מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
השקה מקומית: קימקו DownTown 250i
אביעד רייס
צילום: אריק רוזנבלום
קראתם נכון- הקימקו דאוןטאון החדש הוא כלי שמיוצר עבור ובמיוחד לשוק הישראלי. בזמן שבשאר מדינות אירופה כבר אימצו את התקנות המאפשרות לנישת ה300 לפרוח ול250 לעבור מהעולם, בישראל כמו בישראל אנחנו עדיין "תקועים" עם תקנות העבר.
כלי בנפח 250 סמ"ק עדיין מחזיק בקלף הביטוח הזול, ועדיין רלוונטי לענף הדו- גלגלי הישראלי.
הדאון טאון 250, כמו אלוף האבקות, הגיע כדי לתת בראש למתחרים האחרים. כדי להעצים את האפקט, הכפר האולימפי על כל סיפורי האליפויות והגבורה, היה זה שנבחר לארח את ההשקה.
קובי גילון, סמנכ"ל דו גלגלי בקבוצת עופר אבניר: "שוק הדו גלגלי חווה פריחה מחודשת בשנה האחרונה הודות לעבודות הרכבת הקלה, אשר גורמות ליותר ויותר נהגים להבין את הפוטנציאל הטמון בדו-גלגלי.
אנו צופים כי מגמת הצמיחה תמשיך גם בשנת 2016 הודות לשינויים רגולטורים כמו פיילוט הנת"צים והרפורמה במיסוי. הקימקו ABS DOWNTOWN 250i יאפשר לנו לקחת חלק בהובלה של קטגוריה חשובה ונמכרת בשוק. בסופו של דבר הכל מתחיל במוצר מצוין, הודות ליכולות, ביצועים, דיוק ומחיר אטרקטיבי אין לנו ספק שנכבוש גם את היעד הזה".
מי אתה DownTown 250i?
מבוסס על האח הגדול והמצליח בנפח 350 סמ"ק (אותו בחנו כאן בדוגרי), מציע הדאון טאון החדש את כל החבילה- עיצוב קרבי/אווירודינמי/ ספורטיבי/ מודרני, מנוע חזק לקטגורייה (23 כ"ס), הזרקת דלק, ABS, וגודל ומרווח מרשימים שנראה כי יספקו הרבה נוחות לרוכבים עליו.
מחיר הקטנוע יעמוד על 29,700 ש"ח. בנוסף יוצעו ללקוחות אפשרויות מימון נוחות ביותר (60 תשלומים דרך מימון ישיר/ 24 תשלומים ללא ריבית למזומן, אשראי, או צ'קים מאושרי ERN), ואופציות לבחירה מתוך כמה סוגים של חבילות ציוד רכיבה איכותי שנבחרו והורכבו במיוחד לצורכיהם של רוכבי ה- DownTown 250i החדש, במחירים מסובסדים.
הקטנוע החדש בהחלט נראה מרשים ועושה רושם כי יכול לתקוע יתד ולהשפיע על קטגורייה ותיקה, שטוב אם תעבור מעט רענון אחרי שנים רבות בה הכילה את אותם הכלים.
עודכן: גלרית קימקו DownTown 250i – צילום רונן טופלברג:
פשוט מצויין.
יקר בשביל קטנוע לא יפני xmax יותר זול
עד מתי היבואנים יעשקו אותנו 30 אלף לקטנוע 250 רוצים לעשות עלינו וסיבוב עדיף לקנות דיאלים s3 250 וךקבל חבילת הטבות באלפי שקלים וגם 25 כוחות סוס
יש לקימקו סוס מנצח את כולם כולל הגויירייד וכל מי שמרים עליו את הראש.
מה הקשר עכשיו לאקס מקס ולכל כלי אחר.
אתה יודע שקימקו מיירים ואו שייצרו את המנוע של הבמוו?
אז מה אסור לו להיות יותר יקר מקטנוע אחר גם אם הוא יותר טוב ?
תעשו השקה לפשוטי העם ולאלה שאמורים לקנות את הקטנוע הקטנוע יפה ומרשים אבל יקר מאוד מחיר ראלי שלו צריך להיןת 25K
מה הקשר למבין או לא מבין ?הקטנוע הזה יקר כמו כל הקטנועים ,באופן לא פרופורציונאלי,כמו כל דבר במדינה הזאת ,שיקר באופן לא פרופורציונאלי ואין לכך שום קשר לתירוצים הנלוזים והמדוקלמים על תקציב הבטחון ובלה בלה ,אנחנו פשוט מדינה של רודפי בצע ,בה כסף הוא ערך עליון ויחיד.
הדגם עם ABS עולה עוד 200 ש"ח.
האם זה שווה את זה ?