fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה

ב.מ.וו S1000RR החדש – הכי חזק נהיה יותר חזק

ב.מ.וו S1000RR החדש  – הכי חזק נהיה יותר חזק

גיא בן ברק

ב.מ.וו אולי מתוסכלים מכישלונו המתמשך של ה-S1000RR באליפות הסופרבייק העולמית, אבל הם בהחלט יכולים להתנחם בהישגיו של הדגם באליפות הסופרסטוק המשמעותית יותר לאופנועים סדרתיים בגלל הקרבה שכופים החוקים, כמו גם באליפויות הסופרבייק הלאומיות של גרמניה וקנדה. ובמיוחד הם יכולים להתגאות בהיותו של הדגם הזה מאז הולדתו ב-2008 האופנוע החזק ביותר ביצור סדרתי מאז ומעולם, האירופי הראשון שהיכה את היפנים השולטים בתחום ההספק 40 שנה במגרשם הם, עם מנוע ארבעה צילינדרים לרוחב בנפח ליטר, מה שללא ספק תרם למכירותיו המצוינות של הדגם בעולם.

אבל ב.מ.וו לא קופאת על השמרים, משדרגת ל-2015 את ה-S1000RR בתוספת הספק של 6 כוח סוס המעלים את המנוע האימתני הזה ל-199 כוח סוס מוצהרים, יצוין כי בכול המדידות בדיינו של מנוע הב.מ.וו הזה הוא ייצר לא רק יותר מכול מתחריו ובהרבה, הוא ייצר יותר מאשר ההספק המוצהר שלו וחצה במדידות מסוימות את קו ה-200 כוח סוס. אז עכשיו הוא יהיה יותר חזק, וזאת בזכות ראש משופר מעברים, כעת קצרים יותר, הגדלת תיבת אוויר ושיפורי מחשב ניהול מנוע.

אז אם עד היום היה ברור שאף אחד לא מתקרב ל-S1000RR בתחום ההספק הרי שכעת נפל דבר, קאוואסאקי הציגה את הדור החדש של מנועי הסופרבייק, מוגדש סופרצ'ארגר, וגרסת המירוץ H2R שנחשפה בקלן מצהירה על לא פחות מ-300 כוח סוס; ב-3 בנובמבר יוצג במילאנו ה-H2, גרסת הכביש הציבורי של המנוע המוגדש וזו אמורה להביא יותר הספק מאשר הב.מ.וו S1000RR כלומר למעלה מ-200 כוח סוס. מלך המדידות ב.מ.וו יציב אתגר אמיתי למתחרה החדש, הנינג'ה יהיה חייב להתעלות באמת להספק מטורף כדי להביס את הבווארי החזק – ולהראות זאת חד וחלק בגרף הדינמומטר כבר השנה. כי ה-S1000RR כאמור הוא גדול הביצועיסטים גם על הדיינו.
ה-S1000RR גם נהיה יותר קל, ב-4.5 קילו וכעת שוקל 204 רטוב, בזכות הורדה משמעותית של רכיבים ומשקל ממערכת הפליטה (שעדיין נראית לא טוב חייבים להגיד, פשוט ענקית על האופנוע האתלטי הזה, במיוחד עם הזנב הדק החדש), הורדות משקל בשילדה תוך מיקום חדש לגיאומטריה, זווית ראש ההיגוי, זווית הגלגל, בסיס הגלגלים וציר הזרוע האחורית.

באלקטרוניקה קרוז קונטרול (!), ומתלים חצי אקטיביים, עם הפסקת ייצור גרסת העל HP4 לאור הפרישה ממירוצים למרבה הצער של ב.מ.וו., מקבל הדגם הסדרתי את השיפורים באותו מחיר והצרכנים נהנים. במיוחד עכשיו עם כניסתו של הטיל הירוק החדש בעל הכנפונים, מירוץ ההספק בין מזרח למערב עולה מדרגה,מן הסתם גם דוקאטי פאניגלה 1299 יוציא מעל 200 כוח סוס והחגיגה בעיצומה.

גלריה

2 תגובות ל ב.מ.וו S1000RR החדש – הכי חזק נהיה יותר חזק

  1. יצרו קנה מידה חדש. פשוט לא להאמין שנותנים במה לכל החרטבונות שלך.
    המלחמה היא לא רק הספק, להזכיר לך רק שיש עוד המון גורמים לשיפור אופנוע מעבר לעוד 6 כ"ס.
    בלי קשר, גרסאות הHP לדורותיהן תמיד יצאו וימשיכו לצאת ללא כל קשר לקבוצות מרוצים. הHP4 יצא כדי לרמוז על עתיד האופנועים של היצרן הגרמנים וממש לא במסגרת כניסתם לסופרבייק או לסופרסטוק. שים לב שרק הS1000RR הוא זה שהתחרה, מעולם לא הHP4.

  2. למה אתה
    1.לא כותב בשימך האמיתי
    2.למה אתה לא מבקש מהמערכת לכתוב להם ידיעות גם
    אני נכנס גם לפולגז וגם לכאן וחייב להגיד לך שלפחות כאן אני מוצא אינפורמציה עדכנית ורבה מידי יום ביומו
    אז כמו שכתבתי אתה ידען אז ספר לכולם

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל