fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

סוזוקי: גרסת פיירינג ל-GSR250, האם גם לאינזומה?

סוזוקי: גרסת פיירינג ל-GSR250, האם גם לאינזומה?

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

האינזומה 250, טווין ושימושי שיצא לשווקים ב-2013 וזוכה להצלחה, יקבל ככול הנראה בשנה הבאה גרסת פיירינג. זאת מאחר ודגם מקביל לאינזומה, GSR, הנמכר ביפן יקבל בשנה הבאה פיירינג מלא כפי שניתן לראות בתצלום וטבעי שהדגם הנמכר באירופה, ארה"ב וגם אצלנו יקבל את הכסות השימושית. הפיירינג מוסיף 6 קילו למשקלו של הדגם, כלומר 189 קילו רטוב.

תגובה אחת ל סוזוקי: גרסת פיירינג ל-GSR250, האם גם לאינזומה?

  1. לא חבל ? שימחקו את האינזומה ויתחילו ליצר GSR250 או 500 באותו הצורה של ה750. חבל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל