fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מר R עם הסוזוקי ג'יקסר 1000 מוטו GP

מר R עם הסוזוקי ג'יקסר 1000 מוטו GP

גיא בן ברק

צילום: אריק רוזנבלום

השנה חוגגים 30 שנה להולדתו של הסוזוקי GSX-R750, הסופרבייק שהזריק קיצוניות ספורטיבית לעולם האופנועים כשהופיע ב-1985.

בישראל יסד הסוזוקי הזה את רכיבת הכביש הספורטיבית, אולם אופנועים כידוע לא נוסעים לבד, והרוכב שללא ספק מזוהה יותר מכול עם ה-GSX-R הוא ניסים ברדה, רוכב מחונן ואחד מעמודי התווך של שוק האופנועים בישראל.

באמצע שנות השמונים פרצו ניסים ברדה והסוזוקי R750 את המציאות הדו-גלגלית אז בישראל של ווספות ואופנועים דינוזאורים תוך שניסים מלמד את העם שאופנועים משמשים להרבה יותר מאשר לשליחויות או לטיולים, הם יצורים עם נשמה שנולדו לחרוך את האספלט, ומוביל מדי שבת להקות הולכות וגדלות של רוכבי ספורט להניח לראשונה בחייהם ברך נרגשת על כביש נידח בדרום, סדום ערד. 

השנים חלפו וניסים ברדה מתקדם עם גרסאות משפחת GSX-R של סוזוקי, עולה ל-R1000 עם הופעתו ב-2001 – עד לעצם היום הזה כאשר נוחת בישראל הסוזוקי GSX-R1000 החדש ל-2015 בצביעת רפליקה לאופנוע המוטו GP של סוזוקי, ומי אם לא ניסים ברדה, מר R, מקבל את היחידה הראשונה.

מעבר לצביעת אופנועי המפעל של סוזוקי במוטו GP, ה-R1000 של 2015 נהנה ממנוע חדש עם מידות בוכנה קיצוניות מבעבר לטובת יותר הספק, וחבילת אלקטרוניקה הכוללת ABS ממוחשב ובקרת אחיזה.

מברוק ניסים, תתחדש, ואם אליש אספרגרו, רוכב המוטו GP של סוזוקי, יתלונן שעקף אותו אופנוע שנראה בדיוק כמו שלו, נדע מי זה היה…

*כותב הידיעה חשב בשעת כתיבת הידיעה שזה דגם 2015, אנחנו מתנצלים על הטעות

גלריה

38 תגובות ל מר R עם הסוזוקי ג'יקסר 1000 מוטו GP

  1. כמה אבולוציה הגיקסרעבר ב30 שנה ואיך הזמן טס. מזל טוב מלך סדום ערד

  2. באמת מר R.
    רכיבות בטוחות ומהנות.

  3. לפני 20 שנים ירדתי מדו גלגלי, כמו כמעט כל החברה החצי צעירים שמחליטים להתחתן ולהקים משפחה.
    כשאנחנו מעמידים את טובת המשפחה כנגד ההנאה הפרטית שלנו ברורה התוצאה. בלי אופנוע.
    גם אני היתי מאלו שרכבו כעשור על R750 ומידי פעם גם בערד.
    למזלי נשארתי בחיים כי הייתי דיי שקול וגם פחדן.
    האתר כאן שומר לי האהבה לדו גלגלי ותמיד נותע בי תיקווה שעוד יום אחד אחזור לרכב.
    וממרומי גילי רציתי להגיש שזו היתה אחת התקופות היותר יפות בחיי.
    סעו בזהירות.

  4. האופנוע שהכניס את השוני באופנועי הכביש הספורטיביים.

  5. אז גם בתאונות כמעט ולא היו הרוגים כמו שקורה היום.
    כי לא היו מעקות ביטחון מוטרפים כמו היום הנהגים לא היו מדברים בסלולרי בנהיגה ולא שמים לב לכביש.
    בקיצור החיים שלנו היו מעט יותר נוחים.

  6. לא כולם ידעו לרכב ועלו ישר מאופנעוים בעלי נפח קטן לספורט.
    אני עליתי מGSX550 ל600 F (קראו לו 600 עף) ונהנתי גם מאוד.
    ולא עפתי כי הפנמתי שאני לא רוכב על.
    צריך להיזהר ולרכב כל אחד לפי היכולות שלו.

  7. סופסוף אופנוע ראוי לרוכב ראוי.
    ה-R-ים הקודמים רק היו הפתיח 🙂

  8. מגיע לך את הטוב ביותר, מזל טוב, תהנה מהיצירת אומנות הזאת:)

  9. המון מזל טוב אח יקר! שתסע רק בדרכים טובות חיימשלי 🙂

  10. סע בזהירות.
    בשבילי היית ותישאר מספר אחד.

  11. לא נראה לי שהם ינחלו איזו הצלחה בGP השנה.
    אבל גיקסר תמיד ישאר גיקסר.

  12. ניסים – רק טוב !!!
    גם אני רוצה עינים כאלו!!! העיניים של המדינה……….

  13. אתם נותנים לי להרגיש כאילו אני חתן השמחה.
    אכן האופנועים האלו (750R) היו "פורצי" הכביש של "סדום ערד" (כמו שכינו אותו בזמנו ועד היום).
    מקווה לעוד שנים רבות של רכיבה על אופנועי ספורט, גם אם אגיע "אחרון" בערד (ככה לקראת גבורות) עדיין ההרגשה של רכיבה עם גב מכופף נותנת לי את ההרגשה שאני עדיין צעיר.
    שוב תודה רבה לכולם.

  14. האיש והאגדה ללא ספק מגיע לך

    סע בדרכים טובות

  15. חמדתי לך את האופנוע.תוסיף מדבקת חמסה. סע בזהירות:)

  16. נוסום תתחדש סע בדרכים טובות ומי יודע אולי האופנוע הזה יגיע עוד אצלך לסוף ההרצה 😉

  17. שוב תודה לכל המברכים והמתעניינים בע"פ ובכתב.
    הבהרה קטנה.
    אני רוכב כבר שנים רבות על דו גלגלי ספורטיבי וכן עברתי "המון" קילומטרים על מכונות מסוג זה.
    רכבתי ברכיבות של מבחני דרכים גם על לא מעט אופנועים עם מערכות בקרה למינהן אבל עדיין היום אני נאמן ל"אהבה" הישנה שבה אני שולט על כלל ההמנופים של המכונה כולל הכל. שולט על האחיזה, הווילי, ובמיוחד על המעצורים.
    לא סתם בחרתי ולקחתי לעצמי את האופנוע שהוא ללא כל בקרה.
    אם הובן אחרת ע"י מי מהקוראים שהאופנוע שאני קיבלתי הוא כולל את כל המערכות אז סליחה איתכם.
    האופנוע המקורי של שנת 2015 כן מגיע עם כל מה שהוזכר בכתבה כולל הצביעה שבה כן עטורי לי את האופנוע.
    אני באופו אישי לא רציתי לרכוש את האופנוע עם כל האלקטרוניקה והחידושים שלו.
    מקווה שממרומי גילי כן אצליח להתרגל לכל החידושים וההמצאות שמי שנולד אליהן היום יהיה לו קל הרבה יותר.
    עדיין אופנוע חדש זה דבר שמרגש אותי וניהנתי מאוד "לתת בגז" בשבת האחרונה עם חבורה מאוד נחמדה של אנשים שיודעים לרכב.
    ושוב תודה לכולכם.

  18. היית ונשארת מלך.
    ראיתי מה כתבו על הכתבה מטעם מוטודיל.
    תמיד אמרו לי שאם מפסיקים לדבר עליך אז תדאג.
    מכיר אותך שנים ומתמיד הלכתי אחריך.
    היית אחד הישרים בענף.
    צפה לטלפון ממני אחרי הרבה שנים.

  19. לא הייתי רוצה להכנס לסיפורי מוטודיל, אחרת אני סותם לכם את הזיכרון של האתר.
    בקיצור תמשיך להיות אתה.

  20. שאין. פשוט אין על הבקרות האלו.
    אותי הם הצילו יותר מפעם אחת בבלימה חזקה ופתאומית.

  21. אתה אלוף.
    ומוטו דיל במיוחד תומר – קצת מקנא בך
    אז אל תתרגש מהשטויות ומה סיפורים
    הרוכבים האמיתיים איתך

  22. לא היה דגם כזב ב2014. אז על מה יש כאן להתנצל?
    שי@@@ינו כל מוטו דיל. בוא לא נפתח עליהם כי הם בחיים לא יראו אותי אצלם בעסק.
    לא היה אופנוע כזה ב2014. הצביעה הזו היא רק בדגמי 2015 כמו של ה-GP אבל רק בלי הבקרות. אז מה קרה?
    ניסים אין לך על מה להתנצל. הדבר היחידי שאתה צריך להתנצל עליו זה שעזבת את הענף והשארת את כל הזבל בשוק החרה הזה.
    ואל תפסיק לתת לכולם בראש.

  23. יהיו אני מניח בעתיד, אבל לא השנה.
    מותר לטעות זה בסדר, לנסות לכסות על זה סתם מיותר.

  24. בקיצור, עשו צביעה חדשה ואמרו "אופנוע חדש " ……

  25. כל מה שכתוב בכתבה הוא נכון.
    ואם התכוונו כאן לאופנוע שאמור לצאת השנה אז על מה הרעש והמהומה?
    מהומה על לא דבר.
    הצביעה היא כמו של האופנוע שאמרו להגיע עם כל התוספות וזה גם נכון.
    יאללה תפסיקו לאכול את הראש כל אוכלי המקלדות למינהין.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל