fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC

עוד נוסטלגיה תיוצר בהודו: BSA וג'אווה בבעלות מהינדרה

עוד נוסטלגיה תיוצר בהודו: BSA וג'אווה בבעלות מהינדרה

גיא בן ברק


ענק הרכב ההודי מהינדרה רכש לאחרונה שני מותגים אירופים קלאסיים – BSA הבריטי וג'אווה הצ'כי ובעוד כשנתיים יוצגו ראשוני הדגמים תחת הבעלות החדשה. 

שני המותגים מוכרים היטב לישראלים הבוגרים, אופנועי BSA הגיעו לישראל עם כיבוש ארץ ישראל (שחרור מהטורקים) על ידי הבריטים ב-1918, עשרות אלפי אופנועים בדגמים צבאיים עם שניים ושלושה גלגלים שירתו את חיילי הוד מלכותה ורבים מהישראלים הצעירים בישוב אף נהנו מהם עם רישיון או בלי. BSA ולמרות שיצרה מנוע וי-טווין כבר ב-1919 אינה יצרנית פורצת גבולות טכנולוגיים ומתנסה במירוצים אלא בתוקף היותה תחת בעלות של קונצרן נשק ענק ייצרה אופנועים שימושיים, בשנות החמישים זה היה יצרן האופנועים מהגדולים בעולם.

ג'אווה מוכרת גם היא לישראלים המבוגרים פחות, זה היה אופנוע לימוד הרכיבה האולטימטיבי בישראל של שנות השבעים והשמונים, האופנועים הגיעו עם גלי העליה ממזרח אירופה וברה"מ ומהר מאוד זיהו את הידידותיות שלהם, המחיר הזול והאמינות. ג'אווה אף התנסתה רבות במירוצי אובאל, דירט טראק, מירוצי שלג וכאן מתחברת למהינדרה ההודית שפועלת גם בתחום המירוצים עם נציגות יפה במוטו3.

4 תגובות ל עוד נוסטלגיה תיוצר בהודו: BSA וג'אווה בבעלות מהינדרה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל