fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

סופרבייק חשמלי חדש מוג'ן/מישן לאי מאן

סופרבייק חשמלי חדש מוג'ן/מישן לאי מאן

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

יצרן הסופרבייק החשמלי היפני מוג'ן שינדן הציג את אופנוע המירוץ שיריצו במירוץ הטיטי זירו באי מאן השנה, עם צמד רוכבים בהובלת ג'ון מקגינס ולצידו ברוס אנסטי, מאחר והמתחרה הבכיר בקטגוריה, מוטוזיק האמריקני לא משתתף השנה במירוץ החשמליים באי, הרי שצמד רוכבי מוג'ן צפויים לקחת מקומות אחד-שתיים עם מקגינס מנצח.

נתוני הסופרבייק החשמלי החדש של מוג'ן מלמדים על הרמה הטכנולוגית המרשימה אליה הגיעו הסופרבייק החשמליים, וזאת למרות שמבחינה מסחרית מצבם של החשמליים בכלל והספורטיביים בפרט אינו משתפר בקצב ראוי, בעיקר בגלל מחסום של מחיר ומגבלות מצברים. המוג'ן שינדן שוקל 240 קילו ובסיס גלגליו 1,485 מ"מ, כבד וארוך בהשוואה לאופנוע ספורט סדרתי אפילו, קל וחומר בהשוואה לסופרבייק תחרותי, אולם המצב בתחום זה הולך ומשתפר. גם ההספק הולך ומשתפר בקצב של כ-10% לשנה, המוג'ן החדש מייצר כעת 134 כוח סוס, נכוון שזה הספק של אופנוע ספורט יפני מלפני 30 שנה, אולם המנועים החשמליים מצטיינים במומנט אדיר של 22 קג"מ, כמעט פי שתיים ממנוע בנזין. בשורה התחתונה והיא זמן הקפה ממוצע של מסלול הכבישים באי מאן, אם הסופרבייק הרגילים גומאים את המרחק ב-212 קמ"ש הרי שהחשמליים עומדים על 185 קמ"ש.
הסופרבייק החשמלי של מוג'ן זוכה השנה לחיזוק טכנולוגי משמעותי בזכות כניסת היצרן החשמלי האמריקני מישן לשותפות עם מוג'ן.

גלריה

2 תגובות ל סופרבייק חשמלי חדש מוג'ן/מישן לאי מאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל