מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
זיכיון לייבוא אופנועי בטא עובר לסמל"ת
מערכת דוגרי
צילום: אריק רוזנבלום
קבוצת סמל"ת אשר מייבאת כיום את רכבי השטח והטרקטורונים של ארקטיק קט ואופנועי השטח של גאס גאס, מצרפת מותג נוסף לחטיבת השטח מוטוטראק ומודיעה על חתימת הסכם בלעדיות לשיווק האופנועים של חברת BETA בישראל.
מנהל חטיבת מוטוטראק, גלעד דגן, מסר: " חברת BETA ממוקמת במפה העולמית, כיום, כאחת החברות המובילות בתחום אופנועי השטח המקצועיים. החברה משתמשת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום ומקנה לרוכב יתרונות איכותיים וטכנולוגיים רבים. אופנועי BETA זוכים לשבחים רבים מאוד במבחנים וחוות דעת מרחבי העולם ורוכבי המרוצים של BETA זוכים בהצלחות מרובות וקוטפים מקומות ראשונים רבים בתחרויות עולמיות. חברת BETA נחשבת "לכוכב עולה" בסצנת אופנועי האינדורו והטריאל העולמית, ובעיקר באירופה וצפון אמריקה וממוצבת בשורה אחת עם היצרנים המובילה בתחום".
"אני מתרגשים ושמחים שנתנה לנו האפשרות להביא לשוק הישראלי מותג עולמי מוביל, איכותי ושונה ממה שהשוק הורגל אליו לאורך השנים, עם בשורה אמיתית של רעננות, שינוי וריגושים חדשים".
אם לא הצליחו בדלב אתם תצליחו.?
קבוצת סמלת הייתי נותן לכם טר"ש ולא סמל(ת).
הביאו דגם מקרטע, מוטוטראק מביאה את הדגמים המקצועיים ואז נראה מי יצליח
דל"ב לא הביאה לארץ את אופנועי בטה למרות שהזכיון אצלה כבר שנים מאחר וזה יפגע במכירות של KTM ולכן הביאה דגם אחד בלבד דו שימושי למתחילים ולא את אופנועי האינדורו המקצועיים.
הם ועוד איך יצליחו כי מדובר באופנועים מעולים.