fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה

8 אופנועי הספורט החדשים 2017 במבחן השוואתי ענק באיטליה

8 אופנועי הספורט החדשים 2017 במבחן השוואתי ענק באיטליה

גיא בן ברק

צילום: יצרן


המבחן ההשוואתי המסקרן ביותר של 2017 החל באיטליה – 8 אופנועי הליטר ספורט החדישים והמובילים בעולם הנמכרים גם בישראל זה מול זה, והמגזין שמפיק את המפעל האדיר הוא כמובן מוטוציקליסמו האיטלקי.

המגזין לקח את 8 האופנועים למסלול המירוצים באלקניז, מדד זמנים, וגם ביצע מבחן תאוצה מ-0 ל-1000 מטר במסלול טיסה, בהמשך יבחנו מן הסתם פרמטרים נוספים. באמצעות הקישור המצורף מומלץ להיכנס לאתר מוטוציקליסמו ולהתרשם ממלוא הנתונים והתצלומים ובמיוחד מהסרטונים המפורטים. המבחן מתפרסם באיטליה בחלקים מדי יום, אנו נביא את החלקים המעניינים ובמיוחד נתונים מדודים, יצוין כי לא כול הדגמים מופיעים בכול ההשוואות ולכך לנו אין הסבר, אבל מה שיש מעניין מעל ומעבר. 


דגמי האופנועים המשתתפים הם הליטר ספורט החדישים ביותר בתוכם כול דגמי 2017 החדשים אולם זה לא נגמר שם – הגרסאות שמתחרות הן גרסאות העל של כול אופנוע: קאוואסאקי ZX-10RR, הונדה CBR1000RR SP, ימאהה YZF-R1M, אפריליה RSV4 RF, ב.מ.וו S1000RR, סוזוקי GSX-R1000 החדש, אם.וי אגוסטה F4 RC, דוקאטי 1299 פאניגלה S.


תאוצה 0-1000 מטר – זמן/מהירות מרבית
1. סוזוקי חדש GSX-R1000 זמן: 18.191 שנ', 295.3 קמ"ש

2. אם.וי אגוסטה F4 RC זמן: 18.321 שנ', 293.2 קמ"ש

3. הונדה CBR1000RR SP 
זמן 18.475 שנ', 288.9 קמ"ש

4. אפריליה RSV4 RF זמן: 
 18.574 שנ', 290.5 קמ"ש

5. קאוואסאקי ZX-10RR 
זמן: 18.663 שנ'  288.8 קמ"ש

זמני הקפה מסלול אלקניז

1. ימאהה YZF-R1M,  זמן: 2:03.453 ד'

2. דוקאטי פאניגלה 1299 S זמן: 2:03.59

3. הונדה CBR1000RR SP 
זמן:2:04.121

4. קאוואסאקי ZX-10RR 
זמן: 2:04.338

5. סוזוקי GSX-R1000 חדש זמן: 2:04.485

6. ב.מ.וו S1000RR, 2:04.608

7. אפריליה RSV4 RF 
זמן: 2:04.839

4 תגובות ל 8 אופנועי הספורט החדשים 2017 במבחן השוואתי ענק באיטליה

  1. במיאוץ ל- 1000, מפריד בין החמישיה הראשונה פחות מחצי שניה! עם הבדל של 7 קמ"ש לכל היותר, באזור ה- 300.
    בזמני ההקפה, גם, סביב ה- 0.6
    בקונטקסט של הכביש הציבורי – כולם א-ו-ת-ו הדבר

  2. מעבר לזה ,במדינות שישנם מסלולי מרוצים ואימונים,יש למבחנים כאלה השפעה על המכירות ,
    לכביש הציבורי ,גורנישט:-)

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל