fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן

ימאהה מציגה קטנוע בסיסי חדש

ימאהה מציגה קטנוע בסיסי חדש

אופיר דואק

צילום: יצרן

כידוע, קטנועים גדולי גלגלים הם להיט באירופה וקטנועים כמו סדרת הבוורלי של פיאג'ו וההונדה SH מככבים בטבלאות המכירות ביבשת הישנה. גם לימאהה יש נציגות בקטגוריה בדמות משפחת ה- X City אך כעת חושפים בימאהה את ה-Xenter ומהשם ניתן כבר לקבל מושג לגבי היעוד. הקטנוע החדש אמור להיות גרסת כניסה בסיסית וזולה לעולם גדולי הגלגלים. עם זאת האקס-אנטר אולי בסיסי אבל בהחלט לא מיושן.

העיצוב נעים ורענן ומציג את החזית המוכרת של האקס-סיטי אך האקס-אנטר נבדל מהאח הגדול ברצפה שטוחה ובבסיס גלגלים קטן יותר ב-7 ס"מ ואורך כללי קטן יותר ב-18 ס"מ. הממדים הקומפקטיים גובים מחיר בדמות נפח מטען קטן נמוך תחת המושב הנובע גם ממבנה הבולם המרכזי ומגלגל ה-16' בניגוד ל-15' שבסיטי.
האקס-אנטר מוצע עם שני מנועים מוזרקים בנפח 125 ו-150 סמ"ק עם 12.5 ו-15.5 כ"ס בהתאמה. מערכת הבלימה מציעה דיסק בודד מלפנים ותוף מיושן מאחור אך ישנה מערכת בלימה משולבת בדומה להונדה ויז'ן. החבילה של האקס-אנטר כוללת גם לוח מחוונים דיגיטלי לחלוטין ותאורת LED מאחור. שיווקו של האקס-אנטר באירופה יחל בראשית 2012 אך המחירים טרם פורסמו.

ימאהה Xenter -מפרט טכני

  Xenter 125 Xenter 150
מנוע סינגל, 125 סמ"ק, 4 שסתומים, גל זיזים עילי, קירור מים, הזרקת דלק סינגל, 155 סמ"ק, 4 שסתומים, גל זיזים עילי, קירור מים, הזרקת דלק
הספק 12.5 כ"ס ב-7,500 סל"ד 15.5 כ"ס ב-7,500 סל"ד
מומנט 1.2 קג"מ ב-7,250 סל"ד 1.5 קג"מ ב-7,500 סל"ד
קדחXמהלך  58.7X52 מ"מ  58.7X58 מ"מ
יחס דחיסה 11.0:1  11.0:1
מתלים קדמי: מזלג טלסקופי, מהלך 100 מ"מ
אחורי: בולם יחיד, מהלך 92 מ"מ
קדמי: מזלג טלסקופי, מהלך 100 מ"מ
אחורי: בולם יחיד, מהלך 92 מ"מ 
בלמים

קדמי: דיסק 267 מ"מ
אחורי: תוף 150 מ"מ
מערכת בלימה משולבת

 קדמי: דיסק 267 מ"מ
אחורי: תוף 150 מ"מ
מערכת בלימה משולבת
צמיגים קדמי: 100/80-16
אחורי: 120/80-16
קדמי:100/80-16
אחורי: 120/80-16
בסיס גלגלים  1,385 מ"מ  1,385 מ"מ
גובה מושב  785 מ"מ  785 מ"מ
מיכל דלק  8 ליטרים  8 ליטרים
משקל  142 ק"ג (רטוב)  142 ק"ג (רטוב)

 

2 תגובות ל ימאהה מציגה קטנוע בסיסי חדש

  1. איפה נדחוף את הקסדה?
    אבל לפחות יש מקום לשים שישיית מים מינרלים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל