fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
MV קוביה
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

בטא מחדשת ל-2012

בטא מחדשת ל-2012

אופיר דואק

צילום: יצרן

עבור רובנו מתקשר השם בטא עם אופנועי טריאל שובבים אבל ותיקי הרוכבים זוכרים את דגמי השטח של החברה שהיו נפוצים בראשית שנות ה-80' כשנציגות יפנית בארץ הייתה בגדר חלום. בשנות ה-90' ערך המותג גיחה קצרה נוספת לארץ בעיקר עם קטנועי 50 סמ"ק שהיו נפוצים בעיקר במרוצי הקטנועים של התקופה אך המותג נעלם מהארץ במהרה.
לצד ההתמחות מסורתית של בטא באופנועי טריאל המשיכה החברה לייצר במשך השנים גם אופנועי אינדורו וסופרמוטו בעיקר בנפחים קטנים. במהלך שנות ה-2000 הציגה החברה סדרת אופנועי 4 פעימות בנפחים בינוניים עם מנועים שנלקחו מ-KTM כאשר לפני מספר שנים הציג את משפחת ה-RR עם מנועים מפיתוח עצמי בנפחים של עד ל-520 סמ"ק.

כמו רוב יצרני השטח גם בטא חושפת את חידושיה לקראת שנת הדגם הבאה כאשר החידוש העיקרי הוא במשפחת דגמים דו שימושיים חדשה המתבססת על משפחת דגמי האינדורו. למעשה השימוש במילה דו"ש הוא קצת מטעה כי הסדרה החדשה, שפותחה בעיקר עבור השוק האמריקאי, קרובה מאד למשפחת האינדורו RR ולמעשה היא גרסה מעט יותר ממותנת עם רישוי לכביש. משפחת ה-RS החדשה תוצע עם מנועים בנפח 450 ו-520 סמ"ק שנלקחו מסדרת ה-RR הקרבית כאשר אליהם מצטרפת השנה גם גרסת 350 סמ"ק חדשה. כל המנועים הם 4 פעימות מקוררי מים ובעלי שני גלי זיזים שעברו התמתנות קלה, בין היתר על ידי גלגל תנופה כבד יותר.בניגוד למגמה העולמית של מעבר להזרקה בבטא נאמנים בנתיים למאייד ועושים שימוש במאייד קהיין FCR בקוטר 39 מ"מ. שלושת הדגמים מצוידים במזלג הפוך בקוטר 45 מ"מ של מרזוקי, לעומת מזלג הפוך בקוטר 48 מ"מ של זאקס בדגמי ה-RR, כאשר מאחור ישנו בולם מתכוונן של זאקס.
משפחת ה-RS קיבלה גם מושב שונה ופלסטיקה חדשה על מנת לאפשר תנוחת ישיבה יותר מתונה למקרה שמישהו אכן מתכוון לרכב איתם על הכביש. המחיר מתחיל ב-9,300 דולרים, בארה"ב כמובן כאשר לאור הפריחה מתחום השטח בארץ ניתן לחלום גם על סיבוב שלישי של בטא בישראל.

גלריה

5 תגובות ל בטא מחדשת ל-2012

  1. קטנוע מטוס אבל לא אמין בכלל. מקווה בשבילם שהם השתפרו באמינות

  2. אבל ליפני הרבה שנים…
    בטח היום רמת האמינות שלהם טובה יותר.

  3. הבעיה שבארת 9300 דולר יהפכו ל90 אלף ש"ח. צריך שיהיו כלים במחירים הגיוניים ואז השוק יכפיל את עצמו

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל