fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

דוקאטי בשטח עם מולטיסטרדה אנדורו החדש

דוקאטי בשטח עם מולטיסטרדה אנדורו החדש

גיא בן ברק

דוקאטי מולטיסטרדה 1200 'אנדורו' הוצג אתמול במילאנו, אז אולי לא אנדורו במלוא מובן המילה אולם בהחלט אדוונצ'ר עם יכולת שטח שהייתה זרה למולטיסטרדה בפרט ולדוקאטי בכלל בעידן המודרני. עם 160 כוח סוס ולמעלה מ-10 קג"מ, מיתלים אלקטרוניים ואבזור אינסופי דוקאטי מכוונת ישירות למובילים בשוק האדוונצ'ר ובראשם החזקים ב.מ.וו S1000XR וכמובן ק.ט.מ סופר אדוונצ'ר 1290, אולם גם אדוונצ'ר חזקים פחות כמו מוביל הקטגוריה ב.מ.וו R1200GS והטוען החדש לכתר הונדה אפריקה טווין החדש מצויים בין כוונותיו.

ההבדל המיידי במראה בין המוטליסטרדה המוכר לבין האנדורו החדש הוא כמובן גלגלי השפיצים של המולטי החדש, הקדמי אף עולה ל-"19 העדיף בשטח, אולם זה רק הקצה. המיתלה האחורי החד-צידי הכה מוכר של דוקאטי והמולטיסטרדה הוחלף במיתלה אחורי עם זרוע כפולה עמידה ומעוצבת לעבודה בשטח, נוספו מיגונים, מערכת הפליטה הוגבהה, כמתבקש כול האופנוע גבוה יותר מדגם הכביש – מהלך המיתלים זינק מ-170 מ"מ שגם כך גבוה ממהלך אופייני של אופנוע כביש, ל-200 מ"מ, ואיתו גובה המושב על מ-825 ל-870 מ"מ. מיכל דלק חדש בקיבולת של 30 ליטר, 11.3 ליטר משמעותיים יותר מדגם הכביש המגדילים טווח הנסיעה ל-450 קילומטר בין תדלוקים. כול התוספות העלו משקל האופנוע (רטוב) מ-232 קילו ל-254 קילו. האלקטרוניקה הותאמה לצרכי שטח ונוסף פיצ'ר נהדר המזהה שהאופנוע באוויר בזמן קפיצה ומרכך את המיתלים לקראת הנחיתה.  

גלריה

3 תגובות ל דוקאטי בשטח עם מולטיסטרדה אנדורו החדש

  1. כלל אינו בקטגוריה הזאת, הוא דמוי אדוונצר עם אפס יכולות שטח ,בניגוד לאחרים שהוזכרו.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל