fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
סטפן
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC

מחשבים מסלול מחדש

מחשבים מסלול מחדש

אסף לביא

צילום ראשית: יוגב כץ

אנחנו כנראה בפתחו של עידן חדש במדינת ישראל, ויש לא מעט חדשות טובות לכל מי שחיפש נקודות אור באפילה המוטורית שנכפתה עלינו: פארסת חוסר אמון הספורטאים בהתאחדות הספורט המוטורי הגיעה לסיומה בבית המשפט, ומסלולי המוטוקרוס של מכון וינגייט ושל הונדה בחדרה נפתחו מחדש. מסלול הכביש בדלתון נסגר באופן זמני עד להסדרת מעמדו החוקי, אך צפוי להיפתח מחדש בקרוב. המסלול בבית שאן פועל ומשמש בעיקר לאימוני רכיבה. בערד עבודות הקמת המסלול צפויות להסתיים בעוד כחודש לאחר שנדחתה השקתו מחודש מאי ליולי. ובבקעת הירדן, בסמוך לפצאל, נחנך השבוע מסלול מירוץ תקני ומאושר בבעלות פרטית.

מיקי יוחאי, רוכב ויזם מירוצים שכבר מוכר בענף, לקח על עצמו לפני כשנה פרוייקט הקמת פארק מוטורי המשתרע, נכון לכתיבת שורות אלו, על 120 דונם בבקעת הירדן סמוך לישוב פצאל, 3.5 מיליון שקלים הושקעו במיזם עד עתה, כאשר כל הכסף מגיע מגורמים פרטים ללא התערבות ומימון ממשלתי או עסקי. (שאפו!)


מסלול פצאל, צילום: יח"צ

הבנייה עוד לא נגמרה, ובשלב הראשון נסלל קטע אספלט באורך 1.4 ק"מ, ברוחב הנע בין 12 ל- 15 מטר, ו- 9 פניות שונות עם שינויי גובה. המסלול מיועד לרכבי ראלי קרוס אך יתאים גם לקארטינג, סופרמוטו ואופנועי ספורט בנפח קטן–בינוני.

המסלול עוד "בהרצה" ובספטמבר יעבור המסלול לפעילות מלאה, עד אז ישמש לאימוני רכיבה ונהיגה. בשלב הזה- למעט קטע אספלט- עוד לא נבנה דבר, לא פיטס ולא מקומות לקהל.

הפארק עתיד לכלול מסלול דראג, מוטוקרוס, אינדורו, קארטינג ומסלול ארוך יותר לרכבי ספורט ואופנועי סופרבייק. המסלול עומד בתקנים הבינלאומיים ועבר את אישור הרשות לספורט מוטורי.

7 תגובות ל מחשבים מסלול מחדש

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל