מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
קאוואסאקי וולקן 650 חדש
גיא בן ברק
קאוואסאקי חושפת קאסטום חדש, וולקן 650 אס, עם מנוע ה-ER6 שני צילינדרים מקבילים מה שלא מקובל בקאסטום המעדיף מנועי וי-טווין אמריקנים, אך כפי שקאוואסאקי הוכיחה עם ה-EN500 שהצליח בעולם ובארץ בענק עם מנוע מקבילי ויוצר ברציפות 20 שנה בין 1990 ל-2009, אפשר גם בלי וי טווין. עדיין הכלי החדש נושא את השם וולקן, שמו של ליין הקאסטומים של קאוואסאקי מאז 1984 והפלישה היפנית הגדולה לארה"ב.
הוולקן החדש הוא קאסטום ידידותי, ממש כמו שהיה ה-EN500, מיועד לקהל נרחב ככול האפשר (אמרנו פונה לנשים?), למרות עיצוב קאסטום גדול ומסובב ראשים, המשקל נמוך יחסית, 225 קילו רטוב, והכול מכוון לידידותיות ופשטות תפעול, מושב נמוך, כידון רחב ונוח ואופי מנוע נינוח – הטווין המוכר גם מהוורסיס וגם מהאיאר הותאם לשימוש בקאסטום עם יותר כוח בסל"ד נמוך על חשבון כוח בסל"ד גבוה, 61 כוח סוס מייצר הטווין כאן. יחסי העברה נוחים ופעולה שקטה. לצורך התאמה ליותר אנשים ונשים ניתן לכוון הרגליות והכידון לפי הצורך, ניתן גם לבחור בשני סוגי מושב, קרוב למיכל הדלק או מרווח לרוכבים גבוהים. השילדה עם בולם אחורי אופקי עוד יותר מאשר בשלדת ER6 מה שמאפשר הנמכת מרכז הכובד תוך מיקום האגזוז תחת האופנוע, שוב לטובת תמרון קל, מיכל הדלק מכיל רק 14 ליטר אולם המנוע אמור להיות חסכוני.
אני חייב להגיד שהייתי שם את כספי באופנוע כזה, נראה אש ושונה מכל מה שמוצע בשוק כרגע.
מה ההבדלים בין מודל רגיל ובין מודל קפה?