fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
HJC
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מטרו משיקה בישראל: ימאהה XSR700

מטרו משיקה בישראל: ימאהה XSR700

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

מטרו מוטור, יבואנית אופנועי ימאהה בישראל, משיקה בישראל את אחד האופנועים המסקרנים של השנה – ימאהה XSR700, ראשון הדגמים בסדרת Faster Sons. ה-Fasters Sons הוא קונספט של אופנועים המבוססים על העיצוב של דגמים משנות ה-60' וה-70', אך בעלי מכלולים מודרניים, ומכאן – "מהירים". לפרויקט הזה גייסו בימאהה סדנאות בניית אופנועים בעלות שם כדי שכל אחת תייצר את אינטרפרטציה משלה על בסיס אופנועים מארסנל הדגמים של ימאהה. למשימה זו גויס בונה האופנועים המוערך שיניה קימורה, שעשה הומאז' ל-XS650 משנות ה-70'. האב טיפוס נבנה בסדנה של קימורה, לאחר מכן הותאם לייצור סדרתי על בסיס פלטפורמת ה-MT07. מלבד המנוע והשלדה, ל-XSR תנוחת רכיבה שונה מה-MT07, מבנה ארגונומי נח וידידותי יותר וכמובן עיצוב שונה – עם לוח שעונים ייחודי ל-XSR. 

כדי לספק את חווית הבנייה האישית שהעניקו אופנועי העבר שנבנו בסדנאות פרטיות, בימאהה מציעים ללקוח מגוון רחב מאוד של אפשרויות להוספה ושינוי של אביזרים שונים ל-XSR700 – עם מגוון של כ-40 אביזרים שונים לעיצוב אינדיבידואלי של הכלי בהתאם לסגנון של כל רוכב. החל מסעפת כרום אקרפוביץ' ייעודית, דרך מספר סוגי מושבים (בודד, שטוח),מספר דגמים של  תיקי צד, משקפים מסוגים שונים, חיפויי אלומיניום ועוד. כל אלו יוצעו על מנת להעניק עיצוב שונה מותאם אישית. כמו כן, מיכל הדלק של ה-XSR700 ושילדת הזנב בנויים בצורה כזו שניתן להתאים להם עיצובים בבניה עצמית בקלות. 

עיצוב

מושב עור בעל שתי טקסטורות
מיכל דלק מאלומיניום 
מגן אחורי מאלומיניום 
פנס ראשי עם מסגרת אלומיניום
ידיות אחיזה למורכב בעיצוב רחב-צר
פאנל רשת בצדי הרדיאטור
דוד פליטה קצר, רחב ועבה
לוגו רקום על המושב

שלדה 

שלדה קטנה וקלת משקל
זרוע אחורית קצרה, 530 מ"מ
תת-שלדה אחורית קלה לשינוי 
בולם אחורי יחיד אופקי
ABS כסטנדרט

מנוע 

טווין מקביל בנפח 700 סמ"ק המפיק 74 כוח סוס 
מומנט עמוק וליניארי
גל ארכובה בזווית 270 מעלות לתאוצה ושיפור אחיזה 
העברת כוח חלקה בסל"ד הגבוה

גלריה

9 תגובות ל מטרו משיקה בישראל: ימאהה XSR700

  1. לפני כמה חודשים פרסמו במטרו שה 700 הזה יגיע לארץ ויעלה 61 אלף… אז למה פתאום המחיר הוא 64? טבעו מכולות בים? חאלאס עם השטיקים. אם אתה לא רוצה אל תפרסם מחיר מראש, אבל – אם פרסמת – תהיה נאמן למילה שלך. אף אחד לא רוצה לעשות עסקים עם גוף שאין לו מילה.

  2. כל התוספות בטח לא בחינם. לא עדיף בכסף הזה כבר ללכת לסדנה וליצור לכתחילה אופנוע ייחודי משל עצמך? ותיקון טעות: לא רקום בכיסא, שקוע בכיסא. אני בטוח שלקחו רדיאטור "מרובע" כדי להשוות לו מראה רטרו מיושן, אבל התוצאה מחרידה. אם כבר תוספת, התוספת הראשונה שהייתי מזמין היא רדיאטור מעודן ומעוגל שמתאים לקווים של האופנוע או כיסוי שמסתיר את האסון הזה.

  3. שים לב שמדובר באופנוע בלהות, אף אחד לא הולך לקנות את הכיעור הזה, בטח לא ב 64 (לפני תוספות). הם זרקו מחיר רק כדי לתת לגיטימציה לשאר המחירים ההזויים שהקרטל מפליץ ומכתיב לשאר היבואנים. בשיווק אגרסיבי הטריק הזה נקרא "עוגן", גדי אבירם זרק מחיר כדי שנדבר על 64 לעומת 61, בזמן שהמחיר האמיתי הוא 50 מינוס,פחחח…. מטרו משתמשים בכל הטריקים הכי מלוכלכים בענף השיווק כעניין שבשגרה, א-י-כ-ס!!!

  4. אופנוע יפה, והמבחנים בחו״ל מחמיאים. כרגיל גם אמינות של ימאהה זה שם דבר. הקטע אבל עם המחיר בפועל לעומת המחיר המובטח: באמת לא לעניין.

  5. אפילו עם כל המיסים והמכסים שבעולם – MT07 צריך לעלות בארץ גג 55K. גג. MT07 זה אופנוע תקציב זה אופנוע פשוט. הוא מצויין, אבל פשוט. באירופה עולה 6 אלף יורו.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל