fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

ק.ט.מ 390 – עכשיו גם אדוונצ'ר

ק.ט.מ 390 – עכשיו גם אדוונצ'ר

גיא בן ברק

 
תצלומי ריגול מדרום ספרד שפרסם 
 Cycle World חושפים ק.ט.מ חדש בגרסת אדוונצ'ר בנפח קטן, מן הסתם 390, תשובת היצרן הכתום לאפנת האדוונצ'ר הקטנים, וורסיס 300, ב.מ.וו 310GS, סוזוקי וי סטרום 250 שהופיעו השנה. בעוד מנוע ה-390 לא צפוי להשתנות משמעותית בגרסת האדוונצ'ר, הספק של 44 כוח סוס יספיק ואולי אפילו ימותן לטובת גמישות, הרי שהשילדה חדשה לחלוטין כמתבקש מעיצוב "אנדורו", גם הזרוע האחורית חדשה וללא מנגנון לינק כמקובל בק.ט.מ, המיתלים עם מהלך ארוך יותר, גלגל קדמי נראה "19. הדגם יופיע בגרסה סדרתית במהלך 2017.
באנר פרסומי:


עוד באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 

גלריה

5 תגובות ל ק.ט.מ 390 – עכשיו גם אדוונצ'ר

  1. על סמך מה קביעת הנפח? מראית עין? ימים יגידו..?

  2. אם זה פחות מ$6000 אז זה יהיה בראש הרשימה לעוד שנתיים. אדוונצ'ר קל מעולה לרכיבות ביערות.

  3. אני ראיתי באתר של החברה שזה בכלל יוצר ב389 והם עשו קומבינה כמו פולקסווגן.
    לדעתי כדאי לתבוע כאן יצוגית.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל