הרוח. מנוע הקרוסראנר מצויד במנגנון כיוון שסתומים משתנה, הלא הוא ה-VTEC של הונדה, ומפות הצתה שונות יאפשרו העברת כוח חלקה ומדויקת מהמנוע לקרקע. המזלג הקדמי בקוטר 43 מ"מ עם מחסנית פנימית, מספק לטענת היצרן שליטה ופידבק ברמה גבוהה לרוכב. הזרוע האחורית היא חד- צידית מאלומיניום (כמו ב-VFR)  עם אפשרות כיוון מלא באמצעות ברז כיוון ידני כמו בווואראדרו ובטרנסאלפ . מערכת הבלימה משולבת עם ABS.
 
מחירו של הקרוסראנר 100,800 שקלים.

 

נתונים טכניים
הונדה קרוסראנר
 
מנוע
 
סוג מנוע
V4, ארבע פעימות, מקורר נוזל
נפח
782 סמ"ק
הספק
101.7 כ"ס ב-10,000 סל"ד
מומנט מירבי
7.5 קג"מ ב-9,500 סל"ד
קדח ומהלך
48/72
שסתומים
16/DOHC
 
מתלים/בולמים
 
קדמי
43 מ"מ
אחורי
בולם גז מתכוונן מלא עם מהלך 145 מ"מ
 
בלמים
 
קדמי
דיסק כפול צף, 296 מ"מ, 3 בוכנות לקליפר
אחורי
דיסק, 256 מ"מ, 2 בוכנות לקליפר
 
צמיגים
 
קדמי
120/70-17
אחורי
180/55-17
 
מידות
 
בסיס גלגלים
1,464 מ"מ
גובה מושב
816 מ"מ
נפח מיכל דלק
21.5 ליטר
משקל (רטוב)
240 ק"ג

גלריה

11 תגובות ל הונדה קרוסראנר בישראל

  1. האופנוע נראה יפה ובטח גם טוב כי זה הונדה
    שחר

  2. האופנוע גם יפה וגם טוב. אבל כרגיל המחיר תמיד נשאר בארץ יותר מידי גבוה…למה…?
    אריה

  3. דומה במשהו לDR BIG הראשונים….

    עד מתי מאה ומשהן א"שח???
    מתי גם אני אוכל לקנות חדש?

  4. האופנוע נראה סוף…
    האיכות של הונדה….
    מה צריך עוד…?
    רק מחיר הגיוני ואני מחליף את שלי
    רובין הוד.

  5. מחיר יהיה מוצדק, זאת עוד הצלחה כפי הנראה מבית הונדה. אחד שמבין.

  6. נראה כמו תחת. במחיר כזה כבר עדיף לקחת בימר F800 שלפחות תאורתית עוד אפשר לרדת איתו לשביל

  7. לא אוהב כלים גרמניים ועל אחת כמה וכמה חושב ותמיד חשבתי שהיפנים ובמיוחד בדו גלגלי טובים הרבה מהגרמנים…
    שרון

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל