fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

יאמי – הונדה גרום בגרסת מירוץ רשמית HRC

יאמי – הונדה גרום בגרסת מירוץ רשמית HRC
כאשר חברת המירוצים המהוללת של הונדה – HRC – בונה אופנוע זה בדרך כלל הולך למארקז אלוף המוטו GP, חואן בורט על ה-CRF הרשמי בדקאר או לאחד מרוכבי המירוצים הרשמיים האחרים של היצרן הגדול בעולם באינספור ענפים אחרים. אופנועים מתוחכמים עתירי פיתוח, טכנולוגיה וחומרים מטורפים ובעיקר עיצוב שנקנה במחיר של מיליוני שעות במירוצי אליפויות עולם מאז 1959, הישגים וכישלונות (היה זה סוישרו הונדה בכבודו ובעצמו שהצהיר כי אינו חוגג ניצחונות אלא חוקר הפסדים כדי להפיק לקחים ולהתקדם). 

הפעם המהנדסים המוכשרים בחברת HRC המונה כמה עשרות אנשים בלבד יצאה בקריצה אולי קטנה אבל מחממת את הלב, גרסת מירוץ רשמית כולל צביעה והלוגו ששווה מליארדים לדגם ה"גרום", הפוקט רוקט המוכר גם בישראל בשם MSX125, דגם מגניב גם במצבו הסדרתי – אבל תראו מה מהנדסי ומעצבי מיטב אופנועי המירוץ בעולם עשו ממנו.

מיועד להתחרות בסדרות על טהרת הגרום, באסיה בתחילה מן הסתם אבל זה יכול להגיע מהר מאוד גם למערב, הדגם שיצרו HRC מצויד באותו מנוע שוכב, כאן בנפח 150 סמ"ק החביב על מדינות אסיה עם שיפורים במחשב ניהול מנוע כולל מצב מיוחד לרכיבה במהירות מוגבלת בפיטס. כלי מירוצים מקצועי איפה עם קוויק שיפטר ומערכת פליטה למירוצים הממוקמת נמוך ולא בזנב כמו בכלי הסדרתי.

הונדה גרום 150 רייסינג שנחשף בתערוכת אוסאקה האחרונה לא כלל נתוני הספק, אולם מנוע 150 סמ"ק "משודרג באופן מהותי" כפי שהצהירה הונדה בתערוכה יכול בחישוב שמרני של 200 כוח סוס לליטר (שקטן על HRC) להוציא מנפח כזה לא רחוק מ- 30 כוח סוס, פי שלושה ממנוע ה-125 סמ"ק הסדרתי שנמכר בישראל, כוח שעל הפצפון הזה עם משקל של פחות מ-100 קילו רטוב יכול להיות פאן. המיתלים משודרגים עם בולמי אוהלינס, הבלמים בקליפרים למירוצים, גם חלקי הפלסטיק בגרסת מירוץ – אבל החבילה הכללית היא שעושה לך את הטוב על הנשמה, דבר ראשון אתה רוצה אחד כזה בבית.

תגובה אחת ל יאמי – הונדה גרום בגרסת מירוץ רשמית HRC

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל