fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
MV קוביה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

החל שיווק הסוזוקי GSX-R1000 החדש בישראל

החל שיווק הסוזוקי GSX-R1000 החדש בישראל

אסף לביא

צילום: יצרן

 

עופר אבניר החלה בימים האחרונים בשיווק ה- GSX-R1000 החדש שצפוי להגיע לישראל במהלך חודש יולי 2017 לצד הגרסה הרגילה, תוצע גם גרסת R משופרת, המיועדת למסלול. הדור השישי למשפחת ה- GSX-R נבנה מן היסוד, עם הספק שיא של 200 כ"ס על 200 ק"ג וטכנולוגיות המגיעות מאופנועי ה- MotoGP של סוזוקי.

מחיר ה-GSX-R1000  יעמוד על 134,956 ₪ ומחיר ה-GSX-R1000R יעמוד על 157,956 ₪. כל המחירים כוללים מע"מ ואינם כוללים אגרות רישוי.

כ-30 שנים חלפו מאז הוצג ה-GSX-R  הראשון. דגם 2017 הוא הקומפקטי ביותר מבין דגמי ה- GSX-R1000 לדורותיו, ומציג את ההספק הגבוה ביותר, התאוצה החזקה ביותר ולפי סוזוקי התנהגות הכביש הטובה ביותר. כל אלו נועדו כדי להחזיר ל-GSX-R  את ההובלה בקטגורית אופנועי הספורט במטרה לעמוד מאחורי הסלוגן של סוזוקי: Own The Race Track.

שני דגמי ה- GSX-R עושים שימוש באותו המנוע, שמציע את טכנולוגיית ה- VVT המגיעה ממרוצי ה-GP . מערכת זו מיועדת לשמור על מומנט גבוה ושימושי גם בסל"ד נמוך ובינוני, ומגדילה את גמישות המנוע. קו הסל"ד האדום מטפס ב- 1,000 סל"ד אל עבר ה- 14,500 סל"ד לעומת הדגם הקודם ואיתו עולה ההספק ל- 200 כ"ס. בנוסף קדח הצילינדרים גדל לעומת הדור הקודם ומהלכם קטן כך שהדור השישי של ה- GSX-R הוא בעל מידות הבוכנה הקיצוניות ביותר.

המנוע, הנשלט ע"י מצערת Ride By Wire מפיק הספק של 199.3 כ"ס המושגים ב- 13,200 סל"ד ומומנט של 12 קג"מ המושג ב-10,800 סל"ד. למנוע 3 מפות הצתה (שליטה באמצעות ידית הכידון), גם מערכת בקרת האחיזה מאפשרת בחירה בין 10 מצבי התערבות שונים, כשארבעת המצבים הראשונים מיועדים לשימוש במסלול המרוצים ו- 2 המצבים האחרונים מיועדים למצבי אחיזה ירודים. השינוי במצבים אפשרי תוך רכיבה.  הכל פועל בשיתוף מחשב מדידת האינרציה של האופנוע . מחשב זה דוגם בכל רגע נתון את זוויות ההטיה לצדדים, זוויות ההטיה לפנים או לאחור, וכן את זוויות הסבסוב של האופנוע. כשמערכת ה- ABS מזהה התרוממות של הגלגל האחורי תוך כדי בלימה, היא מורידה מעוצמת הבלימה של המערכת הקדמית, כדי להוריד את הגלגל האחורי. מערכת הבלימה מלפנים, מגיעה מ- Brembo כולל הקאליפרים הרדיאליים והדיסקים בקוטר 320 מ"מ מלפנים, בעוד הקליפר האחורי מתוצרת Nissin היפנית.

השלדה תוכננה מחדש והיא קלה ב-10% משלדת הדגם היוצא ושונה ממנה לחלוטין. מיכל הדלק ממוקם  ב-21 מ"מ נמוך יותר מהדגם הקודם. כמו כן, הוצרה השלדה ב-20 מ"מ בחלקה הרחב ביותר לטובת חביקת מיכל טובה יותר. שילדת הזנב תוכננה אף היא מחדש, ומשקלה ירד ב-1 ק"ג לעומת דגם 2016. הודות לירידה בממדי המנוע, שהוא כעת צר יותר ב-6 מ"מ וקצר יותר ב-22 מ"מ, מוקם המנוע בזווית של 26 מעלות (לעומת 32 מעלות בדגם הקודם) וכך התאפשרה הצרת השלדה בחלקה הקדמי. עם זאת בסיס הגלגלים התארך ל-1,425 מ"מ בעוד המשקל הרטוב ירד ל-202 קילוגרמים בלבד.

האופנוע יגיע לישראל  ב-2 דגמים: ה- GSX-R1000 וה- GSX-R1000R שמכוון למסלולי הסופרבייק, מרוצי הסיבולת והסופר סטוק. גרסת ה-R הנוסף נבדלת מהגרסה הרגילה במתלים, במשולש ההיגוי העליון, בסוג מערכת החלפת ההילוכים המהירה (Quick Shifter דו כיווני ב- R לעומת חד כיווני בגרסה הרגילה), במערכת בקרת הזינוק (בגרסת ה-R), צמיגים שונים, מצבר קל יותר, מסיכת חזית מעט שונה ובלוח השעונים בעל תצוגת LCD מלאה.

במטרה להעצים חווית הרכישה של אופנועי הספורט של סוזוקי בארץ, תגריל עופר-אבניר, בין כל רוכשי דגמי הספורט, 2 כרטיסי VIP זוגיים למסלול ולמתחם סוזוקי באליפות MotoGP של 2018. הזוכים ייהנו בנוסף גם מכרטיסי טיסה לאזור התחרות במתנה (ללא חדר מלון). ההגרלה תיערך במהלך ינואר 2018, בין כל הלקוחות שירכשו אופנוע מאחד מדגמי הספורט הבאים של סוזוקי: GSX-R125,  GSX-250R, GSX-R1000 בין החודשים יוני-דצמבר 2017.

עוד בנושא:
סוזוקי GSX-R1000 חדש ומהפכני ל-2017 נחשף בקלן; 200 כוח סוס, תזמון שסתומים משתנה, גרסת R

14 תגובות ל החל שיווק הסוזוקי GSX-R1000 החדש בישראל

  1. וגם הפעם יביאו 2 חתיכות? מקווה שעד שאגיע לסוכנות ישאר עבורי האחד שלי

  2. 23,469
    134,956
    25,925
    כל מיני מחירים מופלצים עם שקלים בודדים.
    אולי תוסיפו גם אגורות.

  3. אין מה לבוא בטענות ליבואן. הוא חזיר ורוצה להרוויח. הרי בשביל זה הוא פתח את העסק מלכתחילה…
    אם הלקוחות כן יקנו – אז הם ישאירו את המחיר.
    ואולי אפילו יעלו אותו.
    מאידך אם הלקוחות לא יקנו – אז היבואן בעצמו יוריד מחירים.
    זה לא מדע טילים זה כולה כלכלה שנה א'.

  4. גילי, תגריל לי. אבירם, אתה פתטי וממורמר? אם כל כך רע לך תתגרש, לרכב על אופנוע זה להיות צעיר לנצח. עמית, המנוולים מהקרטל משקיעים במחקרים פסיכולוגים, הם מצאו שהסיומת 956, יותר יעילה למכירות מהסיומת 999, כי יש אנשים שזה גורם להם להרגיש בזול. ולתמים(9), בטח שיש מה לבוא בטענות לחזירים, זה קרטל שחוסם תחרות חופשית בענף. יש חוק שמאפשר יבוא מקביל, ואף אחד לא עושה בו שימוש כי מפחדים מהביריונים של הקרטל, ומחרמות(שהקרטל לא ימכור להם חלקי חילוף). אתה כנראה אוכל את הפטריות של מגיב(7), אז לא שמת לב. לא נורא, אוהבים אותך כמו שאתה.

  5. רפה השכל הטרמינלי!!! אף אחד לא רוצה לקרוא את הבולשיטטטטטטט שלך ,ילדון קטן טיפש ונטול מוח. תגובותיך ידועות בגסותן וטמטומן, יחד עם תאוריות הקונספירציה הפתטיות שלך .

  6. השתמשת במחשב, בבדידים או שאפילו הצלחת לבד לחשב.?
    חחח

  7. האמת אני כבר לא יודע אם אתה כועס או שאתה מעלה דברים נכונים.
    אבל תמיד האופנועים עם 1000 סמק עמדו על 130 אלף שח.
    כאן יצא דגם חדש והם לוקחים קצת יותר.
    הם חייבים להרוויח קצת לא?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל