מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
דגמים חדשים להארלי דייווידסון ב-2012
אופיר דואק
צילום: יצרן
הארלי דייווידסון Night Rod Special
עבור מי שאינו חובב הארלי יהיה קשה לעמוד על הבדלים מהותיים בהיצע הדגמים העשיר של החברה. אבל מבט יותר מעמיק מגלה שישנם שפע של תתי קטגוריות בקרב משפחות הקרוזרים השונות שנראה שמכסות כל סוג של רוכב קאסטום באשר הוא. אך מסתבר שתמיד אפשר לחדש וליצור עוד תת נישה חדשה וזה למעשה מה שעושים בארלי דייווידסון שטורחים מידי שנה לרענן את היצע הדגמים שלהם בעוד דגם או שניים. למרות השנתיים הקשות שפוקדות את היצרן בעקבות המשבר הכלכלי והירידה במכירות בארה"ב לא עוצרים בהארלי את הפיתוח ומתכננים מספר חידושים לשנת 2012 כפי שעולה ממידע שדלף לרשת.
החידוש הראשון יהיה האופנוע המכונה Switchback שפירושו בתרגום חופשי הוא רכבת שעשועים. הדגם החדש יעשה שימוש במנוע 1,688 סמ"ק מקורר האוויר עם צמד גלי הזיזים שיגיע מהאלקטרה גלייד וישכון בשלדה של הדיינה (Dyna). מדובר למעשה במעין גרסת חצי תיור ל-Wide Glide החדש שהוצג בשנת 2010. ה-Wide Glide למעשה הוא גרסה מונמכת במראה צ'ופרי עם חישוק 21'. "רכבת השעשועים" אמור להיות דגם ביניים שימושי במשפחת הדיינה שיגשר על הפער לעומת הקרוזרים התיוריים הגדולים והכבדים יותר בהיצע של הארלי. מנוע ה-1,688 סמ"ק אגב צפוי להגיע בקרוב לעוד דגמים של הארלי דייווידסון ולתפוס בהדרגה את מקומו של מנוע ה-1,584 סמ"ק הותיק.
האופנוע השני יהיה גרסה מיוחדת לציון עשור להארלי V-rod, האופנוע מקורר המים שהזניק את הארלי אל המאה ה-21 והוצג בשנת 2002. גרסת העשור תתבסס ככל הנראה על ה-Night Rod Special, הגרסה הכל שחורה במשפחת ה-V-rod שהוצגה ב-2007. מן הפרטים עולה שהאופנוע יזכה לסכמת צביעה חגיגית ולשפע תוספות חיצוניות שיבדילו אותו מסתם Night Rod שגרתי. לא ידוע עדין אם דגם העשור יכלול גם שינויים מכאניים.
ועדין במחיר שלו הדיאבל לא רואה אותו ממטר
אופנוע מדהים ביופיו.
רמי
אמנות, תשוקה, צליל.
אבל חתיכת פח מרשימה
יופי מהמם. אופנוע לשים בסלון
דרור
אין יותר הרלי בארץ?
אין מה להגיד על ההרלי. אופנוע פשוט כוחני ועם נוכחות על הכביש. אופנוע עם הרבה אופי
נתן