fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
לרט
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

ענק העיצוב מאסימו טאמבוריני נפטר

ענק העיצוב מאסימו טאמבוריני נפטר

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

מעטים הרגעים שבאמת נחרטים במוחו של אדם ואחד מאלה שתפסו כול אחד, אבל באמת כול אחד, היה כאשר פגש לראשונה בדוקאטי 916. האתלט האיטלקי החטוב שהופיע בשנת 1994 היה ועודנו האופנוע היפה ביותר בכול הזמנים, רק להסתכל עליו גירה כול בלוטת חשק בגוף, וכאשר כבש את אליפות הסופרבייק העולמית כבר בשנתו הראשונה עם קארל פוגרטי הגדול והמשיך והיה לסופרבייק המצליח בהיסטוריה, כבר הפכה ההערצה הל-916 לסגידה. האיש שאחראי ל-916 מת השבוע, האיש שנתן ל-916 את האגזוזים תחת הזנב ואת הזרוע חד-צדית המרהיבה, מאסימו טאמבוריני גדול מעצבי האופנועים, הלך לעולמו בגיל 70.

וה-916 לגמרי לא היה העילוי היחיד שיצא תחת ידיו של טאמבוריני, ה"טא" זה שתי האותיות האחרונות ב"בימוטה", סדנא אותה העלה לגדולה יחד עם שני שותפיו, ואלרה ביאנקי וג'וספה מורי בראשית שנות השבעים אז לימדו שלושת האיטלקים מרימיני את העולם איך שלדות אמורות להתנהג. עשרים וחמש שנה אחרי בימוטה ועם ה-916 מוצג בתערוכות במיטב המוזיאונים, הולך טאמבוריני ויוצר את אם.וי אגוסטה F4, כלי מהמם לא פחות מהדוקאטי המיתולוגי 14 שנה קודם, ואחריו את הברוטאלה, שוב אופנוע מהמם, הפעם בעירום.

בעולם העיצוב המוגבל היום לשימושיות בוטה קטנים הסיכויים שיגיע אופנוע מרהיב, בטח שכאשר החברות האיטלקיות הולכות ונמוגות לבעלות זרה, בטח כאשר מאסימו טאמבוריני איננו.

גלריה

2 תגובות ל ענק העיצוב מאסימו טאמבוריני נפטר

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל