fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
אודי דגן 140 על 70
HJC
MV קוביה
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

סוזוקי GSX-R1000 חדש ומהפכני ל-2017 נחשף בקלן; 200 כוח סוס, תזמון שסתומים משתנה, גרסת R

סוזוקי GSX-R1000 חדש ומהפכני ל-2017 נחשף בקלן; 200 כוח סוס, תזמון שסתומים משתנה, גרסת R

גיא בן ברק

צילום: יצרן


למרות שנחשפנו לפני שנה לעיצוב החדש של הסוזוקי GSX-R1000 עם האב טיפוס שהוצג במילאנו הרי בכול זאת מסיבת העיתונאים של סוזוקי הטילה פצצה לפני מספר דקות כאשר בקלן נחשף הדור החדש של הסוזוקי GSX-R1000, ממה שעולה מסרטון ההצגה מדובר באופנוע הספורט המתקדם בהיסטוריה מבין הכלים הנמכרים לציבור. ולא רק המפרט, כאשר קווין שוואנץ גלגל את האופנוע החדש לבמה בקלן אי אפשר שלא לחטוף הלם למראה הקיצוני המקוצץ והאגרסיבי, ללא ספק ה-R הקרבי ביותר אי פעם, האופנוע יוצע לראשונה בשתי גרסאות "בסיס" ו-R למסלול עם מיטב הטכנולוגיה. בראש החידושים המכאניים מתקינה סוזוקי את מערכת תזמון השסתומים המשתנה VVT, וזאת לראשונה בתולדות אופנועי המירוץ/סופרבייק להבדיל מאופנועי ספורט תיור כמו הונדה VFR או קאוואסאקי ZZR1400. הפירוט המלא של חידושי הסוזוקי GSX-R1000 יעלה בהמשך אולם מבחינת האלקטרוניקה מדובר גם במהפיכה עם מערכת בקרת אחיזה מתוחכמת כוללת חיישן לזווית הטיה כמו גם חיישן yaw לתנועות קדימה אחורה, מערכת זו משולבת במערכת ה-ABS המתקדמת למניעת החלקה בסיבובים. 

המנוע תוכנן מחדש וכעת עם מידות בוכנה קיצוניות מבעבר, קוטר עלה ל-76 מ"מ ומהלך ירד ל-55.1 מ"מ כך שתקרת הסל"ד עלתה ל-14,500 סל"ד מה שמביא לעליה בהספק המרבי – אולם ללא הפגיעה האופיינית בכוח בסל"ד הבינוני וזאת הודות למערכת תזמון השסתומים המשתנה אשר בסל"ד בינוני דוחפת את שסתומי היניקה פחות ולמשך זמן קצר יותר מאשר בסל"ד הגבוה, מעבר משמעותי ביותר בוצע במנגנון דחיפת השסתום שעובר ל"אצבע" הדוחפת את השסתום במקום השימס אנדר באקט הרגיל, גם זאת משפר את תפקוד השסתומים בסל"ד גבוה. ועוד לשיפור אספקת הכוח והרחבת רצועת הסל"ד שסתומי מערכת פליטה בסגנון הexup של ימאהה, לועות מצערת קצרים יותר בקוטר גדול יותר עם צמד מזרקים לכול צילינדר כאשר אחד גבוה בתיבת האוויר ואחד ממש בתוך ראש הצילינדר ומצערת רכב-על-חוט. 

השילדה חדשה לחלוטין כאשר מיקום המנוע משתנה הודות לירידה בממדי המנוע, צר יותר וקצר יותר, ובכך מאפשר הצרת השילדה בחלק הקדמי המשמעותי וכך חביקת הרוכב משתפרת, עם זאת בסיס הגלגלים ארך ל-1,425 מ"מ בעוד המשקל יורד ל-202 קילו רטוב. על המיתלים מזלג שואה "ביג פיסטון" חדש ומאחור בולם אחורי שואה דור חדש.


כאמור ה-R1000 יוצע בגרסה רגילה ובגרסת R – בהמשך יתקבל מידע על מה כלול בכול אחת.

גלריה

6 תגובות ל סוזוקי GSX-R1000 חדש ומהפכני ל-2017 נחשף בקלן; 200 כוח סוס, תזמון שסתומים משתנה, גרסת R

  1. מחד המדינה מציבה מאות מצלמות מהירות ומאידך מאפשרת לייבא אופנועים שבהגדרה מיועדים לטוס בכבישים. מדינת חלם.

  2. בתמונת השוואה הוא נראה בגודל של 600 לאומת הדגם הקודם, גם סוף סוף חזרו לפנס קטן באמצע כמו בדגמים הקודמים, הרבה יותר קרבי!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל