fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
MV קוביה

האם ימאהה תחשוף טריסיטי חדש בטוקיו?

האם ימאהה תחשוף טריסיטי חדש בטוקיו?

גיא בן ברק

תערוכת טוקיו ה-44 הולכת וקרבה (29.10) וימאהה חושפת את התצוגה: 12 דגמים מתוכם שישה חדשים לחלוטין ו-3 חשמליים, קיימת חובה על המציגים בטוקיו לחדש בתחום האקולוגי וימאהה לא רק מצייתת אלא מובילה.

שני האופנועים החשמליים הם PES2 ו-PED2, אם האותיות נשמעות מוכרות הרי שאלה הפיתוחים מאבות הטיפוס שימאהה הציגה לראשונה בטוקיו לפני שנתיים, הדגם הראשון אופנוע כביש והשני שטח שהשנה עלו לכיוון הייצור הסדרתי. לכול אות יש משמעות (P מסמל תשוקה…), כאשר הספרה "2" מסמלת הנעה כפולה – שני מנועים חשמליים מותקנים ב-PES, קדמי ואחורי. שלדת מונוקוק מינמאלית עם משקל כולל של פחות מ-130 קילו, ההספק מגביל למנוע בעירה פנימית 125 סמ"ק, כלומר כ-14 כוח סוס. גרסת השטח (D) עם מנוע חשמלי בודד ושוקלת 100 קילו בלבד. בנוסף לשני אלה הציגה ימאהה קונספט בשם YPJ MTB, אופניים עם מנוע חשמלי, המטרה בעיצוב להצניע את המנוע הושגה בין היתר בזכות גלגלי ענק.

בנוסף לדגמים האקולוגיים ממשיכה ימאהה לפתח את קטנועי התלת שלה, טריסיטי הנמכר מזה שנתיים מצליח ומעודד לפתח עוד ועוד גרסאות, כפי שנחשף בתחילת השנה נבדקים כיוונים של תלת לשטח, תלת רייסינג ועוד, תצלום ה-LMW ששחררה ימאהה לא מפרט הרבה, מעבר להמשך פיתוח טכנולוגיית שני הגלגלים הנשכבים עליו עובדת ימאהה מאמצע שנות האלפיים בגרסאות של ארבעה ושלושה גלגלים.

 

גלריה

3 תגובות ל האם ימאהה תחשוף טריסיטי חדש בטוקיו?

  1. הטריסיטי בגרסאת 125 ממש מתאים לרכיבה עירונית אבל מחוץ לעיר זה לא זה – וההספק שלו קצת נמוך אפילו לקטגוריה הזו. 250 יתן לו את הבוסט הנחוץ להתמודד גם מחוץ לעיר. ובהחלט אשקול לרוכשו.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל