fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה

ב.מ.וו מרעננת את ה-S1000RR

ב.מ.וו מרעננת את ה-S1000RR

אופיר דואק

צילום: יצרן

כשב.מ.וו הציגה ב-2009 את ה-S1000RR הוכה עולם האופנועים בתדהמה. בניסיון הראשון שלה ליצור סופרבייק מודרני בתבנית המקובלת הצליחה ב.מ.וו להוציא תחת ידה אופנוע שטלטל את הקטגוריה. עם שפע טכנולוגיה, מערכות אלקטרוניות מתקדמות ו-193 כ"ס ה-S1000RR לא רק שזינק לראש הקטגוריה אלא גם אילץ את המתחרים, הן מיפן והן מאירופה, ליישר קו. ה-S1000RR התגלה כאופנוע ספורטיבי ללא פשרות אבל למרות השבחים להם זכה במבחנים ההשוואתיים ברחבי העולם התוצאות באליפות הסופרבייק בוששו להגיע.
כעת, 3 שנים מאז יצא אל הכביש מעבירה ב.מ.וו את ה-RR מקצה שיפורים כדי להפוך את האופנוע לידידותי יותר לרוכב ואולי גם לשפר את היכולת על המסלול. לא מדובר במהפכה אלא בשינויים קלים בכל פרמטר כמעט שנועדו לטענת ב.מ.וו להפוך את ה-RR לטוב מתמיד.

המנוע של ה-RR נותר ללא שינוי ומספק 193 כ"ס ו-11.4 קג"מ אך ישנו כעת מחשב ניהול מנוע משופר על מנת להעניק עקומת כוח שימושית יותר. במקום ארבעה מצבי תגובת מצערת בעבר יש כעת רק שני מצבים: מצב רגיל המאגד גם את מצבי במרוץ והסליק שהיו קיימים בעבר ומצב גשם המאפשר תגובת מצערת רכה יותר. לעומת זאת כעת ישנה אפשרות לבחור בין 3 מצבים לתפוקת המנוע במקום שני מצבים בעבר. מצב רגיל, מצב גשם שבו מושגים רק 162 כ"ס (בניגוד ל-153 בעבר) ומצב מרוץ המחדד את תגובות המנוע והמומנט המרבי בו מתקבל ב-11,000 סל"ד במקום ב-9,750 סל"ד.

השלדה זכתה לגאומטריה חדשה ולראש היגוי משופר כאשר בסיס הגלגלים התקצר בס"מ לטובת הזריזות. ישנו משכך היגוי חדש בעל 10 מצבים, המזלג קיבל שיפורים פנימיים לטובת שיכוך משופר והבולם האחורי קיבל שסתום מוגדל לזרימת שמן חלקה יותר.

מבחינה עיצובית קיבל ה-RR עדכון קל במסכה הקדמית, משטחי צד חדשים בפרינג ויחידת זנב חדשה ומחודדת. לוח השעונים זכה גם לעדכון כמו  גם מחשב הדרך שוכלל אופציות חדשות כמו ציון ההקפה הטובה ביותר.
ה-S1000RR המעודכן יוצג בתערוכת מילאנו הקרובה לצד קטנוע העל החדש של ב.מ.וו וה-G650 סרטאו החדש.

ב.מ.וו S1000RR – מפרט טכני

מנוע 4 צילינדרים, 999 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר, גל זיזים עלי כפול, קירור מים
הספק 193 כ"ס ב-13,000 סל"ד
מומנט 11.4 קג"מ ב-9,750 סל"ד
קדחXמהלך 49.7X80 מ"מ
יחס דחיסה  13.0:1
הזנת דלק הזרקה, גופי מצערת 48 מ"מ
מתלים קדמי: מזלג הפוך 46 מ"מ, כוונון מלא
אחורי: מונושוק, כוונון מלא
בלמים קדמי: דיסק כפול 320 מ"מ, קליפר רדיאלי 4 בוכנות
אחורי: דיסק 220 מ"מ, קליפר בוכנה אחת
צמיגים קדמי: 120/70-17
אחורי: 190/55-17
בסיס גלגלים 1,422 מ"מ
גובה מושב 820 מ"מ
מיכל דלק 17.5 ליטר
משקל 178 ק"ג (יבש)

6 תגובות ל ב.מ.וו מרעננת את ה-S1000RR

  1. 550 דולר תשלום ראשון
    ואז 199 כל חודש
    או
    16 אלף

    שישרפו קמור

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל