מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
השוואתי סופרבייק 2015: דוקאטי פאניגלה 1299 מנצח, ימאהה R1M שלישי בלבד
מאחר ואופנועים אלה מיועדים בראש ובראשונה למסלול, ביצע האתר האיטלקי moto.it מבחן השוואתי במסלול מונזה המיתולוגי, בו עומתו ארבעת הדגמים לעיל ובוצעו מדידות. חשוב להדגיש כי הדירוג נקבע אך ורק על פי זמני ההקפה, זה מה שקובע במסלול, כשבגוף המבחן מסבירים הבוחנים מה מוביל כול דגם לזמן הנתון כך שניתן ללמוד על יתרונות וחסרונות בתחומים כמו מנוע, זריזות, אלקטרוניקה ועוד – הנוגעים כמובן גם לשימוש מחוץ למסלול ולכן רלוונטיים גם לרוכבים בישראל.
בתחום הבוחנים דאג האתר לשדרוג של ממש כאשר גייס למבחן גם את לוקה קדאלורה, רוכב ענק, שלוש פעמים אלוף גרנד-פרי בקטגוריות הקטנות ומנצח גם ב-500.
אנו מביאים את התוצאות, הדירוג והמדידות – אך כאמור מומלץ מאוד לקרוא את המבחן המלא באתר
מומנט מרבי/סל"ד (מדוד בגלגל אחורי): 14.2 קג"מ/9,071
משקל רטוב: 197.5 קילו
זמן הקפה: 1:55.258 ד'
מחיר (באיטליה): 25,740 אירו
מומנט מרבי/סל"ד (מדוד בגלגל אחורי): 11.7 קג"מ/10,725
משקל רטוב: 193.7 קילו
זמן הקפה: 1:55.402 ד'
מחיר (באיטליה): 21,590 אירו
מקום שלישי: ימאהה YZF-R1M
הספק מרבי/סל"ד (מדוד בגלגל אחורי): 197.4 כוח סוס/13,682
מומנט מרבי/סל"ד (מדוד בגלגל אחורי): 11.7 קג"מ/9,265
משקל רטוב: 195 קילו
זמן הקפה: 1:56.909 ד'
מחיר (באיטליה): 22,290 אירו
מקום רביעי: ב.מ.וו S1000RR
הספק מרבי/סל"ד (מדוד בגלגל אחורי): 194.3 כוח סוס/12,362
מומנט מרבי/סל"ד (מדוד בגלגל אחורי): 12 קג"מ/9,325
משקל רטוב: 201.5 קילו
זמן הקפה: 1:56.456 ד'
מחיר (באיטליה): 20,150 אירו
בארץ מחזיקים מהבימר הכי טוב.
אני לא אוהב את הבימר. בעיניי הוא ממש לא הכי טוב וגם כאן יתא אחרון.
אני דווקא הייתי בוחר באפריליה אבל כנראה שהוא מאוד מאוד קרוב לדוקטי .
ברמה כזו אין אפשרות באמת להגיד מי הכי טוב כי המרווחים ממש קטנים.
זה רק אומר כמה אתה מנותק מהמותג שמאז אודי שינה מקצה לקצה את נושא האמינות שלו
ולכן כנראה מפסיד
BMW שלפו מכלום אופנוע מדהים
גם אני בוחר באפריליה מבין ה4 , יש לו גם את הסאונד הכי מדהים.
בארצנו היפה ובכבישנו המסוכנים והמגורדים עדיף להתפשר על 600 ספורטיבי או נייקד חביב כמו הz800..או טימקס יחפים..
טוב שלא פרסמתם מבחן שערך המפעל של דוקטי… בכל עיתון/אתר עולמי שנבחנו הכלים היה סדר בדיוק הפוך… 🙂 הכל עניין של גאוגרפיה… אגב אבל הפער בין הכלים מאוד קטן וכולם סוף הדרך…
לפי הזמנים שפרסמתם ימאהה צריכה להיות במקום האחרון
או שאני לא יודע לקרוא
תאמין לי אתה פח.
פח זבל.
ברור שאתה "צודק"…רק תביא לכאן את הלינק ךאתר ולמבחן שהתוצאות יצאו הפוך.
ואז אני אגיד שאתה לפחות פחחחחח ולא פח זבל.
בהצלחה
מדוע אמ וי אגוסטה לא נכנסים לי לכתבה הזו?
ימאהה :זמן הקפה: 1:56.909 ד'
ב מ וו :1:56.456 ד
לפי זה הבמיר שלישי
https://www.youtube.com/watch?v=R-EOern62dA
http://www.motorcyclenews.com/news/first-rides-tests/2015/may/superbike-exotica-shootout/
אני מתייחס לדגמים שבארץ כמובן 🙂
הבימר לטעמי היה הכי פחות מוצלח, חצי שנה ביליתי איתו ומאד נהנתי עד שעשיתי סיבוב על RSV של חבר והבנתי מה מפריד הילדים לבוגרים.
מאחר ולא היה RSV בארץ חדש מכרתי את הבימר והתניידתי על מזדה שלושה חודשים.
היבואן בארץ פיזר הבטחות אך לא הגיע כלום ומצאתי עצמי על R1 מבציר 2012 חדש, נכון שזה א ה M1 אבל גיליתי כלי מהנה יותר לרכיבה מהבימר.
לא מדדתי זמנים אבל רכבתי בצורה מהירה מספיק בכדי לעמוד על הפערים ועל ההבדלים.
מכרתי אותו לפני שלושה חודשים ואני ממתין לגרסת ה RF של האפריליה.
את הדוקאטי לא אצליח לרכוש מטעמי עלויות.
במסלול בחו"ל ברכיבה על RSV הרגשתי הכי טוב ולטעמי זה האופנוע שמחבר את הרוכב אליו בצורה מושלמת.
דעתי האישית כמובן
הRSV1000 של אפריליה הוא האופנוע ספורט הטוב ביותר שלדעתי נוסע על כבישי הארץ.
בטח שלא הבימר או היימהה, לא הסוזוקי, ולא הZX10.
האופנוע החד ביותר והמדוייק שעושה כל מה שאתה מבקש ממנו אפילו בטלפטיה.
ממליץ בחום.
כל אחד מהם מעולה בפני עצמו
מי ניצח איך ניצח מעניין לי את הפלג.האמינות והאיכות הם שקובעים