fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC

אקולה – רייסר הודי חדש על בסיס ב.מ.וו G310R

אקולה – רייסר הודי חדש על בסיס ב.מ.וו G310R

גיא בן ברק

צילום: יצרן

ה-G310R, סינגל חדש ל-2016 של ב.מ.וו והאופנוע הקטן ביותר שיצרה ב-100 שנותיה, נחשף רק בנובמבר 2015 – וכבר יש לו גרסא נוספת. השותף ההודי של ב.מ.וו, TVS במפעליו מיוצר ה-G310, הציג בתערוכת הרכב הענקית של הודו לאחרונה אופנוע מירוץ, גרסה סופרספורטיבית על בסיס המכאני של G310R, אך איזה שינוי בעיצוב – במקום הנייקד/כביש במקור עם נגיעות פלסטיקה, עטוף האקולה כראוי לאופנוע מירוץ מעטה פיירינג קרבון פייבר, מסיכת חזית מלאה ומשקף, כידון נמוך, מושב ספורטיבי, מערכת פליטה שונה ומעט יותר אסתטית מהמקור. השינויים אף הורידו את משקלו של האקולה, מכ-160 קילו רטוב של G310r ל-130 קילו בגרסה הספורטיבית, ברור שללא פנסים ומראות האופנוע הזה מיועד למסלול בלבד, אולם בטוח תהיה גרסה חוקית לכביש. 

הכיוון של האקולה (בהנחה כמובן שיגיע פעם לייצור סדרתי) ברור, תחרות לדגמי מיני ספורט הנפוצים ומצליחים מאוד במיוחד באסיה אבל גם במערב ובישראל, ק.ט.מ 390, הונדה CBR300 והטווינס נינג'ה 300 או ימאהה R3. הב.מ.וו G310R והאקולה שעל בסיסו כבר בנפח הנכון (313 סמ"ק), עם מפרט מתקדם הכולל קירור מים, הזרקה וצמד גלי זיזים ולמרות שהוא סינגל גם עם הספק נאה של 34 כוח סוס. ממש כפי שהיפנים או האוסטרי שהוזכרו לעיל מיוצרים בהודו/ וייטנאם/ תאילנד ומגיעים לשווקי המערב – אפשר להמר שהאב טיפוס שהוצג בתערוכה בהודו לא יהיה מוגבל להודו, צפו לסופר ספורט הזה מככב בתערוכות המערב בסתיו הקרוב ואחר כך לשווקים כולל בישראל. 

גלריה

3 תגובות ל אקולה – רייסר הודי חדש על בסיס ב.מ.וו G310R

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל