fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

תערוכת קלן: קאוואסאקי ורסיס 1000 ו-650 החדשים

תערוכת קלן: קאוואסאקי ורסיס 1000 ו-650 החדשים

גיא בן ברק

קאוואסאקי חושפת בקלן את הוורסיס החדשים, בדומה למה שהיפנים אוהבים לעשות עם אופנועי הספורט שלהם גם כאן נעשה איחוד משפחות מהבחינה העיצובית לפחות בפרונט וזה כנראה מה שחשוב. החלק הקדמי של ה-1,000 וה-650 זהה בעיצובו, מחודד ואתלטי יותר מבעבר אך זקוף ואמור להגן טוב יותר מהרוח, ההבדלים ממשיכים להתקיים בחלק המרכזי של השילדה עם הבולם הייחודי של ה-650, גם הזנבות שונים כאשר לגרסה הגדולה סבל מקורי גדול בעוד האח הקטן מסתפק בידיות אחיזה במושבים המעוצבים חדש. החידושים בשתי הגרסאות מכוונים לשיפור יכולת התיור, בהתאם למלחמות האדוונצ'ר השולטות בשוק.
מבחינה מכאנית ה-650 מקבל קצת יותר כוח בסל"ד בינוני וצורך פחות דלק, שינוי מהותי במתלים עם מזלג חדש לגמרי, 41 מ"מ עם הפרדה בין הצינורות לשיכוך כיווץ ושיכוך החזרה, הבולם האחורי משתפר עם כיוון קל לעומס קפיץ. חידוש גם בבלמים עם קליפרים חדשים מקדימה ושיפורים הידראוליים בעוד מאחור דיסק 250 מ"מ חדש. תת שילדה אחורית מחוזקת מאפשרת התקנת מיכלי צד וארגז, יכולת התיור משתפרת גם בזכות מיכל דלק מוגדל מ-19 ל-21 ליטר.
הוורסיס 1,000 מקבל מתלים משופרים, זנב מחוזק עם סבל, ג'ק אמצע ומשקף חזית מתכוון בגובהו, כמו גם קלאץ' מחליק למניעת נעילת גלגל אחורי בהורדת הילוכים.

גלריה

4 תגובות ל תערוכת קלן: קאוואסאקי ורסיס 1000 ו-650 החדשים

  1. 1.איזה דגם יש פה שניים אם לא שמתה לב.
    2.איזה שנה היה לך.
    3.ובכלל מי "עליהם" הדגמים שיש פה הם עדיין לא נמכרו בארץ.
    4.קל לזרוק זבל מהפה, אך לא ניתן לנקות את הלכלוך אחרי זה.

  2. בהחלט אחד הטובים מבין אופנועי התיור הגדולים, איזה מנוע….

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל