fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
MV קוביה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר

הב.מ.וו שלכם מדומם מנוע לפתע בלי סיבה? אתם לא לבד

הב.מ.וו שלכם מדומם מנוע לפתע בלי סיבה? אתם לא לבד

גיא בן ברק

צילום: יצרן

בסקר שערך המגזין האמריקני המוביל לענייני צרכנות "קונסומר ריפורט" לא מזמן עלה שאופנועי ב.מ.וו אינם אמינים יחסית ליצרנים היפניים, וזאת בניגוד מוחלט לתדמית המסורתית של היצרן הגרמני כבטון של אמינות.

השבוע התחזק הסנטימנט לעיל כאשר ב.מ.וו הוציאה בארה"ב קריאה לשירות "ריקול" ל-4,453 אופנועים מתוצרתה משנת ייצור 2013, הדגמים הנכללים הם R1200GS, R1200R, F800GS, F700GS – כמו גם צמד גרסאות הקטנועים C600 ספורט ו-C650GT.

הסיבה לריקול: אטימה לקויה של המיקרוסוויץ' ברגלית עלולה לאפשר חדירת מים וכתוצאה מכך ידומם המנוע "כאילו" נפתח הג'ק. דימום מנוע פתאומי שכזה על פי מנהל בטיחות האמריקני עלול לגרום לתאונה.

12 תגובות ל הב.מ.וו שלכם מדומם מנוע לפתע בלי סיבה? אתם לא לבד

  1. במוו לעולם לא יהיו יפניים. ולבטח לא אמינים כמו הונדה…

  2. למה לא מדברים על זה שיצאה קריאה להחלפת גיר (!!!) בכל הCBR1000 משנת 2010 ועד 2012?
    למי שיש משהו נגד המותג תמיד יחפש את הקטנות אבל כמו שכולם יודעים, לא אתם מכתיבים את השוק ואף יצרן כיום לא חף מתקלות.

  3. לא להסחף מדובר באופנועים בודדים בארץ , אם בכלל .
    כאשר תאריך ייצורם אוגוסט 2013 .

  4. Recalled Model: Dates of Manufacture
    2013 C600 Sport: Nov 28, 2012 – Sep 16, 2013
    2013 C650GT: Dec 3, 2012 – Sep 18, 2013
    2013 F700GS: Nov 29, 2012 – Sep 19, 2013
    2013 F800GS: Nov 28, 2012 – Sep 19, 2013
    2013 F800GS Adventure: Mar 11, 2013 – Sep 18, 2013
    2013 F800GT: Nov 28, 2012 – Sep 17, 2013
    2013 R1200R: Dec 5, 2012 – Sep 18, 2013
    2013 R1200GS: Aug 19, 2013 – Sep 18, 2013

  5. מה שכן מפתיע הוא, עד כמה במוו מצליחה למתג את עצמה כמותג אמין ונהדר למרות שכמעט כל מי שיש לו, או היה לו במוו מהשנים האחרונות מספר שהיו לו בעיות רציניות. את הk1200s שלי מכרתי אחרי שהוא שתה לי את הדם בתיקונים. בביקורים הרבים שלי אצל האלכסים יצא לי לדבר עם המון בעלים של במוו ומכולם שמעתי אותו סיפור, אופנוע מהנה לרכיבה, שאוכל לבעלים את הכיס. תוסיפו על זה מחירי חלפים (סלסלת קלאצ 12,000 ש״ח פלוס מעמ, אתם מוזמנים לבדוק) בשמיים וקיבלתם את העסקה הכי גרועה בארץ. אגב בסוף הבאתי את החלק ברבע מחיר מחול, כמובן.

  6. כל החברות מבצעות ריקול כזה או אחר למספר דגמי אופנועים שלהם וזה כבר מזמן נהפך לדבר רגיל. במוו נשאר וישאר תמיד אמין וטוב למורת רוחם של כמה כותבים אינטרסנטים שאוכלים את הלב מקנאה

  7. יש לי מרצדס יקרה שגם כבתה, אז מה? זה ריקול? לא. תקלה כוהלים וחיישנים וניקוי.. פה אני לא מסכים איתך. מדווחים בכל העולם על ריקולים. בזמן האחרון טיפה יותר מהצד הבווארי.

  8. מותג מדהים, מוצר מטריף, היבואן החדש עושה עבודת קודש.
    כיף טהור!

    אגב, בדוקאקי לא מודיעים כמעט על ריקולים, פשוט "משנים מעט" את פס הייצור ללא כל הודעה…מפחיד

  9. סביר להניח שהמתג לא תוצרת גרמניה .אבל אם כן אז לא BMW יצרו אותו

  10. כל מי שהיה לו במוו שילם את מלוא המחיר על האמינות הנמוכה של הכלים מהשנים האחרונות, כפול חמדנותם של היבואנים. לקוחות במוו בארץ לרוב מתחרטים על הקניה, אלא אם כן הם אנשים שכסף וקנייה חכמה לא מטרידים אותם, אלא דאווין על אנשים שלא מבינים באופנועים. רוצה כלי אמין עם יכולות? הונדה, סוזוקי. יש לך קבל קטן? במוו והארלי.

  11. הכלי מאוד אמין, אבל כמו בדגמים אחרים, הוחלפה משאבת מים שהזיעה קלות במסגרת האחריות. לדעתי היצרנים ממלאים את האופנועים והרכבים במערכות חשמל מרובות שפוגעות באמינות והורסות את השם

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל