fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה

הארלי דיווידסון חדש ב- 59,900₪ לראשונה בישראל

הארלי דיווידסון חדש ב- 59,900₪ לראשונה בישראל

אסף לביא

צילום: רונן טופלברג

אלבר מוטו, יבואנית דיאלים, השיקה היום את מותג הארלי דיווידסון בישראל, או כפי שמכנים אותו באלבר "אייקון".

בשנתיים האחרונות נכנסה אלבר לשוק הדו"ג עם מותג הקטנועים דיאלים, ומכרה כ-3000 כלים חדשים. מאז תחילת פעילותה תפסה אלבר נתח שוק של כ-12% מקטגוריית המכירות של הדו"ג בנפח שבין 125-250 סמ"ק, אך בקטגוריית הנפח של 500 סמ"ק ומעלה לא קיבלה ייצוג ראוי. עם מותג הארלי דיווידסון בידם, באלבר בטוחים שיוכלו לתפוס פלח שוק גדול, וזאת ע"י שילוב של מחירים אטרקטיביים, מועדון רוכבים בעל שם בינלאומי (H.O.G – Harley Davidson owner group) ומלאי חלפים ואביזרים גדול.  
                         
אולם התצוגה המרהיב הממוקם באזור התעשיה בחולון (המלאכה 6) ומוגדר באלבר כסניף תל אביב. האולם נבנה ועוצב ע"י מעצב איטלקי שמועסק ע"י הארלי דיווידסון העולמית בעלות של כ-3 מיליון ₪ ומכיל חנות אביזרים, חדר מפגש לחברי המועדון H.O.G, אולם מסירה, חנות ומרכז שירות.

בין 16 הדגמים שמיובאים ארצה נמצאות שבע משפחות: ה- CVO החל מ- 246,700 , הטורינג החל מ- 188,461, הסופטייל החל מ- 157,000, הוי-רוד החל מ- 145,153, הדיינה החל מ- 116,900, הספורטסטר החל מ- 69,900 והסטריט 750 ב- 59,990.
כרגע מיובא ארצה הסטריט רק בנפח 750 סמ"ק, כאשר בהמשך מתכננת אלבר מוטו לייבא את הדגם גם עם מנוע בנפח של 500 סמ"ק בכדי לתת מענה גם לרישיון A1 הבינוני.

גלריה

41 תגובות ל הארלי דיווידסון חדש ב- 59,900₪ לראשונה בישראל

  1. הביאו את אמריקה לישראל .עם שירות מכונאות משובח ואמין הם יצליחו בגדול.

  2. כבר שנים שהרלי לא מוציא סתימות.
    יש לו בולמים וגומיות למנוע.
    בכלל הכל כמעט יפני

  3. אם בההרלי כמו יפני אז אני מעדיף את המקור היפני ולא הרלי

  4. אבל רק למי שיש, ואני מנסיון שכל שני וחמישי קורעים לי את המושב בווספה, לא מאמין שהייתי ישן עם אוצר כזה מתחת לבית

  5. לא משנה עד כמה הוא נוזל ניתקע ודומה.
    הרלי יש רק אחד. "הרלי".

  6. למה לא להביא ביבוא אישי?
    יצא הרבה זול יותר ממה שכן עולה בארץ.

  7. במחירים האלו אם אתה מוסיף את המיסים ביבוא אישי אתה מגיע למחיר גבוה יותר ממה שהיבואן מוכר כאן ועוד יש לך אחריות ושורות.

  8. מי המטומטם.
    אני מבטיח שברגע שאני רואה מטומטם שקנה אופנוע בכזה מחיר אגש אליו באון אישי להגיד לו שהוא מטומטם גם אם יש לו ים של כסף.

  9. סניף תל-אביבי בחולון? כאילו דה. באלבר מכוונים לקהל לקוחות ערסי? אם כך אז סבבה, כנופיות הפשע יחגגו. מסמים עושים מלא כסף אז אני יכול להבין מי יהיו הלקוחות החדשים של אלבר. בכל מצב אחר העסק החדש לא יחזיק מים. אין כאן מי שיקנה כמות כזאת מהאופנועים היפים אך היקרים האלה. וכמו שכתבו קודמי, הארלי זה מותג גנרי שהפך ליותר יפני מיפני. בפחות מ 30 אלף אני קונה אחל'ה חוויה של הארלי ואחל'ה שירות מקיוואי או ג.ב.ר(קליבלנד). המהלך הזה גורר לכאורה ירידה משמעותית בשוק יד שניה, אבל רק לכאורה כי הארלי קונים בשביל הנשמה ולא בשביל למכור אותו ליד שניה, שלא לדבר על כל התוספות. אלבר, בהצלחה עם כנופיות הפשע, מסתבר שגם עליהם המיתון משפיעה כבר אין כסף לקנות האודי בחצי מיליון אז המסכנים יסתפקו בהארלי ברבע מיליון. לדרג המבצעי קונים טימקס ולדרג המנהלי יקנו עכשיו הארלי במקום האודי. פחחח…

  10. קיוואי וקליבלנד לא נותנים חוויה אפילו דומה להארלי, אתה יכול לקנות דייסטאר של דיאלים שהרבה יותר איכותי מהקיוואי ואם בכלל תעז לעלות על קליבלנד, שא ברכה ודרך צלחה ותקווה שהוא לא יתפרק לך בדרך .
    תבדוק את הכלים בחולון לפני שאתה משליך מילים כאלה לא מכבדות, הם מדהימים אחד-אחד. גם חולי אופנועי ספורט ידעו להעריך את האיכות בה האופנועים האלה נבנים. אתה מלכלך ככה על הארלי עם סיבה או אג'נדה או סתם מבורות?
    ואיך בכלל העלית בראשך כנופיות פשע????

  11. אם יש אופנוע שמכבד את המסורת של ההארלי זה ההיסט. להיסט זנב כשיח שיפרק לך את הגב והסטימות בפה כמו שצריך, להיסט כידון צ'ופר אמיתי שמחייב היגוי הפוך כדי לצאת מהטיה ולא כדי להיכנס אליה, אופנוע אלמנטרי שהוא גם קלסיקה מוטורית עם מנוע CG שהוא רפליקה של הונדה עם הנעת דחיפים לשסתומים. שלא לדבר על דבק קונרד שמצמיד אותו לסיבובים באופן שמבייש אופנועי ספורט מקצועיים. ההיסט אופנוע שיוצר טרוף חושים, אפילו יש לו את הסאונד הנכון. וכל זה ב 23 אלף ש"ח. אז למה שהשקיעה 60 אלף ש"ח? אז נכון שמהירות השיוט של ההיסט לא נוגעת ב 120, אבל אפשר לחשוב שיש לנו כאן בארץ לחצות מרחבים בגודל של מדבר הסערה. זה למה קליבלנד. לגבי כנופיות הפשע אני חושב שמגיב 28, שזה אני, היה מספיק ברור בעמדתו.מתן אתה יכול להמשיך לשגות בחלומות שלך, או לשאול את אלבר-מוטו איך הם זכו במכרז הקטנועים למשטרת ישראל ועכשיו גם במכרז למשטרה הצבאית? חחח…לדעתי? פראייר מי שמתקרב לאלבר, אבל אם אתה חבר בכנופיה ברור שתקנה מהם אופנוע. בהצלחה. פחחח…

  12. אלבר-מוטו לא זכו במכרז של המשטרה הצבאית, התמונה הינה תמונה שלי במדים מההשקה המדוברת. הכיתוב מתחתיה, בדיחה.

  13. יש תמיהות קשות לגבי האופן בו אלבר זכתה במכרז למשטרת ישראל, על כן לא התפלא עם יצוץ לו עכשיו מכרז למשטרה הצבאית. אלבר יכולה לפתור את עצמה מהאשמות הלכאוריות על ידי שקיפות ופרסום המכרז. בהקשר הזה אחד הפרמטרים המעניינים את הצרכן באופן ישיר זה בעבור כמה נמכר למשטרת ישראל קטנוע 250 של דיאלים? ואיך זה קשור להפקעת המחירים של הקרטל בענף האופנועים, ובעיקר הקטנועים(כי עיקר המכירות זה קטנועים). שיטת המכירות של אלבר-מוטו יותר מידי מזכירה לי את -מטרו-מוטו. אפס הגינות כלפי הלקוח, 100 אחוז חזירות קפיטליסטית. באלבר-מוטו דוחפים את ביטוח החובה עם ההשתתפות העצמית, באלבר עכשיו התגייסו לדחוף את נושא האופניים החשמליים(גם למטרו יש פרויקט אופניים דומה). אופניים חשמליים לא מבוטחים בביטוח חובה, עם ההשתתפות העצמית בביטוח האופנועים גם אחוז ניכר מרוכבי האופנוע לא מבוטחים. ככה הנטל הרפואי על הטיפול בנפגעים הרבים נופל על קופות החולים הקורסות. הנזק לציבור אדיר, אבל אלבר סופרת את הכסף. איכס. לגבי המכרז למשטרה הצבאית? אסף יכול להיות שעשו עליך ספין, ניצלו אותך, הרי תמיד הש"ג אשם. אם אתה מכחיש, סבבה. כעיתונאי חוקר בו תעזור לנו להבין איך בתקופת מיתון כללי ושפל חסר תקדים בענף האופנועים קמה סוכנות אופנועים בתקציב אסטרונומי שמייבאת עשרות אופנועי פרימיום לעשירים, מי הלקוחות?

  14. למרות שקסטום הוא הסגנון הרחוק ביותר ממני…
    מהיבואן אני מתלהב הרבה פחות!!!

  15. אותם כבר לארץ. פשוט כלי חלום.. אגב, מביאים גם מכנסי עור לארץ? 😉

  16. לכל המסכנים שרוכבים על המכונות כביסה. פשוט לא חיבקו אתכם כשהייתם ילדים!!! רוכבים בשביל שיסתכלו עליכם פאטתי

  17. ומה לגבי הנהגים עם המכוניות היוקרתית או הספורט בארץ? גם אותם לא חיבקו מספיק בילדות.
    סתם רכבי פוזה חוץ מללחוץ על הגז לא יודעים מה לעשות איתם.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל