fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

סוזוקי GSX-R250 ממש מעבר לפינה

סוזוקי GSX-R250 ממש מעבר לפינה

גיא בן ברק


שוק האופנועים העולמי נוטה יותר ויותר לאסיה, שם כמויות האנשים, שם בניגוד למערב השבע קיים פוטנציאל צמיחה מטורף, שם עלויות הייצור נמוכות מאוד ומספר היחידות עצום לכן אפשר גם להוזיל מאוד את המחירים… תכלס כיום בעולם ממש כמו בישראל האופנועים הקטנים, ק.ט.מ דיוק 390, ימאהה R3/MT03, קאוואסאקי נינג'ה 250 וה-Z העירום וכמובן הונדה CBR250RR החדש מהווים כמות אדירה מסך כול המכירות. 

מי שנותרה מאחור בתחרות הזו היא סוזוקי, ה-250 ארבע פעימות הנוכחי שלה, אינזומה, למרות מנוע שני צילינדר מקורר מים ומוזרק אינו יכול לעמוד בתחרות מול הטילים המעוצבים החדשים, ונראה שסוזוקי אוטוטו עוברת לשלב הבא ומציגה את הנציג האמיתי שלה לקרבות הטילים הקטנים. כצפוי שמו של הספורטיבי החדש מבית סוזוקי הוא GSX-R250, כסופי השיער מביננו בוודאי זוכרים כי בשנות השמונים היה דגם בשם זה – עם מנוע ארבע צילינדרים ונמכר רק ביפן כפי שהיה אז מקובל בכול ארבעת היצרנים, בגלגול הנוכחי לא נראה מנוע ארבע צילינדרים אבל סביר מאוד שכן נראה מנוע טווין כול חדש אצל סוזוקי, מנוע האינזומה אינו מתאים לעיצוב אופנוע ספורט, עם גל זיזים יחיד גם אינו מייצר את ההספקים המקובלים בין הטילים הקטנים, 40-45 כוח סוס אלא חצי מזה. 

לכן נראה שבמקביל לחשיפת GSX-R1000 כול חדש, נחזה בסתיו הקרוב גם בגרסת 250 כול חדשה מבית סוזוקי.

באנר פרסומי:

עוד באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 

גלריה

3 תגובות ל סוזוקי GSX-R250 ממש מעבר לפינה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל