fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן

קאסטום השבוע: All In

קאסטום השבוע: All In

טל שביט

המפרט המשוגע של האופנוע הזה הוא לא הדבר המפתיע ביותר לגביו, אלא הזמן שנדרש לבנות אותו. מרגע שנגמר שלב התכנון, כל העסק הסתיים בתוך שבועות ספורים – ואנחנו מדברים על חתיכת מכניקה מסובכת, משהו שלא נעשה מעולם קודם לכן. ככה, זה, כרנאה, כאשר מתכננים מראש הכל כמו שצריך.
הכינוי של האופנוע, All In, הוא מונח מעולם הפוקר ומשמעותו – ללכת על כל הקופה: שחקן שמכריז All In שם את כל כספו על ההימור הנוכחי. זהו כינוי הולם לאופנוע שתוכנן תחת הנחיה אחת: ללא גבולות, ללא מגבלת תקציב. בלי חשבון. התוצאה היא אופנוע קאסטום מופרע באמת. שימו לב: שני מנועים זה בצד זה, כל אחד מהם בנפח 2.0 ל', וכל אחד מהם עם מגדש-טורבו משלו. ההספק המשוער המשותף? 560 כ"ס. כן כן. אלו מכם שהם בעלי הבנה טכנית יתהו בוודאי בשלב הזה איך יכול להיות, מבחינה מכנית, שהמנועים הללו הם תמונת-ראי זה של זה; הרי במנועי הארלי צנרת הפליטה מופנית ימינה, אז מה בדיוק קורה שם עם המנוע השמאלי? ובכן – המנוע השמאלי הותקן הפוך. ומסתובב בכיוון הפוך מהימני. אל תשאלו איך כל זה מסתדר בסופו של דבר – היה צורך בהרבה כושר המצאה, וגם תזמון ההצתה היה מאד בעייתי – אבל בשורה התחתונה העסק עובד, וזה מה שחשוב.
מייק בלנד, הבעלים של סדנת A-1 Cycles מפלורידה, הוא האיש שאחראי ליצירה הזו, והוא מספר כי האופנוע נבנה עבור לקוח שהחליט שהוא זקוק למשהו באמת יוצא דופן. הרקע לבקשה לא באמת חשוב, אבל אותו לקוח פגש את מייק וכמה מאופנועיו שהוצגו בתערוכת-יאכטות, ואהב את מה שראה "מה המגבלה העיצובית שלך", שאל את מייק. "כמה רחוק אתה יכול ללכת?"
מייק השיב כי יש לו רק מגבלה אחת – תקציב. "ומה אם לא היתה בעיה תקציב", שאל הלקוח, "האם תוכל לבנות את האופנוע המשוגע ביותר אי פעם?"…
את התוצאה אתם רואים כאן – אבל העסק לא התנהל בדיוק על מי מנוחות: אחרי שישה חודשים של תכנון מפורט בהשקעת זמן אדירה, נסוג הלקוח וביטל את ההזמנה. אבל מייק בלנד לא היה מוכן לתת לפרוייקט למות והחליט לבנות את האופנוע בכל זאת – ומרגע שהוא החליט להתחיל, העבודה רצה מהר. הנה רק חלק מהפרטים: תיבת 6 הילוכים עם החלפת הילוכים חשמלית, מצמד אוטומטי, חישוק קדמי ברוחב "10 עם צמיג ברוחב 310 מ"מ, חישוק אחורי ברוחב "14 עם צמיג 360 מ"מ, שלדה קשיחת-זנב שתוכננה במיוחד לאופנוע זה, כידון עם כבלים חבויים, בלם אחורי על גלגל-השיניים… אבל מעל הכל, כמובן, נמצאים צמד מנועי הענק המוגדשים שהופכים את האופנוע הזה למפלצת אמיתית.
All In הוצג לציבור במפגש האופנועים Biketoberfest בדייטונה ב-2006, שם השתתף בתערוכת אופנועי הקאסטום Rat's Hole ונטל את המקום הראשון במספר קטגוריות. לאחר מכן השתתף באליפות העולם לאופנועי קאסטום ב-2007, אך שם לא נבחר בין 30 המועמדים הסופיים.


שני מנועים זה בצד זה, כל אחד מהם בנפח 2.0 ל', וכל אחד מהם עם מגדש-טורבו משלו. ההספק המשוער המשותף? 560 כ"ס

גלריה

7 תגובות ל קאסטום השבוע: All In

  1. כרגע, ממרומי גילי , אני עדיין לא רואה עצמי רוכב על קסטום….אבל זה נראה משהו מדהים גם ביופי וגם מנקודת מבט של מישהו שמבין מעט בתיכנון..

  2. הכלי הזה גמדי ליד הכלים של בוסהוס שדוחסים מנוע של נסקאר עם/בלי NOS..

  3. בכל אופנוע אחר תוספות קטנות כמו משקל, או תנוחת ישיבה נורמאלית, אחיזת כביש וכו' היו הופכים את האופנוע לפרוייקט לא אפשרי.

  4. הכל אפשרי בקאסטומים השמיים הם הגבול פשוט תענוג לראות יצירות כאלו

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל