מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
דגמי 2012 של ויקטורי
אופיר דואק
צילום: יצרן
לא רק להארלי דייוידסון יש חידושים לשנת 2012. גם לויקטורי, המתחרה הצעירה מבית פולאריס, יש שני חידושים בקו הדגמים שלה לשנת הדגם הבאה. שני השינויים הם בסדרת אופנועי התיור, קרוס קאונטרי, שהוצגה בשנת 2010.
החידוש המשמעותי של ויקטורי הוא הוספת מערכת ABS לכל דגמי התיור שלה. בנוסף מציגה החברה גרסה חדשה (Tour) בסדרת הקרוס קאונטרי שהוצגה בשנת 2010. הגרסה החדשה היא למעשה גרסה מאובזרת יותר לדגם התיור הקיים. המנוע נותר הוי-טווין בנפח 1,731 סמ"ק המספק בגרסה זו 97 כ"ס ו-15.6 קג"מ המחובר לתיבה בעלת 6 הילוכים. האבזור כולל זיווד מקורי בנפח כולל של 155 ליטר, מערכת שליטה על פתחי האוורור בפרינג, בקרת שיוט ושקע V12 לחיבור ציוד חשמלי. מחירו של הקרוס קאונטרי טור מתחיל ב-22 אלף דולרים, קצת יותר יקר ממחיר האלקטרה גלייד אולטרה קלאסיק של הארלי דיווידסון.
בנוסף חושפת ויקטורי מהדורה מיוחדת (Limited Edition) לקרוס רואד קלאסיק שמהווה בעצם את הבסיס למשפחת הקרוס קאונטרי. מעבר ל-ABS שכלול כאמור בכל בדגמי 2012 של הסדרה היא מתאפיינת בצביעה מיוחדת עם ניחוח רטרו, משקף קדמי גבוה, תיקי צד תואמים ועוד כמה תוספות קטנות ושוליות שיצדיקו את התואר המחייב "מהדורה מיוחדת". מנוע ה-1,731 סמ"ק נותר זהה. יתר הדגמים של ויקטורי ובהם משפחות הוגאס, ההאמר והנס נותרו ללא שינוי.
אבל אין שום הצדקה לאופנועים כאלו בארץ
זה בטח גם צף במים…..
בטח שיש הצדקה. תחשוב כמה עשרות ועשרות ק"מ תוכל לכסות איתו. אין, זה הג'וי רייד החדש.
זה בהמה עם יותר סמ"קים מהפונטו שלי…. אבל 1 צודק לצערי (רגע, מנגב את הריר מהמסך), זה בנוי להייווי של ארה"ב עם כבישים שלא נגמרים, לא לאיילון ופקקיו…