fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר

דוקאטי מפתחת סופרבייק – ארבעה צילינדרים

דוקאטי מפתחת סופרבייק – ארבעה צילינדרים

גיא בן ברק

צילום: יצרן

דוקאטי היא היצרן המצליח בתולדות אליפות הסופרבייק העולמית, אולם ימיה הגדולים היו עד אמצע שנות האלפיים בעוד השנים האחרונות היו פחות מוצלחות. 

מצב זה מחייב שינוי עמוק אצל דוקאטי, ונראה שזה קורה, רבות לאור תקנות הסופרבייק החדשות שיכנסו לתוקף בעונת 2016. החל מעונה זו יהיו אופנועי הסופרבייק מחויבים להיות כמעט זהים לאופנועים הסדרתיים עליהם הם מבוססים, כלומר כדי שהטווין של דוקאטי ימשיך להיות תחרותי במסלולי הסופרבייק הוא יהיה חייב להיות משופר במיליונים כבר בגרסה הסדרתית וזה לא נראה מציאותי. כמו-כן ההגבלה שחלה על הפאניגלה של דוקאטי בתחום יניקת האוויר מקשה מאוד על דוקאטי לנצל את יתרון הנפח של 200 סמ"ק והטכנולוגיה העילאית שלהם בלהניע שתי בוכנות ענקיות בסל"ד גבוה מאוד.

לכן יש סיבות לדוקאטי לעבור לתצורת המנוע של ארבעה צילינדרים ואמנם על כך מדבר האתר האיטלקי moto.it הטוען כי כבר בשנה הבאה יוצג דוקאטי סופרבייק ארבע צילינדרי וזה יכנס לאליפות הסופרבייק העולמית החל מעונת 2017.

עם זאת קשה לתאר את דוקאטי ללא סופרבייק וי-טווין לכן הסברה היא שהפאניגלה 1299 הנוכחי שממילא אינו יכול להתחרות בסופרבייק ימשיך להיות מיוצר – במקביל לסופרבייק ארבע צילינדרי חדש בנפח ליטר.

גלריה

3 תגובות ל דוקאטי מפתחת סופרבייק – ארבעה צילינדרים

  1. כל שנה מחסירים מוסיפים משנים עוד לא מצאו את הנוסחה המנצחת ובנתיים הפריירים ממשיכים לשלם וליהיות שפני ניסיון.zx10R שליש מחיר וארבע שנים נותן בראש בסופרבייק חחח…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל