fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC

עידן חדש לאם.וי אגוסטה בישראל

עידן חדש לאם.וי אגוסטה בישראל

גלעד בן-זקן

צילום: עמרי גוטמן

חברת ה.מ ישראל יבואנית אופנועי אם.וי אגוסטה, HM, שרקו, AJP, קסדות AIROH ואופנועי מוטוקרוס ברישוי אפור, עומדת בפני שדרוג מקיף לפעילותה בישראל, כך נמסר במסיבת עיתונאים שערכה ב-14.5 בתל אביב. במרכז השדרוג: הקמת מרכז לוגיסטי שיאחד את פעילות החברה בישראל, הוזלת מחירים משמעותית למגוון דגמי אם.וי אגוסטה ובראשם סטראדלה 800 החדש שנבחר להוביל את דגמי החברה בישראל, והעצמת חווית הקניה ללקוח. העידן החדש של אם.וי בישראל קשור קשר הדוק לשותפות החדשה שקמה השנה בין היצרן אם.וי אגוסטה איטליה לבין ענק המכוניות הגרמני מרצדס.

מרכז לוגיסטי חדש באזור התעשייה גרנות 
לאחר שש שנים בהן רוכזה פעילות ה.מ.מוטו ישראל בתל אביב, תעבור בתחילת יוני מירב הפעילות לסניף מרכזי חדש באזור התעשייה גרנות מזרחית לחדרה. תחת קורת גג אחת ישוכנו אולם התצוגה, "בונדד" (מחסן ערובה) ומחלקת הרכבות, בעוד שהמוסך המרכזי יישאר ב"פיין טיונינג", אלון אולדסמן. 

המרכז המאוחד יאפשר את החזון שמציג תומר לויתן מנכ"ל ה.מ.מוטו, לפיו בתוך יום אחד בלבד תושלם קניית אופנוע חדש מהניילון ויציאה מהחנות ללא המתנה: החל מהתרשמות באולם התצוגה ויציאה לנסיעת מבחן, סיכום העסקה מול המכירות וסגירת חשבון במקום מול הנהלת חשבונות; בין לבין  הלקוח יצא לארוחת צהריים מפנקת על חשבון החברה, במקביל יגיע האופנוע מהבונדד להרכבות שירכיב ויבחן אותו, ירשיין אותו בניירות ועד סיום יום העבודה הלקוח יחזור לביתו עם הכלה החדשה


במרכז העניין: סטראדלה 800 החדש
בחוד דגמי אם.וי אגוסטה בישראל בשנה הקרובה ניצב סטראדלה 800 החדש ל-2015, הדגם הראשון בעידן השותפות עם מרצדס. מדובר באופנוע רב שימושי המתאים לתיור ארוך טווח כמו-גם ליום יום ולרכיבה ספורטיבית כשעולה הרצון. 
המנוע הוא הטריפל 798 סמ"ק המשמש את רוב דגמי היצרן ומקורו בסופרספורט, כאן ההספק הופחת ל-115 כ"ס ב-11,000 סל"ד לטובת העלאת המומנט והכוח השימושי, לסטראדלה 800 החדש מומנט נאה של 8 קג"מ ב-9,000 סל"ד כאשר 80% מתוכם מגיעים כבר ב-2,000 סל"ד, כלומר מנוע גמיש עם טווח סל"ד שימושי רחב מאוד. 

כדי ליעל את הורדת הכוח ולתרום לבטיחות מצויד הסטראדלה במספר מערכות אלקטרוניקה, בורר מפות עם ארבעה מצבים בהתאם למצב האחיזה, כולל מפה הניתנת להתאמה אישית על ידי הרוכב לרגישויות שונות, הגבלות ועוד. כמו כן מצויד הדגם בקוויק שיפטר המאפשר הורדה והעלאה של הילוכים ללא מצמד, מערכת ABS ממוחשבת. השילדה היא מסבך צינורות הפלדה עם לוחות האלומיניום המוכרת של אם.וי, הזרוע האחורית הוארכה ליתר יציבות, המושב בגובה 870 מ"מ גבוהים יחסית. מבחינת אבזור הסטראדלה מותאם לצרכי תיור עם זוג מזוודות מקוריות, לאחר ההתקנה מחליפים פנסי לד המותקנים במזוודות את המאותתים.

באשר למחיר, בזכות שיתוף פעולה עם היצרן הסטראדלה מוצע לציבור ב- 112,900 ₪ וזאת במקום 125,000 ₪, יצויין כי בעולם הסטאדלה מתומחר 7% יותר ממתחרהו הישיר ההיפרסטראדה של דוקאטי, אך בישראל מחירו נמוך בכ- 7,000 ש"ח מהדוקאטי.

ה-MV אוגוסטה סטראדלה מתוך מבחן דרכים בדוגרי, צילום: אריק רוזנבלום

בהמשך לאירוע ההשקה  לפניכם מחירים מעודכנים ל-STRADALE 800 ולדגמים מופחתי ההספק לרשיון ביניים (47 כ”ס),
להלן התמחורים החדשים:

STRADALE 800 המחיר הרגיל 125,900 ש"ח – מחיר חדש: 112,900 ש"ח

F3 675 המחיר הרגיל 129,900 ש"ח – מחיר חדש: 109,900 ש"ח


BRUTALE 675 המחיר הרגיל 102,900 ש"ח – מחיר חדש: 89,900 ש"ח
*המחירים אינם כוללים אגרות רישוי בסך 1,500 ש"ח (כולל מע"מ)


אנו במערכת דוגרי מאחלים בהצלחה לחברת ה.מ ישראל.

7 תגובות ל עידן חדש לאם.וי אגוסטה בישראל

  1. רצוי ב- 60 תשלומים או חלק בבלון וכמובן טרייד שכבר יש

  2. מי שחושב שבימאהה או הונדה יקבל מחירים יותר טובים , טועה ובגדול.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל