fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
HJC
voge מוטו24 באנר

קאוואסאקי נינג'ה H2: ועכשיו קול המנוע

קאוואסאקי נינג'ה H2: ועכשיו קול המנוע

גיא בן ברק

כפי שהבטיחה משחררת קאוואסאקי היום (24.9) את הסרטון השמיני בחשיפה האיטית של מה שמבטיח להיות אופנוע הספורט החשוב של השנים האחרונות, מאז הפאניגלה ב- 2011, ב.מ.וו S1000RR ב-2008 או במושגים יפניים משמעותי כמו דור הליטרים החדש של סוזוקי, הונדה, ימאהה וקאוואסאקי שהופיע בשנים 2003-2004 והעלה את הקיצוניות הספורטיבית בכביש הציבורי. 

כפי שניתן לראות בסרטון, מנוע הנינג'ה H2 סופרצ'ארג'ר מורץ על הדינמומטר, ממה שרואים זה מנוע 4 צילינדרים עם סעפת פליטה 4 ל-1, והיו שהשתמשו באפליקציה המודדת סל"ד בהתאם לצליל והגיעו למסקנה כי מדובר בתקרה יפה של 14,000 סל"ד.

2 תגובות ל קאוואסאקי נינג'ה H2: ועכשיו קול המנוע

  1. עוד אופנוע עם אותה תצורה אותו הסאונד ואותו השעמום , מה חדש תריצו כל ליטר אחר על סל"ד מקסימאלי ותקבלו בדיוק את אותו הדבר בכולם

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל