fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן

הונדה CRF250L 2017

הונדה CRF250L 2017

מערכת דוגרי

צילום: יצרן


למרות שהיא כבר מאחורינו, יש עדיין חידושים עליהם לא הספקנו לדבר כאן. אחד מהם – הדו"ש המגה פופלארי של הונדה שמקבל רענון לכבוד השנה החדשה. 

חובבי הדו"שים ובעלי האופנוע בפרט ציפו אמנם להתבשר על השקתו של CRF300L עם מנועו של ה- CBR300, אך זה לא קרה השנה. האופנוע נשאר ברובו כמות שהיה, אך עם כמה שינויים. 

מבחינת הנראה לעין, מקבל האופנוע בגדים חדשים, שמקורם מה – 2017 CRF450R העצבני, כפי שניתן לראות בתמונות. 
החידושים העיקריים בהם מתרענן ה-CRFL הם הגדלת ההספק מ-22.8 כוחות סוס ל-כמעט 25 סוסים, מערכת הזרקת דלק חדשה, תיבת אוויר חדשה, לוח שעונים חדש, מערכת פליטה חדשה ולראשונה בדגם מערכת ABS אותה אפשר לנתק ברכיבת השטח. כמו כן, מתחדש הדו"ש האהוב בפנס ומחרשה אחוריים מעוצבים ואלגנטים בהרבה מזה שבדגם היוצא.  

אמנם CRF300L לא קיבלנו, אך ממתק אמיתי לאוהבי השטח ועוד איך. הונדה לוקחת את הדו"ש הקטן ויוצרת גרסת ראלי קשוחה העונה לשם CRF250 RALLY. 

רוכבים רבים מצאו ב-CRFL של הונדה פרטנר נאמן לטיולי שטח. האופנוע בעל שוק אפטר מרקט ענק, כמעט ולא נשאר במצב סטוק לחלוטין. בהונדה ראו – ועשו, ולקחו את גרסת הראלי אב טיפוס לייצור, והביאו משהו ש (עדיין) אין לאף אחד.  

העיצוב, כמו באופנוע המקור, מגיע מגרסת הדקאר ה-CRF450HRC, ומכוון ללבבותיהם של חובבי השטח והאדוונצ'ר ברחבי העולם. הבסיס נשאר אותו בסיס והמנוע אותו מנוע. 

גרסת הראלי מתנפחת עם פיירינג חדש ומקבלת מיכל דלק גדול יותר בנפח 10 ליטרים (שלדברי הונדה אמורים להספיק לכ-200 מיילים), משקף ארוך, יחידת תאורה קדמית חדשה, מיגוני ידיים ומיגון מלא לכל החלק התחתון הפגיע, במיוחד באיזור רגלית ההילוכים כדי שגם במקרה של פגיעה האופנוע ורוכבו יוכלו להמשיך (אדוונצ'ר או לא?) 

המזלג הקדמי המקורי מוחלף בארוך יותר מבית SHOWA 43 מ"מ, כמו גם חישוקי אלומיניום שחורים שגדלים למידות 21-18 שמתאימות יותר לנעלי שטח מקצועיות. 

גרסת הראלי מתעדכנת בהתאם לשינויים החדשים, ומקבלת גם את מערכת ה-ABS אותה הזכרנו קודם לכן. 

עוד מספרים:
24.4 כוחות סוס
157 ק"ג
895 מ"מ גובה מושב

אמנם מדובר באופנוע ראלי אדוונצ'ר בנפח 250 סמ"ק, ובעולם של גמלים גדולים אולי לא מדובר בחבילה הכי אטרקטיבית. למרות זאת, בל נשכח כי כל עוד מדרגת הביטוח הישראלית תשאר במקומה, לאופנועי הרבע ליטר יש מקום של כבוד על הכביש. במדד המגניבות והיחודיות הוא מקבל 100. 

מודעה פרסומית:

עוד באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 

9 תגובות ל הונדה CRF250L 2017

  1. זה האח הקטן של אפריקה, רק במחיר של CRF250L, שזה רעיון פצצה. אף אחד לא המתין בישראל ל 300, חוץ מהקרטל החזירי ושטיפות המוח השקריות שלו, לפיהן: "מייצרים 250 רק לשוק הישראלי", פחחח…איזה שקרנים! מבחינת ביצועים, השיפור המרכזי: הגדלת מיכל הדלק, שגם לטעמי היה קטן בדגם היוצא. כל יתר השיפורים לא נועדו לשיפור הרכיבה, הם נועדו לקהל לקוחות שמעריך את העיצוב, מעריך את דגם האם שהוא ה-"אפריקה טווין", וישמח לדגם קליל יותר, זול יותר, ונוח יותר, להתנהלות עירונית יום יומית. מיכל דלק גדול זה שימושי ומורגש היטב ביום יום, כי זה אומר פחות עצירות תדלוק. אפשר כבר להזמין?

  2. לא בגלל המס ולא בגלל הייצור ולא שום תכך אחר. ל cbr300 שחולק מנוע זהה ל 250crfL – והוא למעשה 286 סמ׳ק יש כ-30 כ׳ס שמתאימים הרבה יותר לאופנוע של 157 ק׳ג. הבנת?

  3. סוס זה סוס, ומה יש לעשות עם 30 סוסים? אם אתה לא קמצן תחלק אותם לחברים שלך, ככה זה היה פעם, כשסוס היה סוס ולא מכונה דמוית סוס. אם כל ה-30 "סוסים" מרוכזים כולם במנוע אחד איך תחלק? אי אפשר לחלק. בהנחה שלרובנו אין משאלת התאבדות כמוך לנוע על כבישים ציבוריים ב 160 קמ"ש, 30 כ"ס זה אובר-קיל. אז עוד לשלם על כך ביטוח חובה יותר גבוה? למה? חוץ מזה, לשיטתך, אם כל מה שאתה סופר זה כ"ס ל- TNT25 יש 25 כ"ס, ולפחות נשארת במדרגת הביטוח הזולה. כשאותו מנוע גדל מ 250 ל 300 סמ"ק הרי ברור לך שהשחיקה של כל המכלולים האחרים והבלאי רק מואצים, אז לשלם יותר כדי שיתקלקל יותר? גם בזה אין הגיון, עדיף כבר לקנות 500 סמ"ק. אז או שאתה מטומטם או שאתה עושה את עצמך מטומטם. הבנת?

  4. אותי מעניין איך הוא מתנהל בשטח למרות שהעלו לו ל 25 כוח . מה באמת הביצועים בשטח?

  5. מה שאותי מעניין זה איך שני הדגמים בשטח למרות ההספק 25 כוח סוס ?

  6. תענוג התחרות בדו״ש הקטנים.
    השאלה כמה הונדה יגבו בארץ על הראלי. התוספת בחו״ל היא כ- 800$ שהם כ- 2,400₪.
    תמחור נכון הכלי ימכר חזק, אחרת יש לו מתחרים רצניים.

  7. הcrf250l נוסע מעולה בשטח עולה את הר חורשן ללא שום בעייה ולללא מאמץ יתר וכמי שנהג מעל עשר שנים במפלצת xr650 אני מאושר עם הcrf 250 l שהוא נוח ולא כבד מידי עם צמיג 130/90/18 פירלי ראלי קרוס טוחן את חופי הים ללא כל בעייה ומבסוט מאוד

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל