fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
סטפן
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70

הרלי-דייוידסון לא עוצרת: הלאו ריידר חוזר

הרלי-דייוידסון לא עוצרת: הלאו ריידר חוזר

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

הרלי-דייוידסון ממשיכה לייצר חידושים, ממשיכה להגדיל את המכירות וממשיכה להוכיח כי החברה בעידן שאחרי יורשי משפחת דייוידסון מנוהלת כמו שצריך ומסוגלת להגיב למשברים. הרלי הציגה כבר לפני ארבע שנים את פרוייקט "ראשמור" שנועד לחלץ את החברה מהמשבר שהכה בעולם ב-2008 תוך שינוי אסטרטגי מקיף, איסוף נתונים מ-20 קבוצות מיקוד בכול העולם, ושינוי מאסיבי בנהלי החברה, החל מקיצור זמן פיתוח דגמים דרך שינויים טכנולוגיים מקיפים כמו מעבר לקירור מים במספר דגמים ועד מעבר לשווקים מתפתחים וייצור נפחי מנוע קטנים ואופנועים זולים. והעיקר, שינוי תדמית הרלי כמיועדת לחולי אופנועים בלבד, אלימים ומזוקנים, אלא גם לרוכבים רגילים וגם למתחילים.

היקף השינויים התגלה במהלך ב-2013 עם הצגת דגמי התיור הכבדים החדשים והחגיגיים לרגל 110 שנים להרלי והשקת אופנועי ה-500 וה-750 ה"הודיים", כשמספרי המכירות מראים עליה של 4.4% לעומת 2012 ומספר לא רע של 260,839 הרלי חדשים נמכרים ברחבי העולם. כעת מציגה הרלי את חלק ב' של התכנית עם הצגת הדיינה לאו ריידר החדש, ספורטסטר 1200 תיור וסטריט בוב דו-מושבי.
המשמעותי בחידושים הוא הלאו ריידר, דגם ממשפחת הדיינה שנחשבת ל"רכה" יחסית ומיועדת לגרעין הרוכבים הפחות קשה בעולם הרלי, הלאו ריידר FXS הוצג ב-1977 וזכה להצלחה בזכות היותו קאסטום עם אוכף נמוך ותפעול ידידותי הפונה לרוכבים ורוכבות רבים, מאז 2010 נעדר מליין היצרן וכעת חוזר. עם מנוע ה-1,690 סמ"ק המניע את כול דגמי הרלי הגדולים ואותו עיצוב נמוך וצר בסגנון קאסטום שעשה את הלאו ריידר, לא מאובזר כבד ולא מצועצע, כלי פשוט יחסית וידידותי הפונה למגוון רחב של לקוחות, כולל חדשים בעולם הרלי.

אותו כיוון של ידידותיות והרחבת ציבור המשתמשים נוקט גם הספורטסטר 1200 תיור החדש. שם הדגם "סופר לאו" מלמד כי מדובר למעשה בשלדת ה-883 סופר לאו שקיבלה מנוע 1200, פלוס אבזור תיורי ונועדה להוות חלופת תיור קלילה במיוחד יחסית לביזונים הכבדים במשפחת הביג טווין תיור.

8 תגובות ל הרלי-דייוידסון לא עוצרת: הלאו ריידר חוזר

  1. אחלה בחור. עובד יפה ונקי.
    ממש לא ממליץ על אומנות ואחזקת האופנו נכבתי מהם בטרוף.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל