fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
MV קוביה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70

עידן חדש בישראל לאם.וי אגוסטה, שרקו ו-AJP

עידן חדש בישראל לאם.וי אגוסטה, שרקו ו-AJP

שי שיוביץ

צילום: אריק רוזנבלום

חברת ה.מ ישראל שבבעלות לויתן סחר ומוצרים חקלאיים בע”מ, ערכה היום (ג', 3.11) אירוע השקה ומסיבת עיתונאים למתחם האופנועים החדש שיצרה באזור התעשייה גרנות – חדרה. האירוע נבנה בשלבים ונפרש בכמה אולמות במתחם גרנות, בתחילה כונסו העיתונאים לכיבוד קל, נאומים, מצגת ודברי הסבר, לאחר מכן יצאו לחזות בתצוגת האופנועים החדשים ולבסוף הוזמנו לארוחה קלה באולם התצוגה החדש שנחנך גם הוא במסגרת האירוע.

בנאומו סקר המנכ"ל תומר לויתן את חברת האם, יבואנית הבשר הגדולה בזכותה נהנית משפחת לויתן מידע וניסיון עשירים בתחום היבוא  המשמשים אותה גם בתחום אליו נכנסה ב-2009, ייבוא אופנועים. הייבוא החל בשנת 2009 עם יבוא אופנועי HM MOTO האיטלקיים, דרך יבוא אופנועי SHERCO ו-AJP ועד לאופנועי הכביש של חברת MV AGUSTA – ולהקמת מתחם התצוגה והשירות בגרנות, המהווה את מרכז הפעילות של החברה.

תומר לויתן, רוכב שטח שנים ארוכות בעצמו, סקר את אופנועי השטח של חברת SHERCO, פירט על יתרונותיהם המקצועיים ועל ההחלטה ליבא דווקא מותג זה – והפתיע עם מבצע מחירים משמעותי במסגרתו יימכר אופנוע האנדורו 250 שתי פעימות המקצועי של SHERCO תמורת סכום נמוך במיוחד של 54,900 שקל. גם אופנועי AJP המהווים הזדמנות מצוינת לרוכבים מתחילים בשטח – ישווקו בשנה הבאה במחירים תחרותיים במיוחד. בהמשך סקר לויתן את תפישת העולם של חברת ה.מ. ישראל, עם "חווית קניה ללקוח שמתחילה בבוקר עם ההזמנה ותסתיים בצהריים עם מסירת האופנוע", כמו-כן הצהיר על מדיניות של "Buy Back" במסגרתה רוכש היבואן חזרה מהלקוח את האופנוע שלו – גם אם הלקוח לא מבצע קניית המשך, כלומר ללא תלות בטרייד אין. 
אולם עם כול הכבוד לאופנועי SHERCO ו-AJP, את עיקר תשומת הלב משכו האופנועים-יהלומים של MV AGUSTA. לויתן מפרט כיצד הם נלחמו להשיג את המותג הזה ונזקקו להשקיע משאבים פיננסיים משמעותיים עד שראשוני האופנועים הגיעו במהלך 2013. בזכות הקשרים הטובים שנוצרו עם היצרן באיטליה הצליחה ה.מ. ישראל גם להציע מחירים שאין בשום מקום בעולם (יחסית ליצרנים אחרים), לדוגמא, BRUTALE 675 עם הספק 47 כוח סוס המתאים לרישיון A1 ימכר מעתה במחיר של 69,900 שקל – וכולל את כל המערכות האלקטרוניות שהיצרן מציע.   הישג נוסף של ה.מו ישראל מול MV AGUSTA העולמית היא האפשרות לאחריות בת שלוש וארבע שנים, וזאת לעומת שנתיים בלבד, כפי שנהוג בשוק, וזאת להביע את אמון היצרן והיבואן באיכות, באמינות ובעמידות האופנועים. אלמנט חשוב לאור ההיסטוריה הבעייתית של אופנועים איטלקיים בעשורים הקודמים בישראל.
לסיכום הציג תומר לויתן את יעד המכירות של חברת ה.מ. ישראל לשנת 2016: 200 אופנועים! שיהיה בהצלחה וזה לא יעד בשמיים לאור ההצלחה הגוברת וההולכת של מותגי ה.מ. ישראל.
בנוסף לתומר לויתן דיבר באירוע העורך המקצועי של אתר דוג"רי – גיא בן ברק שסקר עבר הווה בתולדות MV AGUSTA ועמד על הייחוד של היצרן הזה. בדבריו הראה בן ברק כי MV  מצליחים לחבר בין אדם ומכונה ואף לרגש באמצעות ההנדסה והיעילות שמטרתה לחבר בין האופנוען לאופנוע. כבר בשנת 1952 MV AGUSTA  ביססה את עצמה בזכות הטכנולוגיה והניצחון ההיסטורי שלה בגרנד-פרי, במירוץ הראשון בו השתתפה (!), כחברה מקצועית שיש להתחשב בה. עם הצגת ה-500 טריפל של 1966 העלתה אם.וי את התחרות לרמה חדשה וגרמה להונדה לפרוש ב-1967 מהגרנד-פרי וחזור לייצר מכוניות, רק כדי לחזור 10 שנים מאוחר יותר ולנסות שוב.
באשר להווה הציג בן ברק את ארבעת הדגמים החדשים לשנת 2016, BRUTALE 800 DRAGSTER 800RR הנייקד הקיצוני המהמם, הסופרבייק F4 1000RR עתיר הכוח והטכנולוגיה, רפליקת הסופרבייק F4 1000RC ואת הדגם החדש לחלוטין לשנת 2016 – TURISMO VELOCE 800 בגרסאות בסיס ו LUSSO המאובזרת.
דגמים אלה מבטאים את MV AGUSTA ומיטב הטכנלוגיה שלה בשיתוף עם AMG מרצדס, TURISMO VELOCE 800 הוא המתקדם ביותר. זהו דגם תיור פורץ דרך ומייצג את החיבור שMV יודעת לעשות בין הרוכב לאופנוע. האופנוע הזה תוכנן למרחקים ארוכים ולהיות שימושי, בפעם הראשונה בתולדות החברה ומהווה סיכון מסוים כיון שמדובר בסטייה מהמסורת ויציאה ברורה מאיזור הנוחות של היצרן. ה TURISMO VELOCE לשנת 2016 חדש לגמרי  והוא הדגם הראשון המבטא את האינפוט של AMG מרצדס. הדגם הוא תיור מהיסוד ולא מדובר בהכלאה כזו או אחרת. מנוע הטריפל בגרסה זו הוא השימושי ביותר והחסכוני ביותר בהפרש ניכר מבין הטריפלים 800 של היצרן, 110 כוח סוס הספק מרבי המתקבל כבר ב-10,000 סל"ד, עקומת מומנט שטוחה, 90% מההספק מתקבל כבר ב-3,500 סל"ד. מנוע הטריפל הוא פנינה, זעיר במימדים ומשקל (52 ק"ג) ואדיר בכוח, גל ארכובה מסתובב הפוך ועוזר להתנהגות. גם שלדת הצינורות/לוחות אלומיניום הייחודית של אם.וי מותאמת לתיור, גדולה יותר עם בסיס גלגלים ארוך בהרבה, כך שהנוחות מרבית וכך גם אבזור התיור כולל בגרסת לוסו את המזוודות בקיבולת 30 ליטר, נווט GPS מתקדם המשמש גם כאוסף נתונים של נתיב, מנוע, זוויות הטיה ועוד ויכול לתקשר עם מחשבים אחרים ולשתף במסלולים וכו'. דגם זה מצטיין באלקטרוניקה, מחשב הניהול המרכזי שולט בכול, מפרפרי המצערת ועד אחיזת הגלגל האחורי, ועוד לא דיברנו על המתלים האלקטרוניים אותם ניתן לכוון באמצעות הטלפון הנייד…
נהנינו מאוד באירוע של ה.מ. ישראל. נאחל לתומר ולצוות המקצועי, הצלחה ונתראה בקרוב עם מבחני הדרכים.

גלריה

28 תגובות ל עידן חדש בישראל לאם.וי אגוסטה, שרקו ו-AJP

  1. היום האופנועים האיטלקיים גם טובים. ראה דוקטי, אפריליה וגם אוגוסטה..כמעט 1.2 כ"ס לק"מ של אופנוע. נתונים מדהימים.

  2. לתשומת לב הבעלים אפשר לנסוע לחדרה בכיף בשביל הרכישה אבל לבוא לשם לטיפולים וחלילה תיקונים זה הרבה יותר מבעס כי בטוח ישרף יום עבודה, אלא אם החברה תנהיג שירות איסוף והחזרה. בכל מקרה שאפו ענק אני מתכוון לבוא ולבחון רכישה

  3. מי שגר בת"א צריך לנסוע לגרנות לטיפול ולהישאר שם יום שלם עד גמר הטיפול?
    או שיש מוסכים מורשים במרכז?

  4. המוסך המרכזי זה פיין טיונינג
    של אלון אולדסמן
    בראשון לציון

  5. אני בטוח שאוגוסטה זה אופנוע נפלא וראיה לכך שהם נותנים את האחריות הטובה והארוכה ביותר לא בארץ אלא לדעתי בעולם.שזה נפלא מעצמו.
    אבל לבוא לפרגן לאלון אודלסמן. זו כבר שטות.נקודה.
    הייתי ממליץ על כל מוסך שמורשה משרד תחבורה ולא עליו.
    סעו בזהירות.
    אופנועים מדהימים.

  6. טמבל. גב"ב הוא בעל המותג? רואים כמה שאתה מכיר את כולם ויודע שהבעלים אלוף בנאומים. יצאת טמבל.

  7. אולי הסבר היבואן? אפשר לרכוש A1 ואז הוא נפתח כלומר רגיל אם נרצה דרך היבואן?

    ברוטלה 675 עם הספק 47 כוח סוס המתאים לרישיון A1 ימכר מעתה במחיר של 69,900 שקל – וזה כולל כול האלקטרוניקה של הדגם שאינו מוגבל הספק!

  8. כי לא מרגישים נוח לצאת על אודלסמן ואו אחרים.
    מה כל כך קשה. אם למשהו הייתה בעיה עם אודלסמן ללכת ליבואן עצמו ולהגיד לו את מה שהוא חושב.
    למה לצאת על מישהו שאין לו אפשרות להתגונן פרונטלית?
    לא שאני אוהב את אודלסמן אבל אני חושב אחרת.
    ומנושא לנושא באותו הנושא. האופנועים של אוגוסטה יפים במיוחד לטעמי.
    תתחדשו במקום החדש שתצליחו.

  9. למה המותג לא פורץ?
    האם יש סיבות שאנחנו הרוכבים אמורים לדעת ומסתירים מאיתנו?

  10. מה כל כך קשה להבין למה?!
    יש כאן מותג יקר איכותי וטוב . נותם אחריות ארוכה יותר מאשר אחרים.
    אבל היום מאוד קשה להחדיר מותג חדש לארץ במיוחד שהוא כזה פרימיום.
    לדעתי עם המחירים החדשים של פחות מ70 אלף לאופנוע ספורט מעניין תהייה הצלחה.
    אני מחזיק לכם אצבעות.

  11. באולם תצוגה הקודם שלהם בתל אביב סיפרו לי על המון תקלות שקרו להם
    אם אופנועי מבחן

  12. האמת שגם אני שמעתי.
    אבל בסוף התברר ששחררו את רב סרן שמועתי מבית המשוגעים.
    כשלוקחים לילד צעצוע אז הוא בוכה.
    יש כאלו שמלכלכים.
    אם נותנים באוגוסטה 4 שנים ועוד ע"י מרצדס. אז לדעתי אותו אחד שמספר סיפורי פוגי הוא נקרא פוגיון.
    יאללה תתקדמו. הלוואי שהיה לי כסף לקנות. הייתי לוקח את הסיכון.
    שיחיו הקנאים ויסבלו.
    בטח אתה עובד בדוקקי. נכון?

  13. אז כן יש לי את ה F3 אחרי 2 אופנועים שרכשתי בחברות אחרות. האופנוע מדהים נדיר פשוט חלום ויותר מזה -הייתה לי חווית קניה נדירה בחברת בגרנות הם מדהימים ונותנים שירות ויחס מעולה
    לגבי אודלסמן – אין שום פרגון סמוי או לא יש עובדות
    המוסך שלו נמצא בראשון והבן אדם יודע ומכיר את האופנועים האלה יכול להיות שהוא מחייך פחות או יותר כי הוא בן אדם ולא רובוט
    שיקום האחד ושיגיד שהבן אדם לא מקצועי ( אבל שיהיה גבר ושיזדהה)
    לגבי מיקום המוסך בראשון – כשיש לך אופנוע כמו אם וי ראשל"צ ניראת קרובה מאי פעם
    אז ילה די להתלונן ותתחילו לפרגן
    רונית רומנו ( לא בדוי )

  14. חבר'ה רק כדי לעשות סדר בעניינים-בחודש יולי 2013 עוד לפני שהגיע לארץ האופנוע הראשון יצאו להדרכה 5 מכונאים להדרכה אצל היצרן באיטליה,ד"ר ניר סייקל מחיפה,מולי לוי מאופנועי השרון,דני בלחסן מפיינל טא'ץ במודיעין,אלון אודלסמן מפיין טיונינג בראשון לציון,מוטו שופ באילת.כל המכונאים הוסמכו ע"י היצרןועברו הכשרה מקיפה.מאז נוספו עוד מוסכי שירות באיזור המרכז כגון דינמיקה בחולון(סלאבה ואביב) ומוטומניה בת"א(טל).הרשת ממשיכה להתרחב ובעתיד תכיל עוד מוסכים מובילים בכל רחבי הארץ.לגבי אלון אודלסמן אינני רוצה להכנס לנושא הנחמדות לטוב ולרע.לגבי המקצועיות שלו,הידע וההבנה שלו באופנועים הם לא ניתנים לויכוח.אלון היה באיטליה בהדרכת מכונאים מתקדמים פעם נוספת והוא צבר ידע אדיר אודות המותג.

  15. אני מאוד מצטער על התגובות לגבי אלון אודלסמן,לא הוגן לשפוט אדם רק על פי העובדה שהוא לא מחייך …, אדם נעים הליכות ,ישר
    מקצוען ומכונאי מעולה ,
    ממליץ בחום

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל