fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה

אם. וי אגוסטה סטראדלה, תיור יוקרתי

אם. וי אגוסטה סטראדלה, תיור יוקרתי

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

דגם נוסף מבית אם.וי אגוסטה על בסיס מנוע השלושה צילינדרים 800 המצוין והשילדה ההיברידית – סטראדלה. תיור ושימושיות נמנים על מטרותיו של הסטראדלה, עיצובו והמפרט הטכני בהתאם. דגם הריבלה שימש כבסיס אולם כמות השינויים בדרך ליצירת הסטראדלה גדולה.
 
השילדה, עם שילוב צינורות ופלטות אלומיניום וזרוע אחורית חד צידית מרהיבה עוצבה מחדש עם בסיס גלגלים ארוך יותר ב-30 מ"מ יחסית לריבלה לטובת נוחות ויציבות; מיתלים חדשים עם מזלג הפוך של מרזוקי מלפנים וסאקס מאחור, מהלך המתלים הוארך ל-150 מ"מ בשני הצדדים לטובת ספיגה טובה יותר בדרכים משובשות, והביא למרווח גחון מוגדל היכול לשמש גם לטיפול טוב יותר במדרכות הערים; הארגונומיה שונתה עם מושב רחב בגובה 870 מ"מ (10 מ"מ פחות מריבלה), המקל על השליטה גם לרוכבים פחות גבוהים; הגנת הרוח טובה בהרבה מאשר בריבלה הודות למשקף קדמי גדול; מיכל הדלק מיועד לנסיעות ארוכות ומכיל 16 ליטר פלוס 4 ליטר רזרבי; קלאץ' הידראולי ליתר נוחות ויעילות; מזוודות צד פריקות הכוללות גם תאורה הנראית מכול זווית לטובת בטיחות גבוהה; מנוע השלושה צילינדרים כויל במיוחד לדגם החדש, ההספק המרבי ירד ל-115 כוח סוס לטובת יותר גמישות ומומנט גדול יותר על פני טווח סל"ד גדול; בורר מפות מחשב ניהול המנוע כויל מחדש עם ארבע מפות: מצב "ספורט" עם מלוא ההספק, מפץ "נורמל" ליום יום עם 90 כוח סוס ומפת "גשם" עם הספק מונמך בהתאם לאחיזה; על הבלימה מערכת ABS מתקדמת מתוצרת בוש כולל מנגנון למניעת התרוממות הגלגל האחורי תחת בלימה כבדה, הלקוח ישירות מאופנועי הספורט המובילים של היצרן.

גלריה

2 תגובות ל אם. וי אגוסטה סטראדלה, תיור יוקרתי

  1. אופנוע חלום, סוף סוף יוצא גם דגם פחות קיצוני שנוח יותר לטיולים. איפה אפשר לתאם נסיעת מבחן?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל