fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

ב.מ.וו S1000RR הסופרבייק חזק ביותר גם ב-2015

ב.מ.וו S1000RR הסופרבייק חזק ביותר גם ב-2015

גיא בן ברק

המגזין הגרמני הענק מוטוראד משווה את שלושת דגמי הסופרבייק החדשים ל-2015, דוקאטי פאניגלה 1299 בגרסת S, ב.מ.וו S1000RR וימאהה YZF-R1 (בגרסה הרגילה ולא M) במבחן מסלול, וכרגיל מבצע גם מדידות דינמומטר. המדידות מוכיחות כי הב.מ.וו סופרבייק ממשיך להיות הליטר החזק ביותר (האמת החזק ביותר בעולם נקודה למעט סופרצ'ארג'רים) למרות השיפורים אצל המתחרים השנה. 
הליטר הבווארי מפיק 205 כוח סוס אמיתיים ומדודים ביציאה מהגיר בסל"ד גבוה מאוד של 13,600 כצפוי ממידות בוכנה קיצוניות וקרובות לאלה של המוטו GP; הימאהה R1 הכול חדש עולה אף הוא לסל"ד הגבוה של 13,600 אך מפיק כ-5 כוח סוס פחות; הדוקאטי מגיע אחרון במדידת ההספק עם 194 כוח סוס, מפתיע עם 10 כוח סוס פחות מהצהרות היצרן, אך ההספק הזה של הטווין מגיע ב-10,700 סל"ד, מוקדם כדי 3,000 סל"ד יחסית לשני מרובעי הצילינדרים, מה שעושה את הכוח לשימושי הרבה יותר ומפרפר צמיג אחורי פחות; לדוקאטי כצפוי גם מומנט גדול בהרבה יחסית לשני המתחרים, 13.6 קג"מ לעומת 11.5 קג"מ לימאהה ו-12 קג"מ לב.מ.וו, זאת פלוס נתון המשקל הנמוך ביותר שמודד הדוקאטי, 190 קילו רטוב בלבד, מביאים את הבוחנים הגרמנים להעניק לו את הניצחון במבחן למרות שגם בזמני ההקפה הוא לא ניצח (הב.מ.וו היה המהיר ביותר). 

הדוקאטי עם מערכות האלקטרוניקה היעילות ביותר ועם שילדה לא מהעולם הזה, מנצח את המבחן למרות שכאמור לא היה המהיר או החזק ביותר, ולמרות תג המחיר המגוחך של 25,490 אירו לעומת 18,495 אירו שעולה הימאהה כשאת המחיר הנמוך ביותר דורש דווקא החזק והמהיר בכול המבחן, ב.מ.וו S1000RR שעולה באירופה 17,200 אירו בלבד.

גלריה

7 תגובות ל ב.מ.וו S1000RR הסופרבייק חזק ביותר גם ב-2015

  1. בטענות ובהסברים מסויימים
    לא יודע אם אני מסכים איתם.
    אבל אשמח לשמוע חוות דעת.

  2. אבל באמת ממש שלא. נכון מספר לא קטן של חברה נפלו ממנו עם כל ההגנות ולי ידוע גם על כאלו שנהרגו.
    לא מחליף את היפני שלי . נקודה.

  3. ניצח במבחן באופן גורף את כולם
    וגם ההספק כמעט כמו של הבווארי

  4. מבחן מכור. מגאזין נאצי שחי מפרסומות בא לבחון את ה-BMW הגרמני את הדוקאטי האיטלקי שלמעשה גם הוא גרמני כדי לתת בראש ליפני שאוכל את שנהם על מסלול המרוצים ביכולות הדינמיות שלו ואיפה ה-ZX10RR מלך הסופרבייק בשנים האחרונות והאפריליה ה- RSV4 ועוד ועוד ועוד בקיצור עיתונאים נחמדים על תעשו עבודה עיתונאית מלוקקת

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל