fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
MV קוביה

קטנועי ניפוניה הגיעו לישראל

קטנועי ניפוניה הגיעו לישראל

אופיר דואק

צילום: יצרן

לאחר עיכוב של מספר חודשים תחל חברת רייכמן בשיווק קטנועי ניפוניה היוונים. ניפוניה היא לא חברה מוכרת בישראל אך ביוון, ספרד, גרמניה וחלק מדינות מזרח אירופה הצליח המותג לבסס את עצמו ברבות השנים. המותג ניפוניה הוא חדש יחסית ומקור שמו הוא במילה Nippon שפירושה יפן. ניפוניה היא למעשה מותג של חברת Mego, יצרן כלי רכב ואופנועים קלים שהוקם על ידי משפחת גורגוליס וששורשיו מגיעים עד לשנת 1947.החברה נכנסה לשותפויות עסקיות בשוק היפני בתחילת שנות ה-90' ובשנת 1992 קם המותג ניפוניה. בעשור האחרון הפכה החברה למעשה לחברה גלובלית כאשר פסי הייצור עברו לסין ואילו מטה החברה ומחסן החלפים העיקרי נמצא ביוון. המעבר לייצור בסין אפשר לניפוניה להוזיל את עלויות היצור ולהגדיל את נפח היצור. ניפוניה מייצרת עבור השוק הסיני מבחר דגמי קטנועים תואמי הונדה קאב/אינובה ואופנועים בסיסים שלא מצוידים בתקינה אירופאית ולא מיועדים להגיע ארצה. בנוסף משווקים קטנועי החברה גם בדרום אמריקה.

לארץ מגיעה ניפוניה בניסיון לקנות לעצמה נתח בשוקה ה-125 המתפתח בארץ. לדברי ניר שפיצר, מנהל המותג של ניפוניה בישראל, ניפוניה פונה עבור לקוחות המעוניינים בכלי זול, אמין וחסכוני במיוחד מחד אך כזה שבניגוד לשאר התוצרת הסינית יש בו דגש על עיצוב ושיק אירופאי. לעיצוב הדגמים החדשים של ניפוניה אחראי המעצב סוטיריס קובוס שעיצב בין היתר את הלקסוס SC430.
הסוכנות הראשית של ניפוניה נמצאת ברחוב ברוך הירש 10 ברמת גן בסמוך למרכז השירות טויוטה של  חברת רייכמן. בנוסף ישווקו קטנועי ניפוניה במספר סניפים ברחבי הארץ שמגובים במוסכי שירות למען השקט הנפשי של הרוכשים. הסוכנויות והמוסכים הנוספים הינם בסכנות מלוסי בת"א, ברשף טכנולוגיות בגן יבנה, המגרש אופנועים בחיפה, דראג אופנועים ירושלים ואווירון אופנועים באשדוד.

בשלב ראשון הגיעו ארצה 4 דגמים של ניפוניה:

דיון (Dion) – הדיון הוא הדגם הבסיסי בהיצע של ניפוניה בישראל ויבואן מייעד אותו בעיקר לשוק המוסדי אך גם ללקוחות פרטיים שמחפשים כלי זול. הדיון נראה רענן וספורטיבי למדי (ודומה במעט לסאניאנג ג'ט 4) אך עיצובו חסר את הייחוד, לטוב ולרע, של יתר דגמי ניפוניה.הדיון מצויד במנוע 125 סמ"ק מקורר אוויר ומחירו עומד על 9,600 ₪.

איזו (Eizo) – האיזו הוא הנציג הראשון בסדרה המעוצבת של ניפוניה. העיצוב שנוי במחלוקת אך אי אפשר להגיד שלא הושקעה בו מחשבה והוא נראה שונה מעדר ה-125 המקובל. לאיזו מנוע 125 סמ"ק עם קירור שמן שמשותף גם לאחיו הארטה והוורי. המנוע מגיע לארץ בגרסתו החזקה ומספק 12.1 כ"ס מרשימים ב-7500 סל"ד כמעט קג"מ שלם ב-6,800 סל"ד. לאיזו חישוקי 12' צנועים, בלם דיסק מלפנים ותוף מאחור. מחירו של האיזו עומד על 12,500 ש"ח

ארטה (Arte) – מעל האיזו ניצב הארטה שמעוצב בקווים זהים אך נדיב יותר במידותיו מציע טכנולוגיה מעט עדיפה עם בלם דיסק גם מאחור וחישוקי 13'. הארטה מצויד במנוע ה-125 סמ"ק של האיזו ומחירו עומד על 14,100 ₪. בנוסף מגיע הארטה גם עם מנוע בנפח 150 סמ"ק שקיים גם באיזו ובוורי שלא מגיעים ארצה בנפח זה. מנוע ה-150 סמ"ק חזק מעט יותר אך מצריך רשיון בדרגת A1 בגלל מגבלת הנפח. מחיר הארטה 150 עומד על 14,900 ₪.

וורי (Vorrei) – הוורי הוא הבכיר, המאובזר והיקר בהיצע הדגמים של ניפוניה. לוורי חישוקי 16' מאלומיניום, פנסי לד אחוריים ומיכל דלק גדול למדי בנפח 9 ליטרים. מחירו של הוורי עומד על 15,900 ₪ מחיר זהה לזה של הסאניאנג HD125. שמציבים אותו בעמדה תחרותית בקרב הקטנועים גדולי הגלגלים.

דגמים נוספים של ניפוניה צפויים להגיע בעתיד ובינהם דגם 50 סמ"ק בסיסי וקטנוע מנהלים בעיצוב ייחודי שנקרא רנזו (בתמונה למעלה) המצוייד במנוע 400 סמ"ק ומוגדר כרגע כקונספט.
כל קטנועי ניפוניה מגובים באחריות לשנתיים או 24 אלף ק"מ כאשר הרוכשים יקבלו גם ארגז תואם בצבע הקטנוע עם משענת גב ושרשרת.

 

גלריה

21 תגובות ל קטנועי ניפוניה הגיעו לישראל

  1. כי זבל סיני יש כאן מספיק והם לא זולים כמו הקקנועים הסיניים. מצד שני אם מוכרים אותם במחיר של סאן יאנג כדי להם שיהיה להם כיסוי

  2. לפחות בזמן החדירה. מצד שני הם נראים הרבה יותר מגניבים מהעדר האפור של הסאניאנגים

  3. סוף כל סוף תחרות בריאה שמכניסה רעננות לשוק

  4. בואנה הוא נראה קטלני!!! אפשר כבר לרכוש ואיפה זה ברוך הירש בכלל למה לא בתל אביב

  5. "מנוע ה-150 סמ"ק חזק מעט יותר אך מצריך רשיון בדרגת A1"

  6. לפי דרגות הרישוי קטגוריה A2 מיועדת רק לדו"גרים עד נפח של 125 סמ"ק כך שגרסת ה-150 חייבת רשיון A1 גם אם היא לא עומדת במגבלת ההספק של 14.6 כ"ס

  7. ההמשך של המשפט "בגלל מגבלת הנפח". הניסוח של הכותב לא טוב. אולי בכוונה כדי להסתיר את חולשתו של הדגם בנפח הזה…

  8. כל הזמן כלים חדשים בשוק. וקשה למי שלא מבין להחליט.

  9. קטנוע אירופאי שנראה ממש טוב…ראיתי את ה 500 בתמונה ונראה לי שימהה הולכים לקבל בראש

  10. בדיוק בימים אלו רציתי לסגור על קימקו "מובי" חדש מהחברה שהוא סוס עבודה מכני !!! אבל מבחינת פינוק לרוכב הוא חמור עבודה עשיתי נסיעת מיבחן על eizo מבחינת פינוק לרוכב הוא סוס אציל אהבתי !!! השאלה האם הוא גם סוס עבודה כמו קימקו "מובי" מישהו כבר קנה כלי כזה ויכול להגיב ?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל