fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

ג'יקסר 250 חדש נחשף ביפן: סוזוקי GSX-R250R

ג'יקסר 250 חדש נחשף ביפן: סוזוקי GSX-R250R

גיא בן ברק

צילום: יצרן


בסוף שנת 2015 החלו מופיעות תמונות ריגול של מה שאמור להיות סוזוקי GSX-R250R חדש, מהלך מתבקש של כניסת היצרן לשוק הספורטיביים הקטנים הלוהט באסיה ובישראל. ואכן כמעט שנה אחר כך חושפת סוזוקי את ה-250 החדש בגרסה סדרתית, וזאת זמן קצר לאחר שנחשף ה-GSX-R125 החדש.

המנוע טווין מקבילי בנפח 248 סמ"ק עם שישה הילוכים, הספק מרבי של 25 כוח סוס ב-8,000 סל"ד, העיצוב מושך כמובן למשפחת GSX-R, כידון קליפ און ופיירינג מלא, מושבים מדורגים, מיכל הדלק והאגזוז פול סייז, נראים לקוחים ממנוע גדול בהרבה. 

המיתלים כוללים מזלג טלסקופי ולא הפוך כפי שחשבו תחילה, בולם יחיד, בסיס גלגלים ארוך של 1,430 מ"מ ומשקל רטוב של 178 קילו, דיסק קדמי יחיד 290 מ"מ (הלוואי ויעצור כמו הדיסק היחיד של ה-GS500  הזכור לטוב כבולם עילאי), גלגלי "17 צמיג אחורי ברוחב 140 מ"מ.
הצביעה גם היא כמתבקש בהשראת המוטו GP של סוזוקי והג'יקסרים הגדולים, יש גם באדום ושחור, ה-GSX-R250R יוצג מן הסתם בתערוכת מילאנו הקרובה ובתוך חודשים ספורים ינחת בישראל לקרב הקטנים והספורטיביים של קאוואסאקי, ימאהה, קטמ והונדה הנמכרים במאות יחידות בישראל וסוזוקי תרצה נתח מזה. שאלה שתיבדק היא כיצד יתמודד הרבע ליטר של סוזוקי מול ה-300 פלוס סמ"ק של המתחרים.

עוד חדש בסוזוקי:

סוזוקי GSX-R1000 חדש ומהפכני 


באנר פרסומי:

עוד באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 

גלריה

10 תגובות ל ג'יקסר 250 חדש נחשף ביפן: סוזוקי GSX-R250R

  1. "שאלה שתיבדק היא כיצד יתמודד"? גם ככה יביאו כמה חתיכות בודדות, זה לא יעניין יותר מידי כי יש קוואסקי ויש KTM ויש ימאהה ויש אפילו קוראנים וסינים, זה רק ליופי

  2. מדרגות הרישוי לביטוח החובה בישראל משאירות את קטגורית ה 250 רלוונטית יותר מתמיד! זה רק הקרטל שמתאמץ לעשות ספינים לגבי ה- 300 סמ"ק הלא רלוונטי. הם הרי יעשו הכל כדי שיהיה כאן יקר, לא משלתם ושלא נקנה אופנועים, כדי שחברות הביטוח לא יפסידו עלינו על ביטוח החובה. כמובן שקרטל האופנועים מתוגמל מהקומבינה. הם יביאו את הסוזוקי הקטן כי הם רוצים לחסל את היבואנים הקטנים שממשיכים לייבא את הנפח 250 סמ"ק, וכנגד רצונו של הקרטל הזו#@. הקרטל מחייב את היבואנים הקטנים למכור ביוקר, ואז מחדיר לשוק במחיר זול (ועדיין רווחי) את הסוזוקי ודומיו(אופנועי הקרטל). מבחינת הקרטל הם מוכנים גם לתקוע לסוזוקי מחיר טורפני(להפסיד עליו במכירה), כדי לחסל את היבואנים הקטנים, ככה המלוכלכים עובדים. יביאו בטח יביאו, גם יחלקו אותו בחינם. חחח.

  3. גמרו לאופנוע הזה את הקריירה עוד לפני שהחלה

  4. הרי צריך לדחוף את הממיר הקטליטי איכן שהו, ואם הוא קטן זה אומר שירידת הספק תהיה יותר גדולה, אז עשו אותו גדול. זה למה האגזוז נראה שמן.

  5. אמנם התונים על הנייר מביכים קצת, אבל אני רוכב על סוזוקי אינזומה כ 250 שזה אותו מנוע שהדביקו לgsx r בתוספת 1 כוח סוס לטובת הגיקסר, זה מנוע טווין שמרגיש במציאות חזק יותר מהרשום ואני יכול לומר שהוא גם חזק יותר מקטנועים 300 סמ"ק מעבר לכוח סוס יש את הנתון הלא פחות חשוב "מומנט" 2.2, אבל בהחלט מעניין מה הביצועים שלו במציאות…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל