fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC

וידאו: סוזוקי GSX-R: 30 שנות תהילה

וידאו: סוזוקי GSX-R: 30 שנות תהילה

גיא בן ברק

צילום: יצרן

השנה היא 1985 סוזוקי משיקה את ה-GSX-R750, 30 שנה אחר כך העולם נהנה מהחגיגה לציון השושלת מהמצליחות בתולדות האופנועים, עם אופנועי מוטו GP צבועים בכחול לבן המקורי, גרסאות צביעה סדרתיות ל-R750 ול-R1000. כך גם סרט חגיגי (חלקו הראשון מצורף כאן) הנוצר לכבוד חגיגות ה-30 בו ניתן ללמוד באופן נדיר על מה נעשה בפנים, כיצד נולד ה-GSX-R וכיצד התפתח.

ה-GSX-R750 הראשון הוצג בתערוכת קלן בסוף 1984, העולם היה המום מהקיצוניות עם שלדת אלומיניום סדרתית ראשונה ומשקל זעום של 179 קילו, מנוע ארבעה צילינדר תאב סל"ד, 106 כוח סוס בסל"ד לא נתפס בכלי סדרתי עד אז של 10,500. שנה אחר מופיעה גרסת 1100 המעלה את הכוח לרמות של 130 כוח סוס בתחילה ומהר מאוד עולה ל-150 כוח סוס המהווים מטרה לכול יצרן אחר. בהמשך מופיעות גם גרסאות מנוע מוקטנות לשוק היפני, 250 ו-400 סמ"ק, המנוע עובר לקירור מים ב-1992, זמן קצר לאחר מכן מופיעה גרסת ה-600 הזוכה באליפות הסופרספורט העולמית ב-1998/9, ב-2001 מגיח ה-GSX-R1000 והנה אנחנו בשנת 2015 כשדי ברור שאוטוטו מופיע GSX-R1000 חדש. והאגדה נמשכת.

תגובה אחת ל וידאו: סוזוקי GSX-R: 30 שנות תהילה

  1. אתמול נהרג בחור בן 20 עם 600 על שטות של נהג רכב שלא הסתכל במראה.הפזיזטת מהשטן.שבת שלום

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל