fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
סטפן
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר

דוקאטי 797 חדש ישן, חוזרים לשורשים

דוקאטי 797 חדש ישן, חוזרים לשורשים

גיא בן ברק

צילום: יצרן


הצלחת סקרמבלר, הדגם הנמכר ביותר של דוקאטי בשנים האחרונות, הביאה את דוקאטי למסקנה כי צריך יותר מאותו דבר, אופנועים זולים, פשוטים – אבל עם סטייל. מי לספק את הסחורה כמו משפחת המונסטר המצליחה ביותר של דוקאטי מזה שלושה עשורים עם 320,000 מונסטרים נמכרים. סיבה מובהקת להצלחת המונסטר היא שידעה תמיד להציע את הגרסה המתאימה לרוכבים, עם "שלוש רמות", יקרה ביותר (כיום ה-1200), ביניים (כיום ה-821 החדש עם 113 כוח סוס) והבסיסית המכונה השנה 797.   

השקת המונסטר 797 החדש 2017 נערכת בימים אלה בריביירה הצרפתית, אותה פילוסופיה של מעצב המונסטר המקורי גאלוזי מ-1993, אופנוע קל לרכיבה, פשוט עם מנוע מקורר אוויר, שילדת הצינורות בגרסה מינימליסטית – אולם בגרסת ה-797 העיצוב הוא של אופנוע שרירים קטן ובכך בידול מהסקרמבלר הזול מעט יותר. 

בהשוואה ל-821 מנוע ה-797 בנפח 803 סמ"ק מייצר 75 כוח סוס, אגב לא רחוק מה-67 כוח סוס של ה-M900 המקורי מלפני 25 שנה… אופי המנוע כצפוי רגוע, בונה כוח ליניארי ומספק כוח מיידי לרוכב כאשר 80% מהמומנט המרבי העומד על 6.9 קג"מ מתקבלים ב-3,500 סל"ד. המשקל הרטוב עומד על 193 קילו, גם הוא ידידותי למשתמש הלא מנוסה, ובשורה התחתונה דוקאטי מציעים מונסטר בסיסי עם קצת יותר ערך מוסף של עיצוב סטריט פייטר, כאשר הכלי יגיע לישראל נקווה לבצע עליו מבחן ולהתרשם כיצד הרעיון עובד בפועל, אם כי מראש ניתן לצפות כי בדומה לקודמיו הצנועים והבסיסים בשושלת מונסטר, דווקא הם יודעים לתת את הכי הרבה פאן בעולם האמיתי יותר מהמונסטרים מבוססי מנועי סופרבייק.


באנר פרסומי:

גלריה

9 תגובות ל דוקאטי 797 חדש ישן, חוזרים לשורשים

  1. עכשיו נראה את היבואן משווה את המחיר ל sv650 ו ל z650

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל