fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

עדכוני עיצוב לעירומים של יוסאנג

עדכוני עיצוב לעירומים של יוסאנג

אופיר דואק

צילום: יצרן

עד לפני מספר שנים גם ליצרן הקוראני יוסאנג הייתה נציגות בארץ. הסוכנות בארץ אמנם לא האריכה ימים אך בעולם הצליחה יוסאנג לבסס את עצמה במספר שווקים וביניהם בשוק האמריקאי, הבריטי והאוסטרלי. היצע הדגמים של החברה לא השתנה מהותית בשנים האחרונות ונותר להתבסס על היצע קטנועים ואופנועים קטני נפח כאשר בפסגה ישנם מספר אופנועים בנישות הקרוזרים, העירום והספורטיביים הבינוניים המתבססים על יחידת הוי טווין בנפח 650 סמ"ק.

כעת לקראת 2012 מנסים לחדש ביוסאנג את היצע הדגמים וחושפים גרסאות רעננות למשפחת הקומט הכוללת את ה-GT250 וה-GT650 הערומים. השינוי נעשה חיצונית כאשר צמד היוסאנגים זוכים לחזית חדשה עם פנס קדמי חדש ומעוצב המחליף את הפנס העגול והמעט מיושן שהיה בעבר כשמעליו חיפוי ללוח השעונים שמזכיר את זה שבדוקאטי מונסטר. יחידת הזנב החדשה הכוללת מושבים, ידיות מורכב ופנס אחורי מעודכן נותרה ללא שינוי מהעדכון הקודם שקיבלו הצמד ב-2010.
מבחינה מכאנית אין שינוי בדגמי ה-GT. גרסת ה-650 נותרה עם הוי טווין מקורר הנוזל המספק 72 כ"ס וגרסת ה-250 נותרה עם יחידת הוי טווין מקורר האוויר/שמן המספקת 26.5 כ"ס. שתי יחידות ההנעה עברו להזרקת דלק בעדכון הקודם של הסדרה שנעשה בשנת 2010.

גלריה

8 תגובות ל עדכוני עיצוב לעירומים של יוסאנג

  1. ככה שהדרדסים יקנו לו אופנוע "דראק" ….ושהוא יתקע בדרך.
    למרות שהאופנוע נראה טוב…עדין יש בארץ כאלו שהכביות עדיין לא הגלידו.

  2. בארה"ב זה עדין עובד טוב… גם באוסטרליה וספרד

  3. בהתחלה היו תגובות טוות והמוצרים שלהם החלו למלא את הארץ (לרבות מורי נהיגה רבים)ברגע שנתנו שירות מחורבן לרוכשים השמועה עשתה את שלה כמו אש בשדה מוקשים שאמרה "שומר נפשו ירחק"

  4. 650 במחיר של 250 לכן הוא זוכה להצלחה. כאן בארץ המחיר היה כמו של דגמים יפנים בנפח מקביל. תוסיפו לזה איכות נמוכה ועתיד לוטה בערפל מצד היבואן הלא מקצועי אז פלא שהם לא הצליחו כאן?

  5. פשוט ככה,
    ה GT650 נראה אותו דבר בערך,ובעל בידיוק אותו המנוע כמו של ה SV650 (וי טווין המספק 72 כ"ס) המחיר נמוך בכמה אלפיות מה SV כידוע,נראה כמעט אותו דבר,אז למה אנשים קונים אותו? בצדק,רכבתי ואני מכיר את יוסאנג לעומק,מלבד כמה נפילות באופנועים ספציפים בשנת 200 (שזו השנה הבעייתית של יוסאנג) לא נתקלתי בשום דבר,מקווה שסוף סוף הם יתפסו בארץ שלנו,כי יש תמורה נאה לכסף ועזבו אותכם כל השטויות והחרא שמפרסמים עליהם ברשת,תשאלו כל בעל יוסאנג הוא יגיד שזה אחלה כלי ושהוא נהנה ממנו והבעיה היחידה הייתה למכור אותו אחר כך בגלל השם הרע שיצא להם בארץ שלנו,ולכל אלה שהולכים להגיד שאני סוכן שלהם,אני לא סוכן יוסאנג ולא הפעם לא על ראש הגנב בוער הכובע.

  6. רכשתי יוסאנג GT250R , חייב לספר שאני מאוד מרוצה , האופנוע משרת אותי נאמנה , קראתי הרבה בפורומים לפני הרכישה , אני חושב שסתם עושים אבל למוצר הזה , נוסע נהדר , לא נופל בכלום מהמתחרה שלו נינגה 250 . לדעתי גם נראה יותר יפה , נכון קוראני ולא יפני , אבל אל תשכחו אך דברו רעות על יונדאי והיום ההצלחה שלו בשחקים . בקיצור אופנוע מצויין עם שוק טוב , זול אן בכלל בעית חלפים .

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל