fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70

קימקו מציגה את K50: גם טיוואן רוצה טי מקס

קימקו מציגה את K50: גם טיוואן רוצה טי מקס

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

קימקו חוגגת חמישים (ושלוש ליתר דיוק) שנה של הצלחה, יצרן הקטנועים הגדול בטיוואן ושני מן הסתם רק לפיאג'יו מבין יצרני הקטנועים הגדולים בעולם המערבי בכלל, מוערך מאוד מבחינה טכנולוגית, מייצר קטנוע עבור קאוואסאקי וחלקים משמעותיים עבור קטנועי ב.מ.וו. לרגל חגיגות החמישים מציגה קימקו את ה-K50, נראה אמנם בתערוכת טוקיו בסוף 2015, אך הפעם מוצגת גרסה קרובה בהרבה לייצור סדרתי. העיצוב בקווים חדים והחזות בכלל משדרים ספורט אך עוד לפני כן ברור שמדובר בקטנוע גדול, קימקו מדברים שוב על תיור, אך בין קטנוע תיור אמיתי כמו סוזוקי בורגמן 650 לבין הכלי החדש של קימקו אין הרבה משותף, מאידך דווקא עם הקטנוע המצליח בעולם, ימאהה טי מקס, יש משותף, קימקו כאמור מייצרים חלקים עבור הקטנועים של ב.מ.וו C650 וגם כאן ניתן למצוא דימיון לכלי החדש. מאידך קימקו יעניקו ל-K50 כושר נשיאה גדול כבר תחת המושבים לצרכי תיור, וגם המושב אמור להיות נמוך מאשר בקטנועי המקסי הספורטיביים מיפן ואיטליה.


המנוע עם שני צילינדרים שוכבים כמעט אופקית, מעוגן לשילדה כמו באופנוע וכמו ב… טי מקס, השילדה אלומיניום, מזלג הפוך, אלקטרוניקה מתקדמת ואבזור עשיר לתיור וגאדג'טים. קימקו מדגישים את רצונם להיכנס לקטנועי המקסי, ואת העובדה שה-K50 מעוצב באיטליה. 


עוד תמונות באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 

גלריה

9 תגובות ל קימקו מציגה את K50: גם טיוואן רוצה טי מקס

  1. לא ברור לית למה בקימקו כל הזמן מנסים לייצר TMAX? לא מצליח להם, וגם אם יצליחו – יש כבר TMAX.
    מישהו צריך להסביר להם, שחיכוים של הצלחה – לא דרך להצלחה.

  2. רק מקווה שהמחיר שלו שפוי ולא כמו הטי ערס…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל