מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
הונדה SH300 חדש נחשף היום ברומא
גיא בן ברק
היו ימים בהם כול שינוי בהונדה SH היה מהדהד בכול אירופה, בכול זאת הקטנוע הנמכר ביותר בהיסטוריה המערבית (לא כולל ווספה וקאב) עם יותר ממיליון יחידות שנמכרו במהלך 30 שנות הדגם. כיום יש הרבה יותר מתחרים ל-SH שהפך להיות דגם ביניים בהונדה, ה-SH300 פחות מפואר ויקר מהפורצה המוביל את ליין הונדה עד הסילברווינג'ז, אולם בכול זאת הופעת SH300 חדש מכה גלים.
תערוכת רומא המכונה גם "מוטודייז", אירוע קטן בהרבה מהתערוכות הגדולות במילאנו או קלן המקיים מהיום עד יום ראשון כולל, שמשה אכסניה לחשיפת ה-SH300 החדש של הונדה ביום חמישי. החידוש המרכזי הוא לא היות הדגם הדו גלגלי הראשון בעולם המיוצר לדרישות תקן אקולוגיה "יורו 4" המחמירות אלא השילדה. שינוי מהותי בשילדה מפנה מקום לחלל אכסון של ממש המכיל קסדה מלאה, שיפור משמעותי לעומת הדגם היוצא, ועל הדרך משיגים גם שיפור בהתנהגות. המנוע הוא 279 סמ"ק מוזרק שעבר עדכונים יותר לטובת חיסכון מאשר ביצועים. המיתלים עברו שיפור אך החלק היותר משמעותי באזור התחתון הוא ABS המותקן כסטנדרט מעתה. המשקל הרטוב של ה-SH החדש עומד על 169 קילו, אמנם ירידה של 1 קילו בלבד מהדגם הקודם אולם לרדת במשקל למרות אייביאס זה תמיד טוב ובכול מקרה משקל נמוך כזה יקל על תפעולו גם ללא מנוסים/ות. כמו כן רוענן האבזור והותקנו לוח שעונים חדש ותאורת לד חיצונית.
בישראל לא נמכר SH300 אלא SH125 בלבד, אולי תוספת חלל האכסון והשינויים האחרים בדגם החדש ישנו זאת.
איך אפשר לזכור ולדעת מה כדאי.
כל הזמן מזינים אותנו בים של חומר.
מספיק תעשו חיפושית אחת יפה וטובה ושכולם ירכבו עליה.