fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
MV קוביה
voge מוטו24 באנר

הונדה RCV213V-S באמת יופיע ביום חמישי הקרוב?

הונדה RCV213V-S באמת יופיע ביום חמישי הקרוב?

גיא בן ברק

אם חלמתם שיהיה ברשותכם אופנוע מוטו GP ויש לכם מיליון וחצי שקל – כנראה הגיע הרגע לו ייחלתם: ביום חמישי הקרוב אמורה הונדה להציג בספרד אופנוע הקרוב מאי פעם לאופנוע המוטו GP שלה,RCV213V , בגרסה חוקית לכביש למכירה לציבור הרחב (טוב לא כול כך רחב אבל ציבור).

מזה זמן רב, למעלה משנתיים מחממת הונדה את מנועי השמועות הויראליות כי בכוונתה לייצר גרסה מוזלת מאוד לאופנוע המוטו GP המהולל שלה – למכירה לציבור (להבדיל מהשכרה, עד היום הדרך היחידה לעלות על אופנוע כזה). אולם הנסתר היה רב על הגלוי. נפסלה מייד האפשרות שהונדה תמכור כמה מאופנועי המפעל הרשמיים שלה, כאלה המשמשים את מארקז ופדרוזה (אין סיכוי, מייצרים רק ארבעה כאלה מדי שנה וממילא אין לאף אחד כסף לקנות כזה); ואז לא היה ברור האם מדובר באופנועי מירוץ מבוססי הונדה RCV1000R. אמנם מנוע וי-ארבע ועיצוב דומה לאופנוע המפעל אבל נחות בכול קנה מידה, המתחרים במוטו GP ב"קטגוריה הפתוחה". הרעיון אמר שהונדה רוצה לאפשר ליותר רוכבים להגיע לאופנועי המירוץ שלה ולכן תמכור לקבוצות פרטיות אופנועים רבע-רשמיים במחיר של פחות ממיליון אירו כולל חלקים ותמיכה טכנית של המפעל. לאחר שזה לא קרה עלתה האפשרות שמדובר בכלל בסופרבייק חדש, מחליף ל-CBR1000RR הקשיש, האם הונדה מחזירה את מנוע הוי-ארבע לסופרבייק סדרתי כפי שעשתה עם RC30 הנחשק בסוף שנות השמונים של המאה הקודמת? 
בתערוכת מילאנו האחרונה בתחילת נובמבר 2014 נחשף לראשונה האופנוע, ונתנה התשובה: לא אופנוע מירוצים טהור, לא לקבוצות פרטיות ולא לשם שמיים – אלא אופנוע משחקים לעשירים. ממש כמו קאוואסאקי נינג'ה H2R, דוקאטי פאניגלה 1299, אופנועים שלא יכולים להתחרות בשום מסגרת רשמית ולכן ברור שמטרתם היא חוליגאניות למיליונרים בכביש הציבורי או כלי שעשועים לימי מסלול במדינות בהן יש מסלול. 

לפני מספר ימים נצפה ה-RCV213VS דנן ממש נוסע בכביש, אוימה רוכב המוטו GP ומבחן של הונדה צולם איתו בתאילנד. עם מפרט טכני נחות רק במעט יחסית לאופנועי הונדה עליהם רוכבים ניקי היידן, ג'ק מילר ונוספים במוטו GP, כלומר ללא שסתומים פנאומטיים וללא "סימלס גיר" (החלפת הילוכים ללא קלאץ' כולל הורדה ללא שמץ פגיעה ביציבות האופנוע) – אך עדיין עם מכלולים שטרם נראו באופנועים הנמכרים לציבור, תוכל להגשים את החלום שלך, המחיר אמור להיות הרבה מעל 100,000 אירו באירופה. 

פרטים נוספים (שלא לומר בדוקים) ביום חמישי הקרוב (כנראה).

גלריה

7 תגובות ל הונדה RCV213V-S באמת יופיע ביום חמישי הקרוב?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל