fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

השוואתי סופרבייק 2015: דוקאטי פאניגלה 1299 מנצח, ימאהה R1M שלישי בלבד

השוואתי סופרבייק 2015: דוקאטי פאניגלה 1299 מנצח, ימאהה R1M שלישי בלבד
ערך: גב"ב        תמונות: יצרנים
 
שנת 2015 התברכה במספר יוצא דופן של אופנועי סופרבייק חדשים בגרסאות-על, כש-200 כוח סוס כבר לא מהווה תקרה אלא סטנדרט, אלקטרוניקה ברמת MOTO GP, תקשורת סלולארית בין מחשב האופנוע לרוכב, יצרן ומכונאי, ויחד עם זה מחיר גבוה כש-20,000 אירו באירופה כבר לא מהווים אקזוטיקה אלא שוב, סטנדרט. הדגמים הם דוקאטי פאניגלה S 1299 , אפריליה RSV4 RF, ימאהה R1M, ב.מ.וו S1000RR. 


מאחר ואופנועים אלה מיועדים בראש ובראשונה למסלול, ביצע האתר האיטלקי moto.it מבחן השוואתי במסלול מונזה המיתולוגי, בו עומתו ארבעת הדגמים לעיל ובוצעו מדידות. חשוב להדגיש כי הדירוג נקבע אך ורק על פי זמני ההקפה, זה מה שקובע במסלול, כשבגוף המבחן מסבירים הבוחנים מה מוביל כול דגם לזמן הנתון כך שניתן ללמוד על יתרונות וחסרונות בתחומים כמו מנוע, זריזות, אלקטרוניקה ועוד – הנוגעים כמובן גם לשימוש מחוץ למסלול ולכן רלוונטיים גם לרוכבים בישראל. 

 

בתחום הבוחנים דאג האתר לשדרוג של ממש כאשר גייס למבחן גם את לוקה קדאלורה, רוכב ענק, שלוש פעמים אלוף גרנד-פרי בקטגוריות הקטנות ומנצח גם ב-500. 

 

אנו מביאים את התוצאות, הדירוג והמדידות – אך כאמור מומלץ מאוד לקרוא את המבחן המלא באתר

 


 

מקום ראשון: דוקאטי פאניגלה S 1299
הספק מרבי/סל"ד (מדוד בגלגל אחורי): 200.4 כוח סוס/10,680

מומנט מרבי/סל"ד (מדוד בגלגל אחורי): 14.2 קג"מ/9,071

משקל רטוב: 197.5 קילו

זמן הקפה: 1:55.258 ד'

מחיר (באיטליה): 25,740 אירו

 

 

מקום שני: אפריליה RSV4 RF
הספק מרבי/סל"ד (מדוד בגלגל אחורי): 196.7 כוח סוס/13,400

מומנט מרבי/סל"ד (מדוד בגלגל אחורי): 11.7 קג"מ/10,725

משקל רטוב: 193.7 קילו

זמן הקפה: 1:55.402 ד'

מחיר (באיטליה): 21,590 אירו

 

מקום שלישי: ימאהה YZF-R1M
הספק מרבי/סל"ד (מדוד בגלגל אחורי): 197.4 כוח סוס/13,682

מומנט מרבי/סל"ד (מדוד בגלגל אחורי): 11.7 קג"מ/9,265

משקל רטוב: 195 קילו

זמן הקפה: 1:56.909 ד'

מחיר (באיטליה): 22,290 אירו



מקום רביעי: ב.מ.וו S1000RR
הספק מרבי/סל"ד (מדוד בגלגל אחורי): 194.3 כוח סוס/12,362

מומנט מרבי/סל"ד (מדוד בגלגל אחורי): 12 קג"מ/9,325

משקל רטוב: 201.5 קילו

 

זמן הקפה: 1:56.456 ד'

מחיר (באיטליה): 20,150 אירו

 

18 תגובות ל השוואתי סופרבייק 2015: דוקאטי פאניגלה 1299 מנצח, ימאהה R1M שלישי בלבד

  1. בארץ מחזיקים מהבימר הכי טוב.
    אני לא אוהב את הבימר. בעיניי הוא ממש לא הכי טוב וגם כאן יתא אחרון.
    אני דווקא הייתי בוחר באפריליה אבל כנראה שהוא מאוד מאוד קרוב לדוקטי .
    ברמה כזו אין אפשרות באמת להגיד מי הכי טוב כי המרווחים ממש קטנים.

    • זה רק אומר כמה אתה מנותק מהמותג שמאז אודי שינה מקצה לקצה את נושא האמינות שלו

  2. ולכן כנראה מפסיד
    BMW שלפו מכלום אופנוע מדהים
    גם אני בוחר באפריליה מבין ה4 , יש לו גם את הסאונד הכי מדהים.

  3. בארצנו היפה ובכבישנו המסוכנים והמגורדים עדיף להתפשר על 600 ספורטיבי או נייקד חביב כמו הz800..או טימקס יחפים..

  4. טוב שלא פרסמתם מבחן שערך המפעל של דוקטי… בכל עיתון/אתר עולמי שנבחנו הכלים היה סדר בדיוק הפוך… 🙂 הכל עניין של גאוגרפיה… אגב אבל הפער בין הכלים מאוד קטן וכולם סוף הדרך…

  5. לפי הזמנים שפרסמתם ימאהה צריכה להיות במקום האחרון
    או שאני לא יודע לקרוא

  6. תאמין לי אתה פח.
    פח זבל.
    ברור שאתה "צודק"…רק תביא לכאן את הלינק ךאתר ולמבחן שהתוצאות יצאו הפוך.
    ואז אני אגיד שאתה לפחות פחחחחח ולא פח זבל.
    בהצלחה

  7. מדוע אמ וי אגוסטה לא נכנסים לי לכתבה הזו?

  8. ימאהה :זמן הקפה: 1:56.909 ד'
    ב מ וו :1:56.456 ד
    לפי זה הבמיר שלישי

  9. אני מתייחס לדגמים שבארץ כמובן 🙂
    הבימר לטעמי היה הכי פחות מוצלח, חצי שנה ביליתי איתו ומאד נהנתי עד שעשיתי סיבוב על RSV של חבר והבנתי מה מפריד הילדים לבוגרים.
    מאחר ולא היה RSV בארץ חדש מכרתי את הבימר והתניידתי על מזדה שלושה חודשים.
    היבואן בארץ פיזר הבטחות אך לא הגיע כלום ומצאתי עצמי על R1 מבציר 2012 חדש, נכון שזה א ה M1 אבל גיליתי כלי מהנה יותר לרכיבה מהבימר.
    לא מדדתי זמנים אבל רכבתי בצורה מהירה מספיק בכדי לעמוד על הפערים ועל ההבדלים.
    מכרתי אותו לפני שלושה חודשים ואני ממתין לגרסת ה RF של האפריליה.
    את הדוקאטי לא אצליח לרכוש מטעמי עלויות.
    במסלול בחו"ל ברכיבה על RSV הרגשתי הכי טוב ולטעמי זה האופנוע שמחבר את הרוכב אליו בצורה מושלמת.
    דעתי האישית כמובן

  10. הRSV1000 של אפריליה הוא האופנוע ספורט הטוב ביותר שלדעתי נוסע על כבישי הארץ.
    בטח שלא הבימר או היימהה, לא הסוזוקי, ולא הZX10.
    האופנוע החד ביותר והמדוייק שעושה כל מה שאתה מבקש ממנו אפילו בטלפטיה.
    ממליץ בחום.

  11. מי ניצח איך ניצח מעניין לי את הפלג.האמינות והאיכות הם שקובעים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל